.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۴:۰۳ ق.ظ

انصافا اشتباهه این کلام؟

بسم الله

امام خامنه ای دامت برکاته :

آن روزی هم که به اصطلاح موج مدرنیته را وارد این منطقه کردند، در واقع باید گفت فاضلاب های مدرنیته را به این منطقه فرستادند. علم و ابتکار و اختراعات جدید و پیشرفت فکری و دانشگاه های پیشرو را که به کشورهای الجزایر و مصر و عراق و بقیه مناطق نیاوردند. اول چیزی که آوردند ، ابتذال فرهنگی، کشف حجاب، و کالاهای مصرفی پس مانده بود؛ یا حداکثر نظام های نسخ شده درجه دو و سه آموزش و پرورش خود را آوردند؛ یعنی مردم را از همه جهت تحقیر کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۰
کبوتر حرم

نظرات  (۱۷)

سلام انشاله با عمل کردن به دستورات اماممون پیشرو باشیم و دیگه تن به تحقیر ندیم...



ان اشالله ...
سلام اجی خودم .اول زیارتت قبول. دوم نه درست نیس حرفتو از کجا میگی شوخی کردم . اونها غرب اسیا ویاخاورمیانه رو به روش خودشون میخوان اینم کاراشون...



سلام. قبول حق ان شالله. حرف من نیس که، حرف نور چشمه. جدی میگم.
ای کاش همه درک می کردند این تحقیر شدگی را و این گونه در این فاضلاب دست و پا نمی زدند!



... :-|
۲۰ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۳۴ قصر ستاره ها
خطوط دلم را اشغال نمی کنم؛شاید خدا پشت خط باشه

تو گفتی ((آن غیر ممکن است ))


خداوند پاسخ داد ((همه چیز ممکن است ))

تو گفتی ((هیچ کس واقعا مرا دوست ندارد ))

خداوند پاسخ داد ((من تو را دوست دارم ))

تو گفتی ((من بسیار خسته هستم ))

خداوند پاسخ داد (( من به تو آرامش خواهم داد ))

تو گفتی (( من توان ادامه دادن ندارم ))

خداوند پاسخ داد ((رحمت من کافی است ))

تو گفتی ((من نمی توانم مشکلات را حل کنم ))

خداوند پاسخ داد (( من گام های تو را هدایت خواهم کرد ))

تو گفتی (( من نمی توانم آن را انجام دهم ))

خداوند پاسخ داد (( تو هر کاری را با من می توانی به انجام برسانی ))

تو گفتی (( آن ارزشش را ندارد ))

خداوند پاسخ داد (( آن ارزش پیدا خواهد کرد ))

تو گفتی (( من نمی توانم خود را ببخشم ))

خداوند پاسخ داد (( من تو را بخشیده ام ))

تو گفتی (( من می ترسم ))

خداوند پاسخ داد (( من کنارت هستم ))

تو گفتی (( من همیشه نگران و ناامیدم ))

خداوند پاسخ داد (( به من تکیه کن ))

تو گفتی (( من به اندازه کافی باهوش نیستم ))

خداوند پاسخ داد (( من به تو عقل داده ام ))

تو گفتی (( من احساس تنهایی می کنم ))

خداوند پاسخ داد (( من هرگز تو را ترک نخواهم کرد ))

از همین امروزتمرین شکر گذاری کنیم و تمام نعمت هایی را که خداوند به ما

داده است را روی یک برگه بنویسیم .
انصافا این حرف درسته! صد در صد!
یاعلی!
با عرض سلام وخسته نباشید
حققتا که عین واقعیت و انصاف هست این کلام بسیار زیبا به نظرم همین جوری هست که شما اشاره کردید واقعا شبکه های ماهواره ای اینترنتی پر شده از توفاله های غیر اخلاقی که غربی ها دست و دلوازی کردن توی فضای عمومی پخش می کنند تا این که همه اون چیزهای که دیگران دارن رو به این توفاله اعوض بکنم تمم همتشون رو جزم کردن تا اینکه از دین و ایمون مردم جهان چیزی باقی نگذارن ا ز اون طرف به خاطر ایین که ملتها پیشرفت علمی نداشته باشن حاضر بزرگترین جنایات و تررها رو مرتکب بشن تا این که مردم عقب بمونن

امام على علیه السلام :

اَلبَغىُ یَصرَعُ الرِّجالَ وَ یُدنِى الآجالَ؛

ظلم و تجاوز، انسان را زمین مى زند و مرگ ها را نزدیک مى سازد.

غررالحکم، ح 1494
شهادت امام صادق (ع)، مرد آسمانی مدینه، چشمه جود و سخاوت، کوه حلم و بردباری، تجسم اخلاص و صبر و دریای عمیق علوم لدنی بر پیروان آن حضرت تسلیت باد!
سلام
برای خوندن مطلب جدید شما چند با امومدم قسمت نشد استفاده کنیم اگه اشکال نداره جهت اطلاع می خواستم بگم من مطلب جدیدم رو ارسال کردم خوشحال می شم منت بگذارید نظر خودتون رو برامون بیان کنید سپاسگذارم

امام على علیه السلام :

مَنْ تَوکَّلَ عَلَى اللّه ذَلَّتْ لَهُ الصِّعابُ وَتَسَهَّلَتْ عَلَیْهِ الأَْسْبابِ؛

هر کس به خدا توکل کند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برایش فراهم مى گردد.

غررالحکم، ج5، ص425، ح9028
با عرض سلام وتشکر از حضور شما کاربر گرامی در وبلاگ قرآنی از نظر بسیار ارزشمند شما استفاده کردیم
درخصوص سوالی که فرمایش کردید باید عرض کنم به نظرما کسانی که با حجاب خود در عرصه زندگی اجتماعی فعالیتهای دیگر خود را هم انجام می دهند ادامه رو راه خون شهدای مان هستند یا به گفته ای با حجاب خود درواقع مثل شهدای عزیز در مقابل دشمنان عفت و حجاب ایستادگی می کنند اینان درواقع مجاهد هستند جهادی که با حجاب و پاک دامنی و عفت همراه هست


-------------
سلام. ممنون از توضیحتون. درست می فرمایید
۲۲ شهریور ۹۱ ، ۰۷:۲۴ فدایی سیدعلی
سلام خواهرم شما به بنده لطف دارید...
با مطالب ارزشی ای که شما می زارید به پای شما نمی رسم...
ان شالله کربلا ببینمتان...
التماس دعا



ان شالله کربلا ببینمتان... ان شالله!
سلام.
مقاله دختر آریایی را بخوانید؛این مقاله مکمل مبحث شلوار لی است...
با تشکر از مطالب خوبتان...
منتظرم؛نظرتان فراموش نشود.
سلام دوست خوبم بروزم
سلام.
نه؛این عکس ربطی به چیزی که گفتم نداره فقط یه نمونه است که کار همین روزهاست...
تصویری که راجع بهش صحبت کردم رو در اینترنت نجستم؛اگه شد انشاالله تا چند روز دیگه با این عکس جا به جاش میکنم...
ممنون از حضورتون...



سلام. بله حتما این کار رو بکنید. چون این عکسی که گذاشتین اریایی نمی باشد.
و هیچ چیز بدتر از این نیست که از تاریخت با آب و تاب سخن بگویند و بعد بگویند با این همه تو هیچ چیزی نیستی! به این می گویند ویروس ازخودباختگی که هنوز ریشه کن نشده است از این جامعه... بلکه جمع کثیری را تخدیر کرده است.



سلام. متاسفانه همین طور است. در این تخدیرِ فراگیر، نظام آموزشی هم کم تاثیر نبوده و نیست.
ممنون اومدید



سلام. خواهش.
۱۶ مهر ۹۱ ، ۲۰:۵۶ سکوت جنگل
لعنت به ایران و سردمدارانش
واسه خودم متاسفم که یک ایرانی خطابم میکنن



کبوتر حرم:

سلام. ما گفتیم انصافا اشتباهه؟ شما اگه متاسفی ایرانی خطابت می کنن که دیگه هیچ ... حرفی نمونده... راحت باشید.
۱۶ مهر ۹۱ ، ۲۱:۱۲ سکوت جنگل
این چیزی که میگم نه حرف منه و نه حرف هیچکس دیگه ، یک آمار بسیار معتبر از سازمان جهانی آمار اسلامی در مورد مردم معتقد به دین در ایران از زمان انقلاب تا یک سال پیش هست که این سازمان توی کشور اندونزی قرار داره :

طبق این آمار :

در اولین سال انقلاب ایران یعنی 30 سال پیش ( 97% ) مردم ایران اعتقاد کامل به دین داشتن.

در 20 سال پیش این آمار به ( 82% ) رسید.

در 10 سال پیش بازهم این آمار کاهش پیدا کرد و به ( 74% ) رسید.

و طبق آخرین آمار این سازمان که پارسال منتشر شده ، این آمار به (61% ) رسیده.

به نظر تو ، دلیلش چی میتونه باشه؟ پاسخش رو تو وبلاگم بده تا اگه جوابش رو بلد نبودی ، خودم بهت بگم.



کبوتر حرم:

سلام. مسئله به این مهمی مسلما فقط یک دلیل نداره؛ و مطمئنم که دلیل مورد نظر شما، یعنی حکومتی که عنوانش و آرمانش اسلامی شدنه، نمی تونه تنها دلیل روگردانی مردم از دین باشه. ضمنا این آمار رسمی باشه یا غیررسمی هرگز نمی تونه اعتقاد به دین یک جامعه رو بسنجه و درصد بزنه !! البته ببخشید که تو وبلاگ خودتون جواب ندادم !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی