.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۰۴ ب.ظ

کلکم نور واحد ...

 

از زمانی که خیلی بچه تر از حالا بودم،  یادم هست که رابطه ی برادر و خواهر برایم همیشه معما بوده ...

همیشه برایم محبت بین خواهر و برادر، به طور خاصی، شیرین بوده ...

عجیب است، چند سال اخیر، هر گاه دلم هوای خواهر کرد، برادر طلبید ...

و هرگاه دلم هوای امام مهربان کرد، خواهر به قم دعوتم کرد ...

خیلی عجیب است!

دلم بی اندازه حرم امام رئوف می خواهد ...

و بشارتی برای زیارت خواهر آمده...

چه می گذرد بین این خواهر و برادر ...

نمی دانم...

حقا که : کلکم نور واحد ...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۳
کبوتر حرم

نظرات  (۲)

سلام
خوش بحالت که کبوتر حرمی
کبوتر حرم نشان از انس با صاحبخانه دارد
موفق باشی


من نوکر عاصی هستم و محب بی معرفت ! فقط به وفای ارباب کرم انس گرفته ام.
سلام
اومدید پیش خواهر؟


نه فعلا بشارتش رو دادن اگر بطلبن برا شب نیمه شعبان ان شالله. سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی