.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۲۰ ب.ظ

قــولــوا قـــولا ســــــدیـــدا

امام خامنه ای : 

تقوا در مسائل شخصی یک  حرف است، تقوا در مسائل اجتماعی و مسائل سیاسی و عمومی خیلی مشکل تر است، خیلی مهم تر است، خیلی اثرگذارتر است. ما نسبت به دوستانمان، نسبت به دشمنانمان چه می گوییم؟ اینجا تقوا اثر می گذارد. ممکن است ما با یکی مخالف باشیم ؛ دشمن باشیم؛ درباره ی او چگونه قضاوت می کنید؟ اگر قضاوت شما درباره ی آن کسی که با او مخالفید و با او دشمنید، غیر از آن چیزی باشد که در واقع وجود دارد، این تعدی از جاده ی تقواست.

آیه ی شریفه ای که اول عرض کردم، تکرار می کنم: «یا ایها الذین امنوا اتقوا الله و قولوا قولا سدیدا» . قول سدید، یعنی استوار و درست؛ اینجوری حرف بزنیم. من می خواهم عرض بکنم به جوانان عزیزمان ، جوان های انقلابی و مومن، و عاشق امام، که حرف می زنند، می نویسند، اقدام می کنند؛ کاملا رعایت کنید . این جور نباشد که مخالفت با یک کسی ، ما را وادار کند که نسبت به آن کس از جاده ی حق، تعدی کنیم، تجاوز کنیم، ظلم کنیم؛ نه، ظلم نباید کرد. به هیچ کس نباید ظلم کرد. (خطبه های نماز جمعه تهران در حرم امام خمینی/ چهاردهم خرداد ماه هشتاد و نه )

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۲
کبوتر حرم

نظرات  (۲)

یاد کلاس فردا افتادم ... وای وای



چرا وای وای؟ چه قدر دوس دارم دوستام میان این جا سر میزنن :) خیلیا :)
آخه هیچی آماده نکردم آجی...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی