.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۰۵ ب.ظ

هیس س !

چــه ســرنـــوشـــتِ غـم انـگیزی

کـه کــــرمِ کوچـــکِ ابــــریــشــم

تمامِ عـمــر، قــفـس می بـــافـت

ولــی به فــکــرِ پــریــــدن بود ...!


خدا را شکر، آن قدر شجاعت دارم که بگویم اشتباه کردم.

که بخواهم راهِ غلطِ رفته را برگردم؛

اما ...

ترسم از اشتباهِ مجدد است...

"شجاعت یعنی این که بترسی؛ بلرزی، اما یک قدم برداری ! "

خدایا راه گم کرده ام،

به فریادم برس...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۴
کبوتر حرم

نظرات  (۸)

۰۴ مهر ۹۱ ، ۲۰:۱۲ به نام سوره ی کوثر
سلام ...
رهگذرم...اتفاقی خواندمت
دل نشین بود...
هر چند از دل تا واژه آن قدر حجاب ساخته ایم که مخاطب را به جان مطلب و مطلوب نرساند
هنریست برای خودش این پیوند "دل واژه"
یا علی



سلام بزرگوار. خوش آمدید. ممنون از لطفتان.
۰۴ مهر ۹۱ ، ۲۱:۱۸ اردیبهشتی
رقص آنجا کن که خود را بشکنی...





عجب جمله ای بود !
هیس س !...!!!!...!!!
ناله می لرزد ، می رقصد اشک
آه بگذار که بگریزم من
از تو ای چشمه ی جوشان گناه !
شاید آن به که بپرهیزم من ...
ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا وهب لنا من لدنک رحمه...خدایا مارا در را هی که درست است وقرارمان دادی ملغزان...
یاحق



سلام ابجی جان. آفرین به شعر؛ آمین یا رب العالمین
۰۵ مهر ۹۱ ، ۰۷:۰۳ کوچه یاد ...
سلام

خوشحالم چون پست قشنگی نوشتی .
۰۵ مهر ۹۱ ، ۰۷:۱۰ کوچه یاد ...
من دلم می خواد...


من دلم می خواهد
خانه ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش
دوستهایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو
هرکسی می خواهد
وارد خانهء پر عشق و صفای من گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند
شرط وارد گشتن
شست و شوی دلهاست
شرط آن داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست
بر درش برگ گلی می کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می نویسم ای یار
خانهء ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دگر
خانهء دوست کجاست؟



سلام. شعر قشنگی بود. ممنون.
سلام به شما بزرگوار همیشه در تحت عنایتهای حضرت صاحب الزمان باشید. با مطلب «خنده فرشتگان بر زن بد حجاب در عالم قبر» در خدمت هستم. منتظر شما بزرگوار و نظرات زیبای شما هستم.
یاعلی.
با سلام.

اپدیت جدید گروه انصار حزب الله(نقد فیلم گشت ارشاد توسط گروه انصار حزب الله...)

منتظر حضور شما و تمامی میهمانان وب شما هستیم.

با نظر های خودتون مارو یاری کنید.

ولادت امام رضا(ع) رو هم به شما تبریک میگیم.

یاضامن اهو
سلام.

بسیار شعر زیبایی بود؛ لذت بردم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی