.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۵۵ ب.ظ

رئوف یعنی تو!

بسم الله الرحمن الرحیم


رئوف یعنی تو که حتی زمانی که بیادت نیستم، یادم می کنی...

درست زمانی که احساس می کنم دنیا و دردهای دنیا از همه طرف تحت فشارم گرفته اند...

درست زمانی که احساس می کنم دیگر زانوانم توان ایستادن ندارند؛ زیرِ بارِ یک فشارِ مقطعی...

احساس ضعف که می کنم... معین الضعفاء یعنی همین!

.

رئوف یعنی امامی که حتی وقتی هم سرم، نزدیک ترینم، کنارم نیست، او باخبر است؛

پیغام می فرستد که:

به یادم باش !


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۱
کبوتر حرم

نظرات  (۲۸)

از شما ولایت مدار محترم درخواست میشود باقرار دادن این کد ما را در همه روزه کردن شعار مرگ بر آمریکا یاری کنید با تشکر وبلاگ خاکستر سبز :
رئوف یعنی هر وقت دلم تنگش بود دعوتم کرد رفتم حرمش .
سلام.
من که میگم با شما کلی رفیقن:)
التماس دعا.

پاسخ:
پاسخ:
سلام دخترم شما رو که ماهی دو بار میطلبن حرم... :)
تو رئوفی...
من میدانم مشکلم از کجاست...
اینکه طلبیده نمی شوم...
اما تو همچنان رئوفی...
۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۰:۵۵ فدایی سید علی
اصلا حسین جنس غمش فرق می‌کند

این راه عشق، پیچ و خمش فرق می‌کند!

اینجا گدا همیشه طلبکار می‌شود

اینجا که آمدی کرمش فرق می‌کند!

شاعر شدم برای سرودن برایشان

این خانواده محتشمش فرق می‌کند!

صد مرده زنده می‌شود از ذکر یا حسین

عیسای خانواده دمش فرق می‌کند!

از نوع ویژگی دعا زیر قبه‌اش

معلوم می‌شود حرمش فرق می‌کند!

تنها نه اینکه جنس غمش، جنس ماتمش

حتی سیاهی علمش فرق می‌کند!

با پای نیزه روی زمین راه می‌رود

خورشید کاروان قدمش فرق می‌کند!

من از "حسینُ منّی" پیغمبر خدا

فهمیده‌ام حسین همه‌اش فرق می‌کند!

شاعر:علی زمانیان
سلام...منتظر دیدار و نظرت هستم.. ممنون
Slm.Dar panah haman raouf..eltemas doa.:-)

پاسخ:
پاسخ:

سلام. دوست دارم اگه میشناسمت بگی کی هستی :)
رئوف را نتوان معنا کرد...
باید لمس کرد...
چشید...

امان از دست آلزایمر...

پاسخ:
پاسخ:
چشیدنت گوارای وجودت :)
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
سلام :)...
میبینی چقدر جالبه که مثل همیشه امام رووف پیش دستی کردند!...چقدر شیرینه...
مواظب خودت باش...

پاسخ:
پاسخ:
سلام :)
سلام
چند روز پیش تو وبگردی هام به وبلاگی برخوردم که خیلی ناعادلانه و وقیحانه راجع به حجاب نوشته بودن ایشون مطالبی راجع به مدرن بودن نوشتن که خیلی با مقوله ی مدرن بودن منافات داره
من آدرس ایشونو میذارم امیدوارم شما و دوستان سر بزنید و جوابه قانع کننده ای به ایشون بدید چون نظرات موافق با مطالب ایشون خیلی بیشتر از مخالفین بود.
امیدوارم رسیدگی کنید
اینم آدرسش:
http://www.javananemodern.blogfa.com/
سلام .
وبلاگ خوب و زیبایی داری. با تبادل لینک موافقی؟

و یه چیز دیگه،رمز پست قبلیتو میدی؟


پاسخ:
پاسخ:

سلام بزرگوار. اومدم رمزو بدم اما تو وبتون اصلا نمیشد نظر گذاشت!!
سلام دوست عزیز
با پستی محرمی به روزم و منتظر تشریف فرمایی و نظر سازندتون...
یا حق
من هم انشالله 28 آبان راهی میشم...
راهی زیارت آقای عزیزم...معین الضعفا
سلام

حب الحسین رشته تحصیلی شماست

دانش سرای عشق و جنون شهر کربلاست

در مبحث حسین شناسی موفقید

موضوع بحث سینه زدن پای روضه هاست

تا روز محشر مدرکتان را نمیدهند

برگ قبولی همه در پوشه خداست

پایین کارنامه هر شخص نوشته اند

این مهر سرخ مهر شهنشاه کربلاست

محشر کنار درب جنان داد میزنید

مردم ندیده اید که آقای ما کجاست؟

تنها به عشق اوست که به اینجا رسیده ایم

جنت بدون حضرت ارباب بی صفاست

ناگاه جبرئیل امین ناله میزند

آقایتان حسین همان مرد سر جداست

محشر دوباره از غم او سینه میزنید

آنجا خدا به خیر کند محشری به پاست...!

التماس دعای فرج
دخیلم به ضریحت یا حسین
سلام
دوست عزیز
شما رو به وبلاگ نوپای پرنیان حجاب دعون می نمایم
مشتاق حضور و ارائه پیشنهاد و انتقادات شما می باشم
با تشکر
سلام , با افتخار لینک شدید
من خدا را دارم ٬

کوله بارم بر دوش ٬

سفری می باید ٬ سفری تا

ته تنهایی محض

هر کجا لرزیدی ٬ از سفر ترسیدی

فقط آهسته بگو :

من خدا را دارم ...
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۸:۲۲ پرنیان عفاف
خدا پر داد تا پرواز باشد
گلویی داد تا آواز باشد
خدا می خواست باغ آسمانها
به روی ما همیشه باز باشد...
ممنون که سر می زنین
سلام
دوست عزیز
چشم انتقاد شما رو می پذیرم
از راهنماییها و پیشنهاد شما استقبال میکنم
سلام خداقوت عالی بود ...
رئوف یعنی امامی که با خبر است پغام میفرستد که یادم باش...
به روز هستم
آنچه از روزگار بدست میآید ، با خنده نمیماند و آنچه از دست برود با گریه جبران نمیشود خورشید فردا طلوع خواهد کرد ... حتی اگر ما نباشیم . . .
سلام
طلب...

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
آه می سوزه جگرم...
خداوندا نمی دانم

در این دنیای وانفسا

کدامین تکیه گه را تکیه گاه خویشتن سازم

نمیدانم

نمی دانم خداوندا.

در این وادی که عالم سر خوش است و دلخوش است و جای خوش دارد.

کدامین حالت و حال و دل عالم نصیب خویشتن سازم

نمی دانم خداوندا

به جان لاله های پاک و والایت نمی دانم

خداوندا تو راهم ده.

پناهم ده .امیدم ده خداوندا .
پس اونی که وقتی یه دنیا غم دارم و بدون سروصدا به دادم میرسه اسمش رئوفه..
یا رئوف ادرکنی
سلام دوست عزیز
با پستی تاریخی از حجاب بروزم
منتظر حضور و نظر قشنگتون هستم

پاسخ:
پاسخ:
سلام...
ببخشید که فرصت نمی کنم کامنت بذارم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی