.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ

یادگارِ مـــادرمـــ ...

من شکایت دارم...

از آن ها که نمی فهمند چــــادر مشکی من یادگار مادرم زهـــراسـتــــــ

از آن ها که به سخره می گیرند قــداســـتِ حجابِ مادرم را؛

چــــــــــــــــــــــــرا نمی فهمی؟

این تکه پارچه ی مشکی، از هر جنسی که باشد، کرپ یا حریر اسود یا ... حـــــُرمــت دارد !

به خدا قسم ارزشِ همین تکه پارچه بالاتر از آن است که بخواهی به زور آن را بر سر کسی کنی؛

من شــــکــایــــت دارم ...

یادگارِ مادرِ من؛ شده مجوزِ ورود دخترکان بزک کرده به دانشگاه آزاد ...

یادگارِ مادرِ من شده مجوز ورود به برخی مکان های خاص (!) ؛ آن هم نه به شرط رعایت حجاب اسلامی!!

برای آن ارگان، مهم این است یه تکه پارچه ی مشکی همراهش باشد! هرچند که روی کمرش افتاده باشد ... حتی اگر هزار رنگ آرایش کرده باشد؛ حتی اگر جلوی چشم نگهبان به محض خروج چادر را با حرص از سرش بردارد؛ حتی اگر چادرش آن قدر نازک باشد که ...

به خدا چـــــادرِ مــــادرِ مـــن، قیمت دارد؛

آیــــــــ مَردُم ...

مادرِ من پهلویش شکست؛

اما هیچ کس ندید که چادرش روی کمرش بیفتد ...

مادرِ من، با ضرب سیلی به خاک افتاد؛

اما چــــادرش از سرش نیفتاد ...

به خدا این تکه پارچه ی مشکی قداست دارد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۴
کبوتر حرم

نظرات  (۲۱)

اشکم در اومد... چادرمادرم قداست دارد...تنم لرزید از این گفتت.... وای برما که چادر سرمونه وحواسمون به کارامون نیس....



کبوتر حرم :

... یه جوری میگی حواسمون نیست که اگه کسی ندونه فکرای ناخوبی می کنه !
۱۴ مهر ۹۱ ، ۱۷:۵۶ خانم مهندس
سلام گلی....
اره واقعا...
این کاراشون جز زیر سوال بردن آدمایی که واقعا به این ارزش پاییبندند چیزی دیگه ایی در بر نداره...
بخدا خجالت میکشم وقتی این جور آدمایی که قداست وارزش این یه تکه پارچه نمی فهمند وهزار جور رنگ ولعاب بخودشون میدن به اسم چادری توی جامعه مطرح میشن...





کبوتر حرم :

سلام ... ...
۱۴ مهر ۹۱ ، ۱۹:۳۷ علی سلیمانی
سیاهی چادرت...سفید ترین رنگ خداییست...
خوشبحالتون که میراث مادرمون حضرت زهرا رو پاسبانی میکنید...
۱۴ مهر ۹۱ ، ۱۹:۴۰ علی سلیمانی
بارادت
خواستم بگم چون پاراگراف آخرتون از روضه ومصیبت بی بی گفتید، آی کُنی که گذاشتید مناسب نیست.




کبوتر حرم:
هرچند متوجه منظور شما نشدم، با این حال فکر کنم اصلاح شده.
۱۴ مهر ۹۱ ، ۲۱:۲۲ علی سلیمانی
سلام مجدد
بنظر من رسید که چون مطلبتون جدیه وگذشته ازاون در رابطه با شخصیت معصوم هست
گذاشتن این طور آیکن ها مناسب نباشه.
این نظر شخصی من بود.
از اینکه برای نظر دیگران احترام قائلید و حقیقتاً وارث میراث مادری هستین، هم تشکر میکنم هم ازاین قضیه خوشحالم.
ضمناً جدید ترین عکسهای ضریح امام حسین رو که امروز گرفتم گذاشتم....



کبوتر حرم:

سلام. ممنونم که تذکر دادین. اصلاح شد. امیدوارم همه بازدیدکننده ها بدونن کسی که بیاد این جا، عنوان وب رو ببینه، رفتاری خلاف عنوان ببینه و تذکر نده، حق می مونه به گردنش.
سلام و ممنون از لطف شما.
و اول کلام ، سلام...
با دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شوند...متاسفانه در ادارات دولتی شاهد این هستیم که خانوما به زور چادر به سر میکنند و آقایان نیز ناچار دست به تظاهر میزنند و جالب اینجاست که مثلا در همین دانشکده کار آفرینی و پارک علم و فن آوری دانشگاه تهران و اکثر دانشکده هایی که ما با آن سرو کار داریم کارمندان پس از قبولی و یا مردود شدن در آزمون دوباره به همان داستان قبل بر میگردند...صحنه چادر سر کردن زنان و دختران بی حجاب کارمند دولت مضحک و خنده دار و در عین حال دردآور است...اکثر همین کارمندان نیز مخالف دولت و نظام هستند و متاسفانه گزینش و نیروی انسانی هیچگونه راهکاری در این خصوص ندارد...مثلا نمیشود نیروی مورد نیاز خود را از پایگاههای بسیج تامین نماید؟چه خانوم و چه آقا...بچه های مسجد هم حامی نظام هستند و هم ظاهرشون موجه مینماید...واقعا نمیدانم چرا انجام نمیدهند...در هر صورت به نظرم این جور نمیمونه و یه جور دیگه ای میشه.... ...سربلند و پیروز باشید...یاحق...



کبوتر حرم:
سلام. چی بگم! نظرتون دردنامه بود!! اوضاع چه جوری میشه ؟
خواهرم با غرور بر سر کن
نه خجالت بکش نه غمگین باش

چادرت ارزش است ، باور کن

بوی ِ زهرا و مریم و هاجر

از پر ِ چادرت سرازیر است

بشکند آن قلم که بنویسد :

"دِمُدِه گشت و دست و پا گیر" است

توی بال ِ فرشته ها انگار

حفظ وقت ِ عبور می آیی

کوری ِ چشمهای بی عفت

مثل یک کوه نور می آیی

حفظ و پوشیده در صدف انگار

ارزش و شأن خویش می دانی

با وقاری و مثل یک خورشید

پشت ِ یک ابر ِ تیره می مانی

خسته ای از تمام مردم شهر

از چه رو این قدر تو غم داری ؟

نکند فکر این کنی شاید

چیزی از دیگران تو کم داری !!

قدمت روی شهپر جبریل

هر زمانی که راه می آیی

در شب ِ چادرت تو می تابی

مثل یک قرص ِ ماه می آیی

سمت ِ جریان ِ آب ها رفتن

هنر ِ هر شناگری باشد

تو ولی باز استقامت کن

پیش ِ رو جای بهتری باشد

پر بکش سمت اوج می دانم

که خدا با تو است در همه جا

پر بزن چادرت تو را بال است

و بدان می برد تو را بالا

در زمانی که شأن و ارزش جز

به دماغ و لباس و ماشین نیست

توی چادر بمان و ثابت کن

ارزش واقعی زن این نیست ...!!!

شاعر : وحید مصلحی



کبوتر حرم:
سلام. ممنون از این شعر. خیلی لذت بردم با خوندنش.
۱۶ مهر ۹۱ ، ۰۷:۴۳ علی سلیمانی
سلام
ممنون از دید باز ونقد پذیری تون
ایشالا موفق باشین
خوشحال میشم اگه نقصی تومطالب آسمان کریمه دیدین تذکر بدین...
اسم وبتون چه جالبه



کبوتر حرم:
خدا کنه حرمتشو نگه دارم...
تازه ما هم گله داریم. اردو رو که یادت هست...
اجباری شدن چادر!!!!
خدا کمکمون کنه یه کم زهرایی باشیم. فقط یه کم...



کبوتر حرم:

سلام خواهرجان. بله. دل دردِ این نوشته هم از همان اجباری شدن جرقه خورد :(
سلام

.... "آی مردم، چادر مادر من زهرا (س) قداست دارد"....
فوق العاده بود

با رمز یا زهرا (س) ادامه بدید
انشاالله مادر اهل بیت (س) شما و امثال شما رو حمایت و شفاعت کنه
من و بقیه رو هم، هدایت، حمایت و شفاعت کنه

موفق باشید
یا علی(ع)



کبوتر حرم :
سلام. آمین به دعاتون.
احسنت ...


نظم در وبلاگت کمرنگه



کبوتر حرم :
چه جور نظمی؟
متن زیبایی بود, به عدد شن های روی زمین تشکر.
اما اینم بگم واقعا گریه داره که این طور با ارزش های ما ......
اللهم عجل لولیک الفرج.



کبوتر حرم :
سلام. بله خون گریه...
۱۷ مهر ۹۱ ، ۱۵:۲۲ دختر باحجاب
عزیییزمممییی یا زهرا بمیرم برای پهلوی شکسته ات مادرجان!!!!
خدا لعنت کنه باعث و بانیشو و خدا لعنت کنه اونهایی رو که حرمتت رو شکستن از همون روز تا قیامت
۱۸ مهر ۹۱ ، ۱۹:۳۸ کنیز حضرت زهرا سلام الله علیها
واقعا حق باتوست وقتی اجبار باشد و بصیرت دهی نباشد و محیط سازی نباشد این اجبار تنها نتیجه اش نفرت زایی و کم ارزش کردن چادر با ارزش است
بسیار زیبا بود لذت بردم و افسوس خوردم
سلام
نمی دونم من چرا از پست های زیبای شما در اطلاع پیدا می کنم ای کاش بهمون خبر می دادید شاید هم نه مقصر خودم هستم که دیر به دیر انجام وظیفه می کنم خدایی این پست این قدر زیبا و ارزشمند بود که حیف اومد که یک تشکر خوش و خالی نداشته باشم ای کاش همه ما قدر و ارزش این چادر زیبا و این چادر سیاه رو داشته بایم و حرمت این جادر رو نگه داریم به حرمت چادر خاکی یک مادر یک مادر پهلو شکسته که به خاطر این که قوانین الهی از جمله حجاب و ولایت روی زمین نمونه ضربه خورد ای کاش این قدر با مقدسات خودمون بازی نکنیم به خدا حجاب زیبا ست نباید این زیبای رو به هوس و نگاه نا پاک نا مردمان بفروشیم
همیشه موفق باشید



کبوتر حرم:
سلام
ممنون از وقتی که میذارید و می خونید.
ان شالله سعی میکنم خبر بدم از این به بعد...
سلام
خیلی قشنگ بود مخصوصاً اونجاش که گفتین چادر مشکی مادر شده مجوز ورود به دانشگاه ...
موفق باشید
یا زهرا(س)
در محضر عشق امتحان می دادی

گویی که به خاک، آسمان می دادی

ای شهره‌ی‌‌ آسمان هفتم چه غریب

آن شب به دل شلمچه جان می دادی

...........
سلام علیکم همسنگر . . .

با چند پست جدید بروزم .

منتظر حضورتون همراه با نظرات سازندتون هستیم .

یا علی
سلام زیبا نوشت هایتان جاودان دوست داشتی دست احساست را بگیر دو کوچه آنورتر خانه ای ساخته ایم پر مرغان بهشتی در هوایش غلطان بوته ی یاس قشنگش از سر دیوار اویزان بوی محبت در هوا پیچیده لقمه نانی نمک خاطره بر ان زده ایم کام گیر .از خدا خواسته ام تا که نمک گیر شوی!
یک زندگی به رنگ خدا
الآن واقعا به چادرم افتخار میکنم.
با اجازه از این مطلب در وبم استفاده کردم.
ولی منویسم از شما برداشتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی