.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۲۵ ق.ظ

عقب گرد، ممنــوع!

پای درس آیت الله حق شناس :

لاینفع اجتهاد لاورع معه! تلاشی که ورع همراهش نباشد سودی ندارد.

من نماز جماعت می خوانم، خیلی هم عبادت می کنم، اما یک حرام هم اگر اتفاق بیفتد روبرگردان نیستم. نتیجه ندارد داداش جان!
خیری در این عبادات نیست؛ و آن گناه همه اش را از بین می برد.

عرض کردم به بعضی رفقا: مانند آن زن نباشید که پشم های تابیده خود را پس از استحکام وامی تابید. (۹۲نحل) اگر بنا را نمی توانی بالا ببری، شیطان نمی گذارد، نفس نمی گذارد، دنیا و تعلقات نمی گذارد، لااقل نگذار خراب بکند که باز دو مرتبه یک ســـال عقب برگردی! اما لااقل استقامت کن داداش جان !


پ.ن: امام رئوف؛ چقدر آرامم کردی، با وجود همه ی گستاخی ها و بی ادبی های من. خدا می داند برکات مجاورت یک ماهه ام را می توانم تا کی حفظ کنم. دعا کنید مادام العمر باشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۱
کبوتر حرم

نظرات  (۳)

سلام آجى تازه دو ماهه دعا کن ورعمون حفظ شه.یاحق



]چشم عزیزم
خوشبحالت... به خدا عشق میکنی با این مجاورت....
دعا کن منم بشم مجاور امام رئوف... دلم خیلی هوای حرمش رو داره...
زیاد التماس دعا ابجی گل...



سلام
ما که برگشتیم ....
ان شالله
۰۳ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۴۸ دوست صمیمی کبوتر حرم
سلام خانومی برات دعا میکنم هم برا دلت هم برا مشکلاتی که هیچ وقت بهم نگفتی تو هم برام دعا کن (برای شناختن منم همین بس که 5ش باهم جایی رفتیم که خیلیا از دیدنش خوف دارند اما ما نترسیدیم)



سلام. ممنون از دعات. عزیزم مشکلات تقریبا هیچ وقت گفتنش حلش نمی کنه. بله عجب جایی بود ان شالله هفته های بعد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی