.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۶ ب.ظ

جانبازی؟ یا، جان بازی؟؟

بسم الله

تقدیم به همه ی "او"هایی که در جان بازی، مقلد علمدار بی دست کربلایند ...

می نویسم برای "بابا"

برای کسی که که با جان، بازی کرد؛ اما جان نداد. قضای جانان بر آن بود که او بماند تا ...

نسل "من" چه می داند از واژه ی "جان باز" ؟

رزمنده ای که در فراق یاران رفته اش، روزی صد بار، جان می دهد؛ همین جا! در همین کوچه و خیابان ها!

با دیدن برخی دخترانی که شیک پوشی را با "ولنگاری" اشتباه گرفته اند .

در گوشه و کنار همین اداره های اختلاس های ... (!)

جان می دهد زیر فشار "دوبس دوبس ِ " وحشتناک ماشین هایی که روی اعصابند ...

راستی، تو چیزی چشیده ای از درد مزمن آن جانباز اعصاب و روان ؟؟

می دانی تحمل بیست و چند سال، "وز وز" بیست و چهار ساعته ی گوش، ناشی از موج انفجار، یعنی چه؟؟

افسر جوان!

من و تویی که در این عصر واپسین، آرامش گم شده ی خود را بر سر مزار شهدا بازمی یابیم و با غبارروبی مزار مطهرشان، در واقع زنگار از دل غربت زده ی خود برمی داریم...

چشم ها را باید باز کرد.

در همین کوچه پس کوچه های شهرما، شهدای زنده ای نفس می کشند که نه از من و تو توقع دلجویی دارند و نه از بنیاد جانبازان توقع دستگیری.

آخرین بازمانده ی بسیجی های پر شور و شعور امام روح الله .

شهیدانی که صورت پرنور و دل پرخونشان هرگز غبار نمی گیرد، اما غبارروبی از دیدگانمان برای درک عظمت آن ها ضروری است.

دوست عزیز

دریافتی معنای مجمل ِ جان بازی را ؟ روزی چند بار، جان دادن ، اما ماندن ... به خاطر من و تو .

یادت که هست؟ رسالت بی بی زینب را ...

آن هایی که رفتند، رفتند تا ما بمانیم.

و این ها ماندند، تا ما بدانیم که چگونه بمانیم.


پ.ن: سلامتی علمدار بی نظیر انقلاب، رهبرم، تاج سرم، بزرگ جانباز کشورم، صلوات با "وعجل فرجهم و اید امامنا الخامنه ای"
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۳
کبوتر حرم

نظرات  (۱۹)

سلام
خداقوت ... مطلبت عالی بود
روزی چند بار، جان دادن ، اما ماندن ... به خاطر من و تو
قلم زیبایی دارید
.............................................................
راستی قالبم رو عوض کردم که از این به بعد زودتر باز بشه
اگر سبب تأخیر در فرج وظهور امام عصر (عجل الله فرجه) وانقلاب جهانی فراگیر او را این بدانیم که زمین تا از ظلم وجور پر نشده است، آن حضرت ظهور نخواهد کرد، به ناچار (انتظار) می باید به معنی (مترصد بودن) باشد.
از طرفی به بداهت اسلام (می دانیم که) دامن زدن به ظلم وجور وگسترش بیشتر دامنه آن جایز نخواهد بود.
احسنت
سلام برای شما ارزوی توفیق و بهروزی دارم. اعیاد بر شما مبارک باد


سلام علیکم. ممنون از حضورتون. سلامت باشید ان شالله
۰۵ تیر ۹۱ ، ۱۳:۴۳ فاطمه سادات منتظرالظهور
سلام نازنینم
متوجه قطع شدن نشدم بعد دیدم جواب نیومد خداحافظی کردم
ما و زرنگی؟! ما هر چی داریم از کریمی اربابه
شما استاد مایی
اعیاد به شما هم مبارک
مرسی اومدی نازنینم
اگر وبلاگت راه افتاده بگو که لینکت کنم
در پناه مهدی فاطمه (عج) عزیزم
۰۷ تیر ۹۱ ، ۰۶:۵۳ من عاشق حجابم
سلام
خداقوت
سلام بزرگوار
بابت حضورتون ممنونم
مطالبتون فوق العاده است
درس میگیرم انشاالله

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
بی‌تردید ایران در وبلاگ‌نویسی جایگاه مناسبی در دنیا داشته و دارد، در حالی که در سایر مقوله‌ها و شاخص‌های دیجیتال جایگاه قابل قبولی ندارد؛ اما شاید در یک جمله بتوان گفت که وبلاگ، ملموس‌ترین رسانه مجازی در ایران است؛ وبلاگی که از همان ابتدای ظهورش در ایران مخاطب داشت و تاکنون فراز و نشیب‌های متفاوتی را پشت سر گذاشته اما همچنان مخاطب خود را دارد.
سلام
مطلب جانسوز و قشنگی بود
مطمئن باش کار جانبازان از شهدا کمتر نیست.خدا پدرت را شفا دهد و همه جانبازان را . اجرک الله. به او ببال.
گفتی دلت برای اعتکاف تنگ شده .راستش این روزها سرم خیلی شلوغه. آخر تیر که امتحانات کلا تموم بشه به افتخار شما و همه رجبیون مطلبی در مورد اعتکاف در وبلاگ صراط اقوم قرار میدم اگر دوست داشتی سری به اونجا بزن .
موفق باشی


سلام. ممنون از حضورتون. مطلب فقط برای "بابا" نبود. به بابا می بالم...
۰۸ تیر ۹۱ ، ۱۶:۲۲ صراط اقوم
سلام
اینم آدرس وبلاگی که گفتم هست کلیک کن و وارد شو.منتها آخر تیر ماه


ممنون .
من که لایق نیستم آن روی زیبای را ببوسم/دلبرم هر جا گذارد پای من آنجا را ببوسم

یاصاحب الزمان ع..
۰۹ تیر ۹۱ ، ۱۸:۱۸ فاطمه سادات منتظرالظهور
سلام و خدا قوت هم صراط عزیز
مثل همیشه دردهای جامعه رو با قلم روونت برامون ملموس کردی
انشاالله موفق باشی و ثابت قدم
در پناه مهدی فاطمه (ع)
۱۰ تیر ۹۱ ، ۱۰:۴۵ هیئت انصارالحسین(ع)جویبار
شما که اینقدر مطالب جذاب و مفید و خواندنی دارید، خب آنرا در "خط خطی های ماندگار" ماندگار کنید. شما میتونید کدش رو از وبلاگ ما کپی کرده و در وبلاگ خودتون قرارش بدید. باعث زیبایی وبلاگ زیباتون هم میشه... با تشکر
سلام
فرموده بودید سری به وبلاگتون بزنم.دستتون درد نکنه از این مطالب جالب.از چون شمایی جز این انتظار نمیره! اگر کمتر وقت میکنم بیام منو ببخشید.این ایده های ناب را با خواندن درس و پیشی گرفتن از نا اهلان تکامل ببخشید! انشا الله



سلام آقای حسینی! ممنون از لطفتون! ما اگر، اگر، اگر خیری ازمون دیده میشه از صدقه سر پدر و مادر و معلم هامون هستش. اومدن شما لطفه به بنده.
با عرض احترام وادب
-----------------------------------------------
فکر کنم سه تا از پست های ارزشمند تون رو خوندم هرکدوم از دیگری بهتر و سود مند تر واقعا باید یک حمتی ازدرون ما به کک ما بیاد که دست از گناه کردن برداریم و الا ه اگه کارنکنیم و خود سازی انجام ندیم شاید روزی هم که آقا بیاد مارو به عنوان یک دوست قبول نکنه
امام على علیه السلام :

لَو اَنَّ السَّماواتِ وَالرضَ کانَتا عَلى عَبدٍ رَتقا ثُمَّ اتَّقَى اللّه لَجَعَلَ اللّه لَهُ مِنها مَخرَجا وَرَزَقَهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ؛

اگر آسمان ها و زمین راه را بر بنده اى ببندند و او تقواى الهى پیشه کند، خداوند حتما راه گشایشى براى او فراهم خواهد کرد و از جایى که گمان ندارد روزى اش خواهد داد.

نهج البلاغه، خطبه 184
--------------------
موفق باشید



سلام. ممنون از لطفتون.
سلام
ممنون که اومدید
این متن خیلی خوب بود
التماس دعا
سلام.
"رویایی به نام ایران"

منتظر نگاه و نظرتان.
اسم جانبازو که دیدم یاد حاجی روشنی افتادم. خدا حفظشون کنه... دلم براشون تنگ شده،خیلی ی ی ی ی ی

پاسخ:
پاسخ:
خدا حفظشون کنه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی