.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۲۳ ب.ظ

یا حبیب الله

پستی گذاشته بودم بعد از تظاهرات اعتراض آمیز.

اما داغ دلم بیشتر شد. برداشتمش.

میدانم و دیده ام ، که آن سیاه دلان، حتی همین وبلاگ های کوچک ما را رصد می کنند...

درصد می گیرند که چند درصد وبلاگ های ما مذهبی است یا ادبی یا سیاسی، یا موافق ولایت فقیه یا مخالف یا...

می دانم که چشمشان به تمام مسلمانان است؛حتی در فضای مجازی.

دوست داشتم عطر گل محمدی بپیچد در فضای این کلبه ی حقیر.

کوچکترین کار، انتخاب قالبی بود که سلام و صلوات بر حبیب الله را یادآوری کند.

گذاشتم، ولی باز هم جای این قالب ساده را برایم نگرفت!!

مهم دل است؛

دل ما که سوخته و بیشتر از قبل لبریز از مهر رسولمان شده...

مثل امام هادی علیه السلام که ما نمی شناختیمش

و اهانتِ احمقان باعث شد برویم دنبال شناختشان.

کم کاری از ماست؛

باور کنید ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۹
کبوتر حرم

نظرات  (۹)

لعنت خدا بر آنها باد . ..
وبتو که باز کردم تعجب کردم گفتم اشتباه اومدم.هم ارومه هم به نوشته هات می خوره اجی.هم رنگش به روحیت .اجی خدا از رو زمین برشون داره ادم می سوزه این همه بی حرمتی رو میبینه.




سلام. دیگه همه فهمیدن من "آبی" دوست دارم.

راجع به اونا، باز هم سکوت... !
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۳۰ شهریور ۹۱ ، ۰۸:۱۰ دختر امام روح الله
uعخش منی



e? vagheaaan? :D
سلام

از این که گاهی از وبلاگم یاد می کنی ممنون هستم امیدوارم همیشه برقرار و

سرافراز باشی . راستی مدتی بود ازتون خبری نبود ...

یا حق .



سلام. خواهش می کنم. ممنون
اجی این دختر امام نمدونه من رو تو غیرت دارم نه؟....چشم روشن.بهشون بگو از اول اجی من بودی



سلام آبجی. شما نگران نشو. همه میدونن از اول ابجی تو بودم؛ از همون شب :دی دی دی
۳۰ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۲۵ علی رمضان نیا (دیدگاه نو )
کلنا فداک یا رسول الله
لبیک یا رسول الله
سلام
خوشحال شدم بعد از مدتها پیام شما را مشاهده کردم و افسوس خوردم از اینکه از سر غفلت یادی از شما و مطالبتون نکرده بودم.
در خصوص انتخاب وبلاگ با کیفیت مذهبی کاملا با شما موافقم.موفق باشید.
انشا الله



سلام آقای حسینی؛ ممنون از لطفتون؛ اگر خیری از ما صادر بشه به برکت پدر و مادر و معلمهامونه؛ بنده همیشه به وبلاگتون سر میزنم اما برای این که مزاحمت ایجاد نشه، فقط گاهی نظر میدم.
سلام سر بسته فرمایش کردید ما همش رو متوجه نشدیم جریان چی بوده



سلام علیکم. توهین به رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم؛ پستی گذاشته بودم، ولی داغم بیشتر شد برداشتمش. همین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی