.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۹ ب.ظ

ورشکسته !

.

این منِ همیشه بدهکار!

 

ورشکسته ای را می مانم که چند وقتی است هرکه به او می رسد، از او طلب دارد انگار...

 

هرچه می اندیشم به این طلبکارانِ قلابی، نمی فهمم کجای زندگی ام حقشان را خورده ام که خودم هم خبر ندارم!

 

امــــا من،

 

یقین دارمـــــــــــــ ؛ یقیـــــن دارم کــــــــــه

 

تنها بدهیِ واقعی ام را به خدای رحمان و رحیمم دارم...

 

،طلبکاری بخشنده،

 

که هرچه بپردازم طلبش را، قطره ای از بدهی ام را پرداخت نکرده ام...

 

راست گفت امامم علی علیه السلام:

 

وَ مَنْ أَحْسَنَ فِیَما بَیْنَهُ وَ بَیْنَ اللّهِ أَحْسَنَ اللّهُ مَا بَیْنَهُ وَ بَیْنَ النَّاسِ:

 

«و آن کس که رابطه میان خود و خدایش را اصلاح کند خداوند رابطه میان او و مردم را اصلاح خواهد کرد»

 

همــــــین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۷
کبوتر حرم