.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۱۰ ب.ظ

ادبیات عامیانه !

گاهی پشت این ماشین ها؛ کامیون ها و اتوبوس ها، جمله هایی می بینیم که تاثیرش از یک سخنرانی بیشتر است !

امروز پشت یک کامیون خواندم :

"بـــــــرو بـــــابـــــا ... خدا کریــــــــــــــمه !! "

انگار دقیقا برای آن لحظه ی من، آن فکرِ توی ذهنِ من این جمله را نوشته بودند !

چقدر چسبید...

پ.ن ۱: صد عزیمت می کنی بهر سفر... می کشاند مر تو را جای دگر !!

پ.ن۲: روزهای جشن میلاد امام مهربان است؛ اگر امثال من به عهدشان وفا نکنند جای تعجب نیست که از عبدِ لئیم روسیاهی و رسوایی بعید نیست. اما اگر ارباب، آن هم از نوع رئوفش، به وعده وفا نکند جای بسی تعجب است!! هیس ...

پ.ن ۳ : کمی دچار روزمرگی شده ایم؛ من و مطالبِ وبلاگم هر دو؛ گفته بودم حس کردم باید مدتی کمتر بنویسم تا این دل نفسی تازه کند. اغلب دوستان برداشتشان این بود که می خواهم بگذارم کنار. اصلا بی خیال! پسش می گیرم این پی نوشت را !!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۵
کبوتر حرم

نظرات  (۱۶)

۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۱:۱۷ ابجی زهرا
.




ای قربون اون نقطه گذاشتنت برم من جغله :)
سلام بر کبوتر حرم

عیدتون مبارک

التماس دعا

یا زهرا
سلام
از خودتون فرار میکنید؟؟؟
اینجا رو یه جوری درست کنید که نه روز مره باشه نه تکراری
همون آینه باشه
یعنی اشکتو دربیاره
بشه معلم اخلاق
یعنی هم مجبور باشی باشی
هم مجبور باشی محکم باشی و مراقب
التماس دعا



سلام . نه به هیچ وجه، فرار چیه؟ هم مجبورم باشم و هم هستم و مراقبم، گفتم باید مدتی کمتر بنویسم، و این برای تجدید قوای دل و قلم تازه کار لازمه.
چشم بسته هم می شود راه رفت و زمین نخورد , اگر دستت در دست خدا باشد.
ولادت امام رضا علیه السلام مبارک باشه کبوتر حرم...



سلام. اگر دستت در دست خدا باشد... ممنون بر شمام مبارک خانم.
۰۶ مهر ۹۱ ، ۰۸:۲۹ کوچه یاد ...
سلام کبوتر حرم

نبینم دچار روز مرگی شده باشی .
با زیبا نوشتن می توانید از روز مرگی رها شوید .
البته فکر می کنم شما قلم زیبایی دارید .
موفق باشید .
یاحق .


سلام. ممنون از لطفتون.
سلام دتر .عید ولادت مبارک



سلام. سیده رو راضی کردیم امید ننویسه، تو رو چه جور راضی کنم شهاب ننویسی؟؟ :دی ممنون بر شمام مبارک
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۳۵ خانم مهندس
سلام عزیزم
میلادمبارک.....





سلام. ممنونم :) بر شمام مبارک.
اجی میگم تو کمتر بیای اینجا پس من کیو اذیت کنم ؟؟؟



سلام. باور کن الان اومدم برات کامنت بذارم که بگم مدتیه سر نمی زنی بهم. نکنه سه نقطه دوبه هم زنی کرده ؟ :دی که دیدم پیدات شد. بابا عزیز من که نگفتم کمتر میام!! گفتم کمتر می نویسم! والا فرق داره این دو تا با هم :دی دی
راستی میلاد امامم مبارک



سلام. بر شمام مبارک ابجی خانوم. اومدم هرچی کردم کامنت بذارم نشد ارور داد.
سلام
بعضی وقتها کلمات زیبایی پشت ماشینها هست
خود من کلی چیز یاد گرفتم
زیبا انتخاب میکنید و مینویسید
.
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۶:۰۰ باران نم نم
سلام کبوتر
خوشا به سعادت همون کبوترای حرم!
خدا همیشه برایمان دریچه هایی رو به خودش در این دنیا قرار داده است که تا نیاز را در خودت احساس نکنیم پیدایشان نمیکنیم.
سلام عیدتون مبارک
به نکته های زیبای اشاره کردید واقعاً به قول شما پشت بعضی از این ماشین ها نکته های اخلاقی زیبای رو می نویسند البته بعضیاشون هم این جوری نیستند در مورد رفتن صحبت کردی امیدوارم جدی نباشه
امام حسین علیه‏السلام :

اَلخُلقُ الحَسَنُ عِبادَةٌ؛
خوش اخلاقى عبادت است.

کنزالعمال، ج13، ص151، ح36472



سلام. ممنون از لطفتون. چرا همه میگن رفتن؟؟ من گفتم کمتر می نویسم، اصلا پسش می گیرم. با این حال ممنون از شما.
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۲:۲۴ تازه های روانشناسی
سلام.ممنون از لینکتون.
منتظر نظراتتونم



سلام. خواهش می کنم. ان شالله
با اجازتون لینکتون میکنم.اگه نخواستید خبر بدید حذف کنم
یاحق



ممنونم.
در کل وبلاگت خیلی خوبه آجی.



سلام. ممنون بانو. آدرس وبلاگت نیومده ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی