.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۷ ب.ظ

مسافر!

سهراب سپهری خیلی عمیق سرود:

« زندگی حسِ غریبی است که یک مرغِ مهاجر دارد...»

 

و من در تار و پودِ معنای زندگی و بندگی سر در گــُم شده ام...

هرچه بیشتر فکر می کنم بیشتر "لایـــــک" می کنم این جمله را !

 

پ.ن: هرچه می خواهی بکنی حواست باشد مسافری... پس طعمِ هجرت چرا این همــــه تلخ است؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۰
کبوتر حرم

نظرات  (۷)

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۳ تنها ترین یاس
معیار تقسیم دنیا چیست و چگونه آدم ها دسته بندی میشوند؟؟؟

من کجای این دنیام؟؟

آمدنم، ماندنم و رفتنم.... جایم اینجا بود؟؟
مرا رنج بودن است.. هراسان و سرگردان..

سهم من در این دنیا چیست؟؟

گاهی دنبال کسی هستم که هیچ نشانی از او نیست!! یک غریبه با یک حس آشنا...

فانوس، جاده و باران ... فانوس به کجا میرود؟ جاده را انتهایی نیست..

باران می بارد... کاش اینجا نمی بارید!
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۱ تنها ترین یاس
صبر کن سهراب…!!!

آری تو راست می گویی آسمان مال من است
پنجره ،

فکر،

هوا ،

عشق ،
زمین ،

مال من است

اما سهراب تو قضاوت کن
بر دل سنگ زمین جای من است!!!

من نمی دانم که چرا این مردم دانه های دلشان پیدا نیست.
صبر کن سهراب…!!!
قایقت جا دارد…!!!

من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم.
سلام

حالا که مسافریم این همه بار وبنه برای چه ؟!

آزاد سفر کنیم ...

پاسخ:
پاسخ:
سبک باران خرامیدند و رفتند...
سلاام... :(

پاسخ:
پاسخ:
سلام. اره فقط تو معنی این پست رو متوجه شدی...
سلام چه خوب دوباره می نویسید...
سلام
اینجارو دوست دارم. تخلیه میشم وقتی میام. حرف دلمو (و خیلیا مطمئنا) میزنین.
از وبلاگ دوست عزیزو قدیمیم آیه(گاهی به آسمان نگاه کن) پیداتون کردم. موفق و مؤید باشین
راستی خیلی دوست دارم اون پست مخصوص خانوماتونم بخونم اگه ممکنه.
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
ممنون...
بعضی وقت ها آدم به سفر هم دل می بندد
سلام طاعت قبول
سلام برسانید
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی