.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۹ ق.ظ

اللـــهم عرفـــنــی حـجـتـــک ...

.::هوالحبیب::.

امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

سعی کنید اعمال شما طوری باشد که شما را به ما نزدیک کند و از گناهانی که موجبات نارضایتی ما را فراهم می کند، بترسید.

آیت الله بهجت اعلی الله مقامه:

آیا ما نباید توجه داشته باشیم که رئیسی داریم که بر احوال ما ناظر است؟ وای بر احوال ما اگر او را در کارهایمان و در همه جا ناظر نبینیم.

امام خمینی اعلی الله مقامه:

شما فکر کنید ، بعد از ظهور حضرت چه کار می کنید؟؟ خب آن کار را همین الان بکنید! حضرت به وقتش می آیند!!

امام خامنه ای مد ظله العالی:

"انتظار" یعنی : قانع نشدن به وضع موجود زندگی انسان و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب؛ که مسلم است این وضع مطلوب با دست قدرتمند ولی خدا، حضرت حجه ابن الحسن ارواحنا فداه تحقق پیدا خواهد کرد. باید خود را به عنوان یک سرباز و انسانی که حاضر است برای آن چنان شرایطی مجاهدت کند، "آماده" کنیم.

امام صادق علیه السلام خطاب به امام عصر عجل الله فرجه :

آقای من ! غیبت تو خواب را از من گرفته، و محل آسایش مرا تنگ کرده، و راحتی قلبم را گرفته و... و مصیبت مرا به درد همیشگی وصل نموده است. (و حال بنگریم غیبت امام عصر، با ما چه کرده است ؟؟)

***

یا صاحب الزمان

امــروزِ ما بیچـــارگــــان، امیــد فرداییش نـــیــســـت

ایــن، دانی و با ما هنــــــوز، امروز و فردا می کنی؟؟

***

۱- بهترین هدیه را در روز عید، این دیدم که زبــــــان ببندم و کلام بزرگـــــان را بنویسم.

۲- در سه روز اخیر سه بار این متن را نوشتم، هر سه بار پرید. دیـــر شد!

۳- اللـــهمٌ عرفـــنـی حجـــتک فانـــٌک ان لـــم تعــــرفــنـی حجـــتک ضللـــتُ عـــن دینی ...

۴- یک اتفاقی افتاد که اخلاصم رو در نوشتن این متن سنجید! فرضا من اخلاص نداشته باشم ! شما انصاف داشته باشین خب ! ناراحت شدم دلم کوچیکه :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۶
کبوتر حرم

نظرات  (۱۹)

۱۶ تیر ۹۱ ، ۰۸:۵۳ دختری درانتظار مهدی
السلام علیک یا بقیة الله

سلام علیکم سپاس از حضورتون
ان شالله بهترین هدیه رو به حضرت آقا داده باشید حتی با ترک یک گناه

منتظر حضوره دویارتون هستم .التماس دعا یامهدی


چشم میام بازم :)
سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.خوب می نویسی .ان شاالله که موفق باشی .بازم به ما سر بزن


سلام. ممنون !
بح بح ... عیدت مبارک رفیق
چطوری؟

من عاشق این نوع جملاتم... مرسی...

:*


بح بح به جمالت که بالاخره این ورا پیدات شد! خواهش میشه !
سلام
خوب با تبادل لینک میانه خوبی داری؟
سلام دوست عزیز.

عیدتون مبارک.

نوشته های صفحه اول رو همه را خوندم.

پست " جانبازی؟ یا، جان بازی؟؟" خیلی زیبا بود. تو پست بعدشم، جمله ی حاج اسماعیل دولابی را برای اولین بار بود میدیدم. جمله ی فوق العاده ای بود.

انشاءالله که همیشه موفق و موید باشید

التماس دعا

یـــــــا زهــــــــــــرا





سلام خواهر خوبم. گوارای وجودت متن های کج و کوله ی من.
۱۶ تیر ۹۱ ، ۱۸:۱۳ سرخی خورشید
سلام وبتون عالیه به منم یر بزنید ممنون میشم
با سلام با افتخار اینک شدید



سلام.
خیلی ممنونم از لطف شما.
هرچند ک خسته ایم ازاین حال،نیا*شرمنده اگرندارد اشکال،نیا*ماخط تمام نامه هامان کوفیست*آقای گلم زبان من لال،نیا
۱۷ تیر ۹۱ ، ۰۶:۴۶ فدایی سیدعلی
سلام ممنون از حضورتون...
وبلاگ ارزشی و مطالب مفیدی دارید و در ضمن پستتون بسیار عالی بود...
ماجور بمانید...
التماس دعا
«زنده سوزاندن» روش اعدام در آمریکا +عکس

از ابتدای تاسیس آمریکا روش‌های متعددی برای اعدام محکومان در این کشور استفاده شده است که از میان آنها می‌توان به «شکستن بر روی چرخ»، «زنده زنده سوزاندن»، «له کردن با سنگ» و «چوبه‌دار» را نام برد.
در حال حاضر 5 روش برای اعدام در آمریکا وجود دارد که عبارت است از اعدام با استفاده از صندلی الکتریکی، جوخه اعدام، تزریق سم، حلق آویز کردن.
۱۷ تیر ۹۱ ، ۱۶:۲۷ فاطمه سادات منتظرالظهور
سلام نازنین خواهرم
دلتنگ دونه به دونتونم اما چه کنم درس و کار و کلاسا مجال نمیدن
بیمعرفتی هامو ببخشی عیدتم مبارک
در پناه مهدی فاطمه (ع)


خواهش می شود ! اختیاردار هستید !
سلام تا آنجا که یادم هست کمتر آدرسی را در زیر مطالب خودم میآورم.
مهم من و تو نیستیم مهم مطلبی هست که نوشته میشود.
بگذار حقائق بنام من یا بنام تو یا به نام هرکس دیگری نشر شود.
مهم نشر حقائق است.
ممنون از اظهار لطف تان.
تازه کار هستید زیاد به دل نگیرید.
اگر اینجوری باشد باشد کیهان یا فارس نیوز یا نکته نیوز یا چه میدانم تابناک و بازتاب و تمیدانم کرم شب تاب باید در جلوی میدان توپخانه اعدامم کند.
زیاد سخت نگیر.
سخت گیری شاید در حفظ حجاب و عفاف درست باشد اما در اینجا نه...





1- بله. مهم نشر حقائق است. متن بنده فقط نقل قول بزرگان بود. ولی کپی پیست پی نوشت ها به نظرم بسیار عجیب آمد !!
2- این وبلاگم تازه تاسیس هست؛ اما به هیچ وجه تازه کار نیستم !
3- ببخشید دوست نداشتم این نظرات تایید بشه و زیر متن ها بمونه چه وب شما جه وب بنده، اما گفتم شاید اسائه ادب باشه به شما !
سلام کبوتر...
این ایّام مبارک رو بهتون تبریک میگم.
شبتون قشنگ
ماندگارباشید
دلم گرم خداوندیست...
که بادستان من گندم برای یاکریم خانه می ریزد...
چه بخشنده خدای عاشقی دارم...
که می بخشد مرابااین که می داند گنهکارم...
دلم گرم است ومی دانم
بدون لطف اوتنهای تنهایم...
برایت من خداراآرزودارم....
سلام بزرگوار
هنیئا مریئا بر شما بخاطر بهره بردن از آب گوارای وجود مهدی موعود ( عج )
ان اصبح ماووکم غورا فمن یاتبکم بما معین

ملتمس دعای خیرتون






سلام.کاش بهره می بردم ...
۱۹ تیر ۹۱ ، ۰۹:۲۴ مجنون الحسین
خدای من خداییست که دست گیر است نه مچ گیر!

دستم را میگیرد همان طور که هستم!

بدون پیش شرط

همین و بس . . .





واقعا...
۲۰ تیر ۹۱ ، ۰۲:۱۳ پلاک عاشقی
بنام خداسلام
از حضور گرم وصمیمانه شما در سنگر خودتان ممنون وسپاسگزارم.

رواق منظر چشم من آشیانه توست

کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

یا علی
پلاک عاشقی
۱۰ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۵۶ تازه های روانشناسی
سلام.امار وبتون خیلی پایین اومده باید ی فکری برا افزایشش بکنید


سلام بزرگوار خب دسترسی به اینترنت ندارم. ته مطلبم نوشتم که :) ممنون هنوز سر می زنید.
سلام موفق باشید وامیدوارم همیشه سربلند باشی اگر شد به وبلاگ من هم بیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی