.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰ ق.ظ

هارب منک الیک ...

به نقل از حاج محمد اسماعیل دولابی
می‌گویند پسری در خانه خیلی شلوغ‌کاری کرده بود.
همه‌ی اوضاع را به هم ریخته بود.وقتی پدر وارد شد، مادر شکایت او را به پدرش کرد.
پدر که خستگی و ناراحتی بیرون را هم داشت، شلاق را برداشت.
پسر دید امروز اوضاع خیلی بی‌ریخت است، همه‌ی درها هم بسته است، وقتی پدر شلاق را بالا برد، پسر دید کجا فرار کند؟ راه فراری ندارد!

خودش را به سینه ی پدر چسباند؛ شلاق هم در دست پدر شل شد و افتاد!

شما هم هروقت دیدید اوضاع بی ریخت است، به سوی خدا فرار کنید:

"ففروا الی الله من الله"

هر کجا متوحش شدید راه فرار به سوی خدا هست...


پ.ن۱: خدای من مانند آن پدر، خستگی از کار بیرون ندارد !

پ.ن۲: حبیب من؛ اخم تو جانمان را می گیرد؛ شلاق می خواهی چه کار ؟

پ.ن۳: یا حبیب... متوحشم از خودم؛ به کدام سو بگریزم که هر سو بروم آغوش توست...

پ.ن۴: متن تقدیم به سیده عزیزم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۶
کبوتر حرم

نظرات  (۱۶)

بی تعارف رو دست حاج آقا دولابی بلند شدی!



جان؟!! :)
یا ربــــاه...یا سیــــداه

انا مستغیث بک.....
۲۶ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۲۰ فدایی سیدعلی
وقتی بنده از خدا بترسد، خدا همه چیز را از او بترساند و اگر از خدا نترسد خداوند او را از همه چیز بترساند...رسول اکرم (ص)

جان ها به فدایت یا رسول الله...
التماس دعا
سلام
خیلی قشنگ بود خواهر گلم




سلام. خب ان شالله همیشه بخندی اما خنده به چی ؟؟ :)
سلام خواهر خوبم.
ودود ان رب رحیم پروردگار من مهربان ودوستدار (بندگان)است.




سلام :)
چشمان خود را از نامحرم ببندید تا عجایب را ببینید. پیام آور مهربانی (ص)
میلاد مظهر عصمت و نجابت، حضرت فاطمه معصومه(س)
و روز دختر بر تمام دختران عفیف ایران زمین مبارک باد . . .



سلام. ممنون
سلام آبجی.
وبلاگت خیلی توپه...!
شناختی دیگه؟



---------------------
سلام عزیز. فاطمه زهرا میشناسم. فاطمه زهرای خودمونی یا یکی دیگه؟
۲۹ شهریور ۹۱ ، ۰۴:۰۶ دلتنگ شش گوشه
خواهش میکنم....
این چه حرفیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاعلی مدد التماس دعا



راستش دقیقا یادم نیست چی گفتم؛ اما ممنون.
مردم دیده ی ما جز برخت ناظر نیست دل سرگشتع ی ماغیر ترا ذاکر نیست
اشکم احرام طواف حرمت می بندد گرچه از خون دل ریش دمی ظاهر نیست
.....




:(
باعرض سلام وخسته نباشید
________________________________
این وبلاگ زیبا بدون تعارف برای من به اندازه یک جلسه اخلا ق زیبا هست به خاطر این نکته های اخلاقی اون برام در مواردی خیلی تازگی و طراوت دارن حقیقتا برام زیبا و جالب بود امیدوارم خدای مهربون هیچ وقت...
امام على علیه السلام :

طُوبى لِمَن أَخلَصَ لِلّهِ عَمَلَهُ وَعِلمَهُ وَحُبَّهُ وَبُغضَهُ وَأَخذَهُ وَتَرکَهُ وَکَلامَهُ وَصَمتَهُ وَفِعلَهُ وَقَولَهُ؛

خوشا به سعادت کسیکه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها کردن، سخن،سکوت ،کردار و گفتارش را براى خدا خالص گرداند.

تحف العقول، ص 100




سلام بزرگوار. ممنونم از لطفتون. دعا کنید عامل باشم .
یا رسول الله یا حبیبی
سلام
هم خودتون رو دوست دارم
هم نوشته های قشنگتون را
ممنون



سلام بزرگوار. ممنون از لطفتون. یادم نیست که از کدوم وبلاگ هستین، چرا برام باز نمیشه وبتون؟
سلام

کوتاه سخن آنکه جوانی هستم 22 ساله، ...
تنها ممکن است شما باشید که به این سؤال من پاسخ دهید.
در محیط و شرایطی که زندگی می کنم هوای نفس و آمال و آرزوها بر من تسلط دارند
و مرا اسیر خود ساخته‌اند و سبب آن شده‌اند که مرا از حرکت به سوی الله،
و حرکت در مسیر استعداد خود بازداشته و می‌دارند.
درخواستی که از شما دارم برای من بفرمایید بدانم
به چه اعمالی دست بزنم تا بر نفس مسلط شوم

اللّهمّ عجّل لولیک الفرج




خوش به حال آن جوان 22 ساله :)
سلام خیلی پست جالبی بود تاثیر گذار بود
راه فرار به سوی خداست...خداوندا حکایت ما حکایت ماهیان در آب است . ماهی آب را نمی داند در آن غرق شده و دائم ذکر لبش آب است . ما هم تو را نمی فهمیم در تو غرق شده ایم و همه جا دنبال خدا میگردیم ودر لحظات دلتنگی میگوییم خدایا ما را میبینی ؟ صدایمان را می شنوی ؟



سلام.
۲۹ مهر ۹۱ ، ۱۱:۲۷ مینو مینایی
آره ، گفت. یادم نیست سر جلساتش شنیدم یا توی کتابهاش خوندم اما الان انقدر دلم براش تنگ شد که اشکهایم بند نمی آید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی