.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۲ ق.ظ

روز جــــــــوان ...

بسم الله

چون چشم تو دل می برد از گوشه نشینان

شد گوشه ی "شش گوشه" برای تو مهیا

از گوشه ی "شش گوشه" دلم با تو سفر کرد

ناگــــــــــاه درآورد ســـــر از گــــــنبد خـــضـــرا

مجنون علـــــی شد همه ی شهر، ولی من

مجنون علـــــــی اکــــــــــبر لیــــلام، به مولا...


پ.ن ۱: روز "جوان"مبارک ! (روز اختصاصی "دختران" روز میلاد خواهر امام رضا علیه السلام هستش!)

پ.ن۲: جوونا! حواستون هست ؟ ما کجا و علــــــــــــــــی اکـــــــــــبر حسین کجا ؟؟؟؟

پ.ن۳: با این که مدح بود، ولی غم داشت ...  کربلا ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۱
کبوتر حرم

نظرات  (۱۶)

سلام وبلاگ خوب وجالبی دارید
بمن هم سری بزنیدخوشحال میشم
بله. خانومم
اما فکر نمیکنم در این فضا اهمتی داشته باشه
شما چطور؟



چرا، برام مهمه. خانوما برام عزیزترن :)
کاش چیزی از جوانی برایمان مانده بود.......................................................... ولی از کودکی بابت هر اشتباه کوچک همانند چهل ساله ها توبیخ شدیم و بابت هر کار بزرگ همانند چهل ساله ها تشویق................................در تمامی این دنیاکسانی خواهند زیست که هیچگاه کودکی نکرده اند..............................بزرگ متولد شده اند ........بزرگ زیسته اند و بزرگ رفته اند.....................واینست تفاوت انسانها..............!!!
۱۲ تیر ۹۱ ، ۲۰:۵۷ علی رمضان نیا (دیدگاه نو )
سلام من هم تبریک عرض میکنم
بله حواسمون هس:|



:-*
۱۴ تیر ۹۱ ، ۰۲:۵۶ خرابات گریه
سلام و عرض ادب و احترام . . .


گفتـــــم : که روی خوبت از من چرا نهان است ؟

گفتا : تو خود حجابی ! ورنه رخم عیان است !!!!




چقدر زیباست اگر بدانیم که نیمه شعبان قبل ازتقارن با ولادت حضرت منجی عجل الله تعالی فرجه الشریف هم جزء اعیاد مسلمین بوده و احیاء و بیدار داشتن این شب مستحب موکد است ! و جالب تر این که افضل اعمال شب نیمه شعبان ؛ زیارت قبر شهید کربلا و ارباب بی کفن ؛ حسین بن علــــــــــــــــی علیه السلام است . . .


أین الطالــــــــــــــــب بــــــــــدم المقتول بکـــــربلا ؟



التماس دعای مخصوص و یا علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی . . .
۱۴ تیر ۹۱ ، ۰۲:۵۷ خرابات گریه
ما کجا و حر کجا ؟

ما کجا و زهیر کجا ؟






یا علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی . . .
۱۴ تیر ۹۱ ، ۰۳:۳۴ کوچه یاد ...
سلام

از این که از کوچه ما یاد کردی ممنون .
سلام
ممنون از حضورتون.
مطالبتون رو خوندم زیبا می نویسید.
میلاد با سعادت امام زمان(عج) را تبریک میگم.
التماس دعا


سلام
بر شمام مبارک !
سلام قربونت برم ممنون بخاطره نظراتت
مطلب بسیار زیبایی بود ... آره منم معنی کنایه ها رو نمی فهمم
انشالله موفق باشی
عیدتم مبارک


ممنون :) خواهش :) سلامت باشی
سلام تشکر از لطف شما بله بر اثر تصادف از دنیا رفت
۱۵ تیر ۹۱ ، ۱۸:۵۵ تازه های روانشناسی
سلام ممنون
باعث افتخاره منه که سر میزنید و نظر میدید .
ممنونم .
اگه اجازه بدید بگید با چه نامی لینکتون کنم


سلام
خوش اومدین
ممنون از لطف شما
۱۵ تیر ۹۱ ، ۲۱:۲۷ مدیون شهدا
سلام ممنون از توجهتون بله کاملا نظرتون درسته من هم به همین نتیجه رسیدم چون من هم بسیار هیجان زده،عصبانی وشتابزده عمل کردم حرف شما کاملا درسته و بحث بی فایده است. در ضمن من اصلا ادم بزرگی نیستم و حرف و نظر صحیح رو همه جا باید پذیرفت. وبا افتخار وبلاگ خوبتون رو لینک کردم



سلام. توی متن اقای اقاتهرانی نوشته بود زمان ارشدم در کانادا، بنده برداشتم این بود که از قول شماست و در نتیجه شما می شدید بزرگتر! سوتفاهم بود .

ممنون از لینک .
۱۵ تیر ۹۱ ، ۲۱:۳۷ مدیون شهدا
متنی که شما مطالعه کردید و لطف کردید نظر گذاشتید سخنرانی دکتر اقا تهرانی بود وگرنه من یه بنده حقیر خدام



بله نفهمیده بودم از قول اقای اقاتهرانی هستش! بزرگوارید!
سلام
اگه زیاد ناراحت باشید خبرم کنید تا همان مطلب منقول از وبلاگت را پاک کنم.
ضمنا برای خنک شدن دل آدم آب که چه عرض کنم همین مطلب از وبلاگتان چاره ساز خواهد بود.دقت کنید:
یک اتفاقی افتاد که اخلاصم رو در نوشتن این متن سنجید! فرضا من اخلاص نداشته باشم ! شما انصاف داشته باشین خب ! ناراحت شدم دلم کوچیکه
دقت کردید مسئله اینه؟!!





خیر نیازی به پاک کردن نیست!
باشه من اخلاص ندارم :)
لازمه بدونید این جا دفترچه یادداشتیه که بیشتر برای دل خودم توش می نویسم! و در نتیجه چندان غصه نمی خورم بازدیدش چقدره! و اگر این غصه نباشه، ریا و تظاهری هم نیست!

ناراحتی بنده از اینه که رعایت اخلاق نوشتن لازمه ، به خصوص از افرادی که ظاهر مذهبی دارند! نه برای متن کج و کوله ای که تماما نقل قول بزرگان بود!
۱۹ تیر ۹۱ ، ۰۹:۲۵ مجنون الحسین
خیلی خیلی زیبا بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی