.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۳۷ ق.ظ

چقدر دوستش دارم!

چقدر دوستش دارم این مرد را...

همین مردی که بر دست راستش، نشانه است...

این را دیروز دوباره فهمیدم...

از بعد از دیدن آن مستند، برای هزارمین بار، تمام وجودم لبریز از مهر ایشان شده!


آخر فیلم واقعا حس کردم وقتم تلف شده یک ساعت، به معنای واقعی مزخرف و متناقض بود ...

هر آدم یک ذره منصفی که این به اصطلاح مستند را ببیند می فهمد که این را ساخته اند، تا به خورشید خاک بپاشند و به خیال خامشان، خاموشش کنند.

برایم جالب بود، در جای جای مستند تناقض می دیدم. یعنی به فاصله دو دقیقه حرف قبلی بنی صدر که مثلا راوی بود نقض می شد!

برای من واقعا جای سوال است، چطور بعضی ها فقط بی بی سی می بینند و این همه تناقض برایشان علامت سوال نمی شود؟

اصلا فرض کنیم که انگلیسی ها راستگوی راستگو و ما دروغ گوی دروغ گو!! این تناقض ها را چطور برای خود حل می کنند هم وطن هایی که فقط ماهواره می بینند؟

چقدر دوستش دارم، این مرد را.

مردی که شخصیت والای علمی و عرفانی اش، به خاطر منصب سیاسی اش خیلی از چشم ما مردم پنهان مانده!

قدر ایشان را بدانیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۶
کبوتر حرم

نظرات  (۱۴)

خوبه


دختر تو مگه کار و زندگی نداری؟ درس نداری؟ ک همش پای نتی. بذار ولیجه ببینتت حسابتو داره!
نه بابا تازه اومدم ولیجه بد دیگه کانت نمی ذارم



:دی
مگه خودت کارو زندگی نداری من که هر موقع بودم تو هم بودی صبر کن ولیجت ببینتت میدونه چیکار کنه




کجا هرموقع تو بودی منم بودم؟ ولش کن الان گیس و گیس کشون میشه:))
سلام زیبا نوشتی البته مخملباف کار دیگری درباره اقا ساخته بود که مجموعه ای عکس با کمی روایت چاخان درباره زندگی شخصی اقا بود مستند بی بی سی با عنوان خط و نشان رهبری را گویا تیم دیگری کار کرده است. البته همانطور که گفتید پر از تناقض و ضعف بود



سلام. دستتون درد نکنه از تذکرتون اصلاحش کردم.
۰۶ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۱۲ ابجی کوچوله
.



تازه فهمیدم!! نقطه!!
خودت کفتی بذارم منم گذاشتم
مستند بیخود و پر تناقضیه.
دیگه طرف باید خیلی ای کی یو باشه که اینا رو باور کنه
من به فدای بابای خوبم
بیشتر بدعا اجی.



ممنون که این شکلکه رو میذاری من عاشقشم! البته نه در محافل عمومی. چشم. محتاجم به دعات
۰۶ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۱۷ محب الزهرا سلام الله علیها
سلام از اینکه با دوستانی چون شما که قدم در راه جهاد فرهنگی گذاشته اند آشنا می شوم خوشحالم.
با " فرازی از وصیت نامه شهید شوشتری
" به روزم.
تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
خوشحال میشیم.
درپناه چادر خاکی مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها باشید
التماس دعا
سلام بزرگوار
ممنونم مرتب به حقیر سر میزنی
خوشحالم میکنی
خداوند خوشحالتون کنه





سلام. خواهش می کنم. ممنون از دعا.
سلام

خدا قوت


با مطلب شهید محمد علی رجایی (رحمه الله علیه) در خدمتتون هستم.




مدد مولا

۰۷ شهریور ۹۱ ، ۰۷:۳۴ فدایی سیدعلی
هنگام جنگ دادیم صدها هزار دارا
شد کوچه های ایران مشکین ز اشک سارا
سارا لباس پوشید ، با جبهه ها عجین شد
در فکه و شلمچه ، دارا به روی مین شد
چندین هزار دارا ، بسته به سر ، سربند
یا تکه تکه گشتند یا که اسیر و در بند
سارای دیگری در ، مهران شده شهیده
دارا کجاست؟ او در ، اروند آرمیده
دوخته هزار سارا چشمی به حلقه ی در
از یک طرف و دیگر چشمی به خون دل ، تر
سارا سؤال می کرد ، دارا کجاست اکنون ؟
دیدند شعله ها را در سنگرش به مجنون
خون گلوی دارا آب حیات دین است
روحش به عرش و جسمش ، مفقود در زمین است
در آن زمانه رفتند ، صدها هزار دارا
در این زمانه گشتند ده ها هزار « دارا »
هنگام جنگ دارا گشته اسیر و دربند
دارای این زمان با بنزش رود به دربند
دارای آن زمانه بی سر درون کرخه
سارای این زمانه در کوچه با دوچرخه
در آن زمانه سارا با جبهه ها عجین شد
در این زمانه ناگه ،‌ چادر « لباس جین » شد
با چفیه ای که گلگون از خون صد چو دارا ست
سارا خود ،‌ از برای ، ‌جلب نظر بیاراست
دارا و گشواره ،‌ حقا که شرم دارد
در دست هایش امروز ، او بند چرم دارد
با خون و چنگ و دندان ، دشمن ز خانه راندیم
اما به ماهواره تا خانه اش کشاندیم
جای شهید اسم خواننده روی دیوار
آن ها به جبهه رفتند ، اینها شدند طلبکار!!!

خوشحال میشم سر بزنید...
هنوز عهد و مرامی که داشتم دارم
و جان نیمه تمامی که داشتم دارم
و تا به چشم حیاتم هنوز روزنه ایست
تمام بود و نبودم فدای خامنه ایست

خدا چشم خودش و عاشقاشو به دیدار مولا منور کنه ان شاءالله تا پرچم رو بسپاریم به دستشون.



سلام. الهی آمیـــــن
۰۸ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۴۸ تازه های روانشناسی
د
سلام باهات موافقم تازه با خوندن نقدش فهمیدم از اونی که فکر می کردم مسخره تره.



:*** فدات با اون اسم قشنگت! ان شالله یار خورشید بشی (م)
۱۰ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۴۱ ابجی کوچیکه
سلام درسته.
جوگیر شده بودم



سلام کوشولو. دشمنت جوگیر :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی