.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۴۳ ق.ظ

خودمو میگم،شما که خوبین.

تقصیر ماست غیبت طولانی شما
بغض گلوگرفته ی پنهانی شما


بر شوره زار معصیتم گریه می کنید
جانم فدای دیده ی بارانی شما


پرونده ام برای شما دردسر شده است
وضع بدم دلیل پریشانی شما


آیا حقیقت است که اصلا شبیه نیست
رفتار ما به رسم مسلمانی شما؟؟

یا فارس الحجاز برایم دعا کنید
درمانده است، نوکر ایرانی شما...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۰
کبوتر حرم

نظرات  (۴)

میترسم نظر بذارم بگی چرا اینقد کامنت بارونم میکنی. ولی دلم نیومد نذارم .خوووب مثه همیشه ...خودت که خوبی، مابدیم. اجی جون التماس دعا.



سلااام نه عزیزم کامنت بذار شوخی بود . ضمنا کامنت بارون نشونه محبته چیز بدی نیس که . محتاجم به دعا
سلام دتر جان. اینو مداحمون تو اردو راهیان امسال خونده بود. دلمو بردی اونجا. دستت درد نکنه.



سلام ابجی. جان من با یه اسم دیگه نظر بذار . چیه این غلط انداز ؟؟؟؟
رسماً اعلام میکنم هیچ کس حق نداره برداشت بد از این اسم بکنه.اونم اینجا، تو وبلاگ شما.
باشه فکر میکنم اسم بعدیم چی باشه بهت اطلاع میدم. تا اون موقع یاحق.



:)))) ممنون خواهر گلم :*
۱۶ مهر ۹۱ ، ۲۱:۰۲ دختر باحجاب
سلام.خداقوت. چقدر زیبا و به جا بود این شعر...
یا فارس الحجاز برایم دعا کنید
درمانده است، نوکر ایرانی شما...

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی