.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ق.ظ

بهجتِ دوست داشتنیِ من...

 

آیا برای این بی سر و سامانی خود، برنامه و وقتی مشخص کرده ایم؟

 

آیا تصمیم گرفته ایم که روزی دیگر گنـــاه نکنیم؟!

 

یا که همین وضع را می خواهیم ادامه دهیم؟

 

اگر نمی خواهیم این وضع ادامه داشته باشد، برای آن وقتی تعیین کنیم؛ یک ماه، شش ماه، یک یا چند سال؛ خلاصه اگر بخواهیم تا زنده ایم این گناه کردن را ادامه دهیم، خطرناک است!

 

پس حداقل حدی برای گناهمان تعیین کنیم...

 

"حضرت آیت الله العظمی بعجت"

 

ذکرِ کبوترِ حرم:

 

تو دادی آب و نانم را، شدم جَلدِ یکی دیگر... زمین خوردم؛ نفهمیدم! ببین زخمِ پر و بالم :((

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹
کبوتر حرم

نظرات  (۷)

تو دادی آب و نانم را، شدم جَلدِ یکی دیگر...

خداجونم، خجالت میکشم ازت
سلام
لطفا به سایت ASHOORA.ORG رفته و با رای به ثبت جهانی واقعه عاشورا، از تکرار هتک حرمت ها نسبت به واقعه عاشورا جلوگیری نمایید.
سلام
عاجزانه خواهشمند است مطلب زیر خوانده و آن را نشر دهید:
مأموریت جوان مؤمن انقلابی برای پیشرفت کشور
http://farsi.khamenei.ir/others-report?id=27137
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۲ گل شقایق امیر
سلام
با مطلب ادب مرد به ز دولت اوست به روزم
یازهرا
التماس دعای فرج
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۱۰ پژوهشکده مجازی عفاف
بسمه تعالی
فرهیخته ارجمند
سلام علیکم
احتراماً به اطلاع میرساند پژوهشکده مجازی عفاف در نظر دارد با تجمیع سایت ها و وبلاگ های فعال در عرصه تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی با تمرکز بر موضوعات خانواده ، عفاف ، سبک زندگی اسلامی ، تهدید شناسی ، تربیت اسلامی و.. بستری مناسب جهت تضارب آراء و اندیشه ها و اشراف خبری و تحلیلی ایشان و حمایت های مادی و معنوی فراهم نماید.
متمنی است در صورت تمایل با تکمیل وارسال فایل ذیل به صندوق الکترونیکی Efafinstitute @yahoo.com آمادگی خود را اعلام فرمایید.
اعینونی بورع و اجتماد و عفه و سداد
مدیریت سایبری پژوهشکده مجازی عفاف

فرم فعالین سایبری
عنوان سایت / وبلاگ
نشانی سایت / وبلاگ
مدیر سایت / وبلاگ
هئیت تحریه سایت / وبلاگ
موضوع سایت
اقدمات / دغدغه ها و اهداف
تاریخ فعالیت




آدرس پژوهشکده :تهران ،خیابان آزادی،خیابان رودکی شمالی،خیابان نیایش شرقی ،شماره 37،طبقه ششم
02166912147
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!!!
انقد منم خوشال شدم الان کامنتتو دیدم!
من یه مدت وبمو عوض کردم اما دوباره برگشتم نشد بیام برای کسی کامنت بزارم بیشتر برای دل خودم نوشتم...دیگ چرند مینویسم آخه! :(
اما ازون اولم لینک وبتو گوشه وبم گذاشتم :) بعله!
برم پستاتو بخونم فعلا



پاسخ:
پاسخ:
سلام:)
دِ اکه تو چرند باشی من که دیگه هیچی:)
خیلی خوب شد اومدی دوباره.دوست دارم نوشته هاتو...
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۲۱ گل شقایق امیر
سلام
با تبریم ایام و روز دختر بر شما
به روزم
یازهرا
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی