.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۱۷ ق.ظ

جهانیان رهبرم را چشم نزنند!

اگر ندیده اید، حتما بخوانید! (کلیک کنید.)

حضرت آقا که وارد اجلاس شدند، قلبم هررری فروریخت.

به یاد امام عصر، و جای به "ظاهر" خالی شان در کرسی های جهانی...

یک قیاس زمین تا آسمانی از آقا تا امام زمان؛

پس حضرت حجت چه میزان ابهت و جذبه دارند؟

آیا چشمانم می بیند روزی را که ...

تاکید آقا بر به وجود نازنینش، زخم زنند. 

برای سلامتی ایشان تا ظهور حضرت حجت صلوات فرستادم.

دلم گرفت؛

برای تلاش در جهت رسیدن به آن روز بزرگ،

چه افسرِ جوانِ تنبلی هستم؛ مـــَن!

شما چــی؟


بعدا نوشت: امروز(جمعه) داشتم رجا می خوندم، دیدم دکتر باقری لنکرانی هم زده به ذهنشان آن چه به ذهن ما زده بود! (اعتماد به نفس) 

ایناهاش:

و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۹
کبوتر حرم

نظرات  (۲۱)

سلام.
وبلاگم با مطلب شلوار لی آپه.حتما سر بزن،بخونش و نظرت رو بگو.
۰۹ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۵۱ دل نوشته های من
سلام
خوشبحالت آقا رو دیدی منظورت کدوم اجلاسه ؟



اجلاس عدم تعهد. نه منم امروز از تلویزیون دیدم !!
من که امروز کلاس بودم ندیدم سخنرانی آقارو خوش به حالت آجی خداکنه دوباره پخش کنن



نگا والا! قسمتم بود خواب بمونم نیام کلاس که اینو ببینم! آره؟؟
منم هر وقت آقا جایی می رن و مردم اون جوری پرشور ازشون استقبال می کنن، به خودم می گم حساب کن وقتی مولا (عج) بیاد چه ها میشه!!
من آقا رو از نزدیک زیارت کرده م و پشت سرشون به فاصله ی چهار- پنج صف نماز خوندم. صورتشون رو موقع خوندن تعقیبات از یه زاویه ای می دیدم. نمی دونی چقدر نورانی بود! هنوزم وقتی یاد اون لحظه می یفتم قلبم می لرزه از هیجان!
خدایا ما رو به عنوان سربازای کوچیک کوچیکش بپذیر. حتی با همه ی بی عرضگی هامون!



سلام . خوش به سعادتت سیده خانم. چندباری در فضای نفس های مبارک ایشان نفس کشیده ام، اما سعادت شما چیز دیگری بود :)
الهی آمیـــن
۰۹ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۴۱ دختر امام روح الله
منظورت چیه عسیمکدوم پست؟



پست اخرت. باز نمیشه :)
سلام

منم از صبح تا حالا با حساسیت پا تلویزیون نشسته ام و اخبار

رو دنبال می کنم.

واقعیت اینه که


کلام الامام امام الکلام



ممنون. چرا از سه موضع متفاوت؟؟
۰۹ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۵۱ نماز تراویح شیعیان ؟؟؟!!!!!!!!
صحبت های مرسی رو که شنیدم فهمیدم در مصر هیچ انقلابی به وقوع

نپیوسته
و او هم مزدوری بسان ملک عبدالله خائن است و بی لیاقت




1- بازرگان را یادتان است؟ بنی صدر را چطور؟؟ در ایران هیچ انقلابی به وقوع نپیوسته بود؟

2- اگر مرسی را به اردوغان تشبیه کنید نزدیک تر است تا به ملک عبدالله ک با نظام موروثی روی کار آمده. مثال های شما را ما بهتر از شما حفظیم بزرگوار :)

3- بنده با هم با شنیدن صحبت های او راجع به سوریه بسیار ناراحت شدم. ولی ما و مرسی در مسئله فلسطین با هم مشترکیم. و فلسطین اولویت ماست.
البته نمی توان پیش بینی کرد او در مقام عمل در رابطه با فلسطین چه خواهد کرد.

هرچه باشد: 1- پیش بینی انحراف یک نفر شاید هنر باشد، اما انتشار و رفتار طبق آن پیش بینی، هنر نیست. 2- قصاص پیش از جنایت را هیچ عقل سالمی مجاز نمی داند.
باکمال تاسف ناگزیرم خدمتتون عرض کنم
یک موی نخست وزیز بت پرست هند ارزشش بالا تر از هزاران حاکم از
حکام کشور های اسلامی است.

کسانی که می بینند یکی از کشورهای عضو عدم تعهد به جرم مبارزه

علیه یهود و سرسخت ترین دشمن اسلام این گونه مورد تاخت و تاز

قرار گرفته ولی هرگز اجازه ندادند در دفاع از او حرفی زده بشه

اما مرسی گداصفت سفیه هر چه دلش خواست علیه سوریه گفت

و مسئولین ما بخاطر مصالحی جوابش را ندادند

نام عدم تعهد نسبت به این متعهدان خدمتگزار آمریکا و انگلیس

همانند نا چراغعلی است برای یه آدم کور

و نام زلفعلی برای یه آدم کچل





سلام علیکم.

**از همان روزی که در وبلاگتان خواندم که چقدر راحت آیت الله مرعشی نجفی را به تقلید از عمربن خطاب ملعون متهم می کنید، و آیت الله بهاءالدینی را به ادعاهای شرم آور منسوب می دانید(!) چنین طرز فکری را هم پیش بینی می کردم!!


1-منظورتان از حکام کشورهای اسلامی "دقیقا" چیست؟
- اگر وهابی ها را می گویید، با شما موافقم!! چون آن ها را اسلامی نمیدانم.
- اگر بشار را هم جزء حکام کشورهای اسلامی می دانید و به خاطر دفاع نکردن از او ناراحتید - ک ظاهرا همین طور است- چگونه بت پرست را از هزاران مثل او بالاتر می دانید؟؟ بالاخره کدام ؟
- و اگر خدای ناکرده این حکام کشورهای اسلامی که به کار بردید، شامل حضرت ماه هم می شود، با عرض پوزش، خاک بر دهانتان که بت پرست را بر عارف والایی چون ایشان ارجح می دانید!! آن هم هزاران!!!

2- منظورتان از مسئولین کیست؟؟
ظاهرا فرمایشات حضرت آقا در دیدار بان کی مون را مطالعه نکرده اید.
سرور ما، در رابطه با سوریه به طور صریح صحبت نموده اند.
در این جا بخوانید:
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=136223

در رابطه با مسئولان دیگر هم بنده توجیه کننده نخواهم بود . چون چشم و گوش ما فقط به دهان مبارک حضرت آقاست.
از انتظار خسته ام و یا دلم گرفته است؟ / تو مدتی است رفته ای ، بیا دلم گرفته است

نگاه سرد پنجره به کوچه خیره مانده بود / گمان کنم بداند او چرا دلم گرفته است . . .
دوست دارم که یک شب جمعه

صبح گردد به رسم خوش عهدی

ناگهان بشنوم زسمت حجاز

نغمه ی دلخوش انا المهدی

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام تا حالا اقارو فقط از قاب تلویزون دیدم و سعادت دیدن اقارو از زاویه ی دیدی که خودم بخوام [از نزدیک یا حتی دور] رو نداشتم.ولی از قاب تلویزیون هم میشه اون صورت پر از آرامش و اطمینان وانتظار ظهور و فقط و فقط خدا ترسی رو به راحتی دید.



ممنون از دوست همیشگی م که سر میزنه :*
ان شالله به زودی زود بری مهمون بیتش بشی. اون صفای جلو جلو ....
۱۰ شهریور ۹۱ ، ۰۷:۱۰ پایگاه مذهبی علمدار علیه السلام
کدام جمعه؟ ندانسته‏ام ولى پیداست که آن ودیعه پروردگار در راه است
دلم خوش است میان شکنجه پاییز چه باشم و چه نباشم بهار در راه است...
...............
عالی بود انشالله موفق باشی ..............
ما منتظرانیم تا صبح ظهورش...............
سلام
ممنونم از حضورتان
متنتان یک اشکال اساسی داشت
نوشتید
به یاد امام عصر، و جای به "ظاهر" خالی شان در کرسی های جهانی...
این جمله از اساس غلط است
ایشان هیچ حایی در کرسی های جهانی ندارند
وقتی خودشان کرسی خلقت هستند و همه ی خلقت به ایشان تکیه داده اند




سلام. واقعا حق با شماست. موقع نوشتن این جمله، هرچه کردم جایگزین پیدا نکردم برایش؛ ایشان کرسی خلقت هستند!
ضمنا بزرگوار نیازی به تشکر نیست، از خواندن نوشته های دقیق شما لذت می برم.
سلام دوست عزیز از این که با وبلاگ ارزشی شما آشنا شدم خشحالم
******************************************************
خدایی ما هم وقتیحضرت آقا رو دیدیم که می خواست وارد اجلاس بشه بغض گلوم رو گرفت از پس که رهبر عزیزم خودش رو به رنگ خدا در اورده وقتی نگاهش می کنم دوست دارم گریه کنم خدا کنه یکی از این روزها علام کنند آقا داره میاد اگه ولی نعمتمون حضرت حجت بیاد کی می تونه به قدو بالای حضرت نگاه کنه خدا کنه اون روز دیگه بیاد درسته که ما خوب نشدیم به خوبی خودم کاری ندارم امیدوارم خدا به خوبی خود حضرت اجازه بده دیگه بیاد ولی خدایی اگه آقا بیاد رومون نمی شه حتی به آقا نگاه کنیم

رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

اَللّهُمَّ ارزُقنى حُبَّکَ وَحُبَّ مَن یُحِبُّکَ وَحُبَّ ما یُقَرِّبُنى إلى حُبِّکَ وَاجعَل حُبَّکَ أَحَبَّ إلَىَّ مِنَ الماءِ البارِدِ؛

خدایا روزى کن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزدیک مى کند و محبّت خودت را نزد من از آب خنک محبوب تر گردان.

محجة البیضاء، ج8، ص5



سلام. آمیــــــــــن یا ارحم الراحمین
۱۰ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۴۲ تازه های روانشناسی
ممنون.لینکتون را افزایش دادید



خواهرامن همشون. خواهش می کنم.
در زندگی روزی به گذشته فکر می کنی و به انچه که برایش گریه می کردی می خندی
مشکلی که با پول حل شود ، مشکل نیست ، هزینه است
همیشه رفیق پا برهنه ها باش ، چون هیچ ریگی به کفش شان نیست
با تمام فقر ، هرگز محبت را گدایی مکن
و با تمام ثروت هرگز عشق را خریداری نکن
هر کس ساز خودش را می زند، اما مهم شما هستید که به هر سازی نر قصید
شجاعت یعنی : بترس ، بلرز ، ولی یک قدم بردار
اگر ۴ تکه نان خوشمزه باشد و شما ۵ نفر باشید
کسی که اصلا از مزه آن نان خوشش نمی آید (( مادر )) است



شجاعت یعنی : بترس ، بلرز ، ولی یک قدم بردار. این خیلی عالی بود!
۱۱ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۰۷ قصر ستاره ها
سلام..یهع دنیا ممنونم که سر زدی و به سوالاتم جواب دادی

حق با شماست ..روزهای سخت نفس ادمو در میارن باهات موافقم..ولی وقتی به این فکر میکنی که خدا هست بزرگترین قدرت بیکران هست ..خیلی اروم میشم
امیدوارم هیچوقت با روزهای سخت مواجه نشیم

ایه ای هم که نوشتی محشر بود...خیلی روی من تاثیر گذاشت...دست گلت درد نکنه عزیزم

التماس دعا دارم عزیزمبازم بیا خوشحالم میکنی

یا علی



خواهش می کنم خانوم
نوش جانت :)
۱۱ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۴۵ فدایی سیدعلی
در این دنیای پر هیاهو که خواسته و نا خواسته دل انسان زنگار می گیرد چه چیز مثل نوشیدن از چشمه زلال معارف اهل بیت (ع) می تواند دل را جلا دهد؟
امیر بیان حضرت علی علیه السلام:
« إنّ هذه القلوبَ تَمَلُّ الاَبدانُ فَابتَغُوا لها طَرائِفَ الحِکَم»
« این دل ها مانند بدن ها خسته می شوند، پس برای شادابی آنها سخنان زیبای حکمت آمیز بجویید.»
حکمت 91 نهج البلاغه

حضرت امام خمینی (ره) :
« همین ادعیه و همین خطبه ها، و همین نهج البلاغه و همین مفاتیح الجنان، و همین کتاب هایی که ادعیه هستند، این ها همه کمک انسانند، در این که انسان را آدم کنند.»
تفسیر س. م. حمد ،ص 147



ممنون عزیزم
۱۱ شهریور ۹۱ ، ۲۲:۳۶ معلم بیست ساله
سلام مجدد
خیلی لطف دارید
خوشحال میشم همدیگه رو لینک کنیم البته به شرط اینکه شما سر بزنید و شرکت کنید تو کلاسها
یعنی یا من رو در لیست وب دوستان بذارید یا در خبرنامه عضو بشید یا هردو...
کارتر در آغاز سال 1359 تحریم را عیدی دولت آمریکا به ملت ایران خواند که تا به امروز ادامه دارد و هر ساله تمدید و شدت می یابد.

ناگفته نماند که مردم بیش از 75 کشور جهان که حددو 2/3 جمعیت جهان را تشکیل می دهند بگونه ای شامل یکی از قوانین تحریم آمریکا می شوند ولی قوی ترین و گسترده ترین این تحریم ها مربوط به جمهوری اسلامی ایران می شود .معمولا آنچه در اذهان عمومی بعنوان تحریم لانه کرده فقط شامل قوانین تحریم اقتصادی می شود

ولی بهتر است بدانیم...
چقدر قشنگ بود مثل خود امام...
راستی خانم دکتر (...) به نکته جالب دیگری اشاره فرمودند...
من که اسمم امید نیست ولی اونکه اسمش خانوم هست...!!! و اینطوری قبحش میشکنه. چی شد؟
هیچی بابا، نکته اخلاقی اش رعایت حریم بود.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.



سلام و رحمت الله. راس میگه حق با خانوم دکتر (...) هستِش!! ولی شما که اسمت امید نیس . چی شد؟
انشاالله با همون آقاتون تو قیامت محشور بشین تا اون موقع ببینم بازم سنگش رو به سینه میزنین یا نه.



الـــــهی آمـــین. البته ما و حضرت آقامون آرزومونه که با سیدالشهدا محشور بشیم. ان شالله شما هم با ما ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی