.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۳۱ ق.ظ

کی میشه آدم بشم؟؟

بسم الله

آقا قسم به جان شما خوب می شوم                  باور کن آخرش به خدا خوب می شوم

این روزها ز دست دل خویش شاکیم                    قدری تحملم بنما خوب می شوم

حتی اگر گناه خلایق کشم به دوش                     با یک نگاه لطف شما خوب می شوم

من ننگ و عار حضرتتان تا به کی شوم؟                کی از دعای اهل بکا خوب می شوم؟

با یک دعای مادر دلسوز و مهربان                        ام الائمه النجبا خوب می شوم

جمعی کبوتر حرم فاطمه شدند                           من هم شبیه آن شهدا خوب می شوم

من بدترین غلام حقیر ولایتم                             ای بهترین امام بیا خوب می شوم

با این همه بدی به ظهور شما قسم                   با یک نسیم کرب و بلا خوب می شوم!



پ.ن۱: عید بزرگ مبارک ... امام رضا عجیب عیدی میده تو روز میلاد پسر ...

پ.ن۲ : شعر رو یکی از دوستانم برام فرستاد نمی دونست شاعرش کیه! هر کی هس دمش گرم... برسه به آرزوش تو روز میلاد باب الحوائج...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۲
کبوتر حرم

نظرات  (۱)

عیدی توروز میلاد پسر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی