.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۰ ق.ظ

ضـیـافــتـــــــــــــــــ الهی !

.::.هوالحبیب.::.

 ۱- روزهای نزدیک مهمانی است.

 "شرم"، اجازه ی ابراز وجود به تو نمی دهد. سکوت می کنی؛ چشمها را به زمین می دوزی. با این لباس های مندرس و آلوده کجا بروم؟ می شنوی که می گویند: 

تـو مگـو مـا را بـدان شـه بـار نیست
بــا کــریمـان کــارهـا دشـوار نیست

۲- دلت آرام نمی گیرد. او کریم است؛ دُرُسـت. اما یک ســــــــــآل معصیت کردم! پس حیای من کجاست؟؟

اما؛ قابل انکار نیست؛ تمام وجودت، او را تمنا می کند. غرق گناه هم که باشی، دلتنگ می شوی. دلتنگ آغوش گرم و پرمهرش... می شنوی که می گویند : 

در دل تــو مهــر حـق چون گشته نـو
هست حــق را بی گمان مهـری به تو

۳- جرئت پیدا می کنی! دلت، هوای حرم می کند؛ اگر راهت ندهد، یک جورهایی شاکی هم می شوی؛ که دیدی من آمدم و خواستم و تو راهم ندادی؟؟ دلت می گیرد. می شنوی که می گویند: 

هیــچ عــاشق خود نبــاشد وصـل جـو
کــه نــه معشوقش بــود جـویــــای او !

این جا، چه بر سر دلت می آید؟؟

فرمود:

اگر آنان که از من روی برتافته اند، شدت اشتیاق مرا به خودشان می دانستند، هر آینه از شدت شوق جان می سپردند . (حدیث قدسی)

 

پ.ن : تا قبل از رمضان المعظٌم دائم به خودم میگم :

 شستشویی کن و آن گــه به خرابــات خرام

تـــا نگـــردد ز تــــو این دیر خراب، آلـــــوده!  



بعد نوشت : شرمنده دوستانی که فرصت نشد جوابشون رو بدم یا به وبلاگای ارزشمندشون سر بزنم. از هفته ی پیش مشهدالرضا نائب الزیاره هستم ؛ دسترسی به نت برام آسون نیست و الانم چند دقیقه آن شدم؛  احتمالا تا آخر ماه مبارک نتونم سر بزنم! از بزرگوارا التماس دعای خیر دارم.

یا حسین زهرا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۰
کبوتر حرم

نظرات  (۱۲)

سلام بر شما مطلب جالبی بود خدا کند قدر این فرصت را بدانیم و خود را برای مهمانی خدا اماده کنیم
سلام بزرگوار
من وبتون لینک کردم چون وب بسیار خوبی داریدمهم نیست نمیتوید بنده رو لینک کنید
بی نهایت از لطفتون ممنونم.
التماس دعا دارم



سلام. ممنونم از لطف شما. محتاج دعا .
خدای من!
بنمای رهی که ره نماینده تویی
بگشای دری که در گشاینده تویی
زنگار غمان گرفت دور دل من
بزدای، که زنگ دل زداینده تویی

التماس دعا

یا زهرا
گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم




:)
۲۱ تیر ۹۱ ، ۰۸:۰۴ تازه های روانشناسی
ممنون از حضورتون
گــاهـــے


پـــــروانــه ها هــــم


اشـتـبــاه عـــاشـــــق مـــے شـــونــــد


بـجـای شــــمــع


گــــرد ِ چـــراغــهای


بــــے احســـاس ِِ


خـیـابـــان مـــے میـــرنـــد
سلام ممنون ازحضورت
شرمنده هم بابت تاخیر
راستش این وبلاگ توسط مامان محمد جواداداره میشه
چطورمگه؟
موفق باشی عزیزم
تا که از جانب معشوق نباشد کششی
کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد...
۳۰ تیر ۹۱ ، ۲۰:۱۵ صراط اقوم
سلام
قول مطلب در مورد اعتکاف رو بهت داده بودم یادته
آپش کردم
اگه دوست داری سر بزن
سلام
حلول ماه مبارک رمضان مبارک.
التماس دعا
۰۵ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۴۰ خادم الرضا(ع)
سلام
خسته نباشی
با مطالب:
( امام خامنه ای: سکوت در قبال کشتار مسلمین میانمار نمونه دروغ حقوق بشری غرب است)
( سوار کاری مختلط در اصفهان!!!+عکس)
( تصاویر قتل عام در میانمار (+18))
(مسلمان کشی در میانمار (+18))
(انفجار در ساختمان اطلاعات عربستان)
و..........
بروزم
التماس دعا
یاعلی(ع)باسیدعلی
سلام از خواندن مطالب وبلاگتون لذت بردم، خوشحال می شوم تبادل لینک داشته باشیم. یاعلی، التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی