.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۵ ق.ظ

دلم پـــره، پر میــــــزنه !

بسم الله

 ما یک پیاله ایم که لبریز باده ایم

این یک پیاله را به ملک هم نداده ایم

با هر سلام صبح به آقای بی کفن

انگار رو به روی حرم ایستاده ایم ...

 

زده شدم از درسا و امتحانا! تموم بشید دیگه! دلم پر می زنه برا حرم ...

کربلا می خوام

مشهدالرضا می خوام

هرکی رفت، چه با دل، چه با پا؛ خیلی التماس دعا!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۹
کبوتر حرم

نظرات  (۶)

من که تویه سیاهیا از همه رو سیاترم
میون اون کبوترا با چه رویی بپرم؟
سلام

هیبت قرب زبعد افزون است
دلم از غیبت قربش خون است

دوری همیشه شوق اشتیاق داره و قرب ترس از دست دادن

انشاالله بزودی زود روزیتون بشه
آمین رب العالمین




آمین
۱۰ تیر ۹۱ ، ۰۷:۴۱ مجنون الحسین
سلام.
ممنون نظر لطفتونه.

انشاالله زیارتشون قسمت هممون بشه .
بخدا مردیم از دلتنگی.
×××××××
راستی بااجازه تون لینک شدید.


سلام
ممنون از لطفتون
راه رسیدن به اخلاص در این حدیث قدسی بیان شده واگر انسان حداقل تا چهل روز به تک تک این نکات عمل کند خودبخود اعمالش برای خدا شده و دلش متوجه او می گردد.
« یابن آدم لا تخلص عملک حتی تذوق أربع موتات ؛ الموت الأحمر والموت الأصفر و الموت الأسود والموت الأبیض»
ای پسر آدم؛ عملت خالص نمی شود مگر اینکه چهار مرگ را بچشی؛ مرگ سرخ و مرگ زرد و مرگ سیاه و مرگ سفید.
۱۱ تیر ۹۱ ، ۰۱:۲۹ ادریس دلشادتنیانی منتظرالظهور
نیمه شعبان متفاوت-نیمه شعبان امسال باید عاشورایی بر گزار شود!!!آیا یوسف فاطمه در راهست؟؟

نشانه های ظهور یکی پس از دیگری رخ میدهد مثل دانه های تسبیح

زمینه سازی برای ظهور در روز نیمه شعبان (دسته های التجا و دعای همگانی).....
تنها سفر کردن تجربه قشنگیه ولی تنها سفر نکن........................................!!



چشم عزیزم. ان شالله این دفعه دیگه با هم می ریم ! خوش اومدی بازم بیا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی