.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۳۸ ق.ظ

عنوان ندارد !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۳
کبوتر حرم

نظرات  (۶)

آرامش مثه همیشه !قضیه سر همین بکن نکناس دیگه ... ما حالمون شرجیه چه کنیم آجی ؟!... یا حق



میگم مبهمی میگی نه. آرامش مث همیشه ینی چی؟؟
ینی مثه همیشه جملاتت آروم کننده اس



اوه ممنون :) به خودم گرفتم !! :دی
سلام به شما بزرگوار وبلاگ خیلی زیبایی دارید انشاءالله موفق باشید
منم منتظر شما هستم.اگر با تبادل لینک موافق بودی باعث افتخارمه.
یاعلی.
سلام بزرگوار . ممنون از محبت شما.
بنده شما را لینک میکنم وبلاگ زیبا و با ارزشی دارید در پناه امام زمان موفق باشید.
یاعلی


ممنون از لطفتون.
عالی بود
بعضی از این جملات قصارت چه میکنه با آدم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی