.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ

تو در زندان و ما زندانیِ نفس...

بسم الله

مولا علی -علیه السلام-:

بنده ی شهوات، اسیری است که هیچ گاه اسارت از او جدا نمی شود !

 

 

 

من حالم دست خودم نیست شب شهادت بابایِ امام رئوف... 

پناه بر خدا ! از این اسارتی که عمری است مبتلای آنم !

چه راحت پر می زند کبوتر حرم؛ اگر پر و بالش شکسته نباشد...

تو را به درگاه حبیب، شفیع می گیرم یا باب الحوائج...
 
پ.ن: این جا بسته شده بود یا نشده بود؛ مهم نیست! این جا روضه ی کوچکی برپاست؛ بضاعتم همین بود... همین!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۳
کبوتر حرم

نظرات  (۷)

سلام... آه ه ه ... خوب شد اومدی... به مرز خفگی رسیده بودم...
به کبوتر تو عکس غبطه خوردم... کنار آقا! پرواز توصحن...
پاسخ:
پاسخ:
سلام ولیجه ی خودم :)
چه حس آشناییه خفگی... اونم با بال شکسته...
به به... سلام...

رسیدن بخیر!!

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
تشکر :)
سلام...
در پی هر شبی فجری است...
اگر...
جاری باشی...

پاسخ:
پاسخ:
سلام :)
سلام
خوش اومدییییییییییییییییی
پاسخ:
پاسخ:
سلام سیدجانم :)))
سلام وبتون عالیه خوش حال میشم به منم سر بزنید.
چه سخن خوبی به امید خدا که هیشکی بنده ی شهوات نباشه
سلام وب زیبایی دارین خوشحال میشم به وبم سربزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی