.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۴۷ ب.ظ

پاییز دوست داشتنی من ...

بسم الله

 

بهار همیشه فصل دلتنگی های من است ...

تا یادم می آید بهار بود و من بودم و دلتنگی ...

بهار بود و یک دنیا غم و غصه و خستگی ...

بهار برای من پر است از خاطرات روزهای تلخ...

با وجود همه ی زیبایی هایش ... 

بهار را دوست ندارم ...

من پاییز می خواهم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۴
کبوتر حرم

نظرات  (۲)

سلام خونه جدید مبارک,دلتنگیم عالم داره,دلوازا بی خبرن


سلام
ممنونم که خونه م با قدم شما افتتاح شد :)
http://www.hawzah.net/FA/magart.html?MagazineID=0&MagazineNumberID=4922&MagazineArticleID=41926

http://rasekhoon.net/library/content-88566-9.aspx
این دو سایت تقریبا جامع به موضوع ارتداد پرداختن و معتبر هم هستن . فکر میکنم نیاز شما رو جواب میده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی