.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۴۷ ب.ظ

آیا باز هم پای ساندیس(!) در میان است؟؟

جماعتِ ساندیس خور را می بینی ؟؟؟

همه ی این مردم که مثل براده های آهن گرد وجود آهن ربایی به نام " سیدعلی، فرزند زهرا " جمع شده اند، آمده اند تا ساندیس بگیرند !!!!

یا نه؛ می دانید که، نان گران شده؛ شنیده اند ساندویچ می دهند؛ آمده اند ساندیس و ساندویچ خوری !!

فقط نمی دانم چرا این همه آدم دور این ماشین سفید رنگ جمع شده اند؟؟؟

نکند انبار ساندیس و ساندویچ این ماشین باشد...

یا نه؛ شاید محل حضور و غیاب کارمندانِ دولتی است که اجبارا (!) باید در مراسم استقبال حاضر شوند...

نویسنده ی افسانه ی ساندیس و ساندویچ، باید به فکر معرفی توجیهاتِ جایگزینِ دیگری باشند بر حضور مردم...

میدانی از چه چیز لبریز از عشق می شوم؟؟

کور است چشمی که فکر می کند تحریم ها و کارشکنی ها و گرانی ها و مشکلات معیشتی، از موجِ مِهـــرِ این امت به امامش کم می کند...

دیدید ؟

در اوج گرانی ها و نوسانات و مشکلات، دیدید استقبال مردم کشورم را از رهبرشان؟؟

چه زیبا گفت آن بنده خدا که: تا صبح ظهور ایستاده ایم ...

ما مشقِ انتظار می کنیم با سرمشق های سیدعلی ...

هول برم می دارد وقتی می بینم این همه آرامش را در چهره اش، این همه شباهت را با امام خمینی ...

دلم خیلی خوشحال است از دیدن این همه سکینه در این اوضاعی که بعضی سیاسیون می گویند ناآرام و بحرانی است؛ منبع آرامش است این مرد؛

هرچند لافتی الا علی لاسیف الا ذوالفقار ...اما، سید علی در عصر غیبت، برای چشم های ما یگانه مَرد است...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۱
کبوتر حرم

نظرات  (۲۷)

ای والله... خدایی گل کاشتی..آفرین گفتم که قلمت تاثیر گذاره ها!
مگه نمی دونی مردم اومدن اجبارا !!! دولت گفته برید استقبال کنید حق الزحمه بجا نمی خواستن ریا شه خواهر آره این عکسام ساختگیه [:دی]
نه واقعا آبجی اینا تا کی میخوان چرت وپرت بگن ها؟؟؟ خوف نمی کنن این همه عاشقو میبینن؟؟ خجالت نمی کشن میگن مردم واسه ساندیس اومدن؟؟؟ خاک تو سرشون که اینقد احمقند.کاش ماهم دور ماشین سفید بودیم ....................




کبوتر حرم:
ممنون آبجی شما تعریف نکنی کی تعریف کنه؟ نمیدونم والا من بیشتر برام سواله این داخل هایی که میگن به زور میارن مردم رو با چه استدلالی میگن... کاش ما داخل ماشین سفید بودیم...
چون به دیدار تو افتد سر و کارم چه کنم؟
سلام ودرود

الله اکبر جانم فدای رهبر

بقول شهید آیت الله بهشتی

به آمریکا بگوئید ازما عصبانی باش ازاین عصبانیت بمیر

التماس دعا



کبوتر حرم:
سلام. داره می میره :)
۲۲ مهر ۹۱ ، ۰۹:۲۳ فدایی امام خامنه ای
سلام بروزم و منتظر حضور گرمتان هستم

قلمتان سبز
باسلام و ممنون .
قسمت میدانی از چه لبریز از عشق میشومتان واقعا زیبا بود
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
یاحق



کبوتر حرم:
سلام . ممنون
چو در رویت بخندد گل
مشو در دامش ای بلبل
که بر گل اعتمادی نیست گر حسن جهان دارد....
سلام
خیلی زیبا نوشتی
اگه بدونی ازاول تاآخرمتن که خوندم همینطور مو به تنم سیخ شد
چندشب پیش آقا واستقبال ازآقا رونشون میداد تلویزیون چنان گریه میکردیم من وعمه ام
آخرش خندمون گرفت بعد من میگم ماباز چقدربی جنبه ایم خوبه آقا اینجا نیومده
اگه اینجا بیاد از خوشحالی دق میکنیم .باشه بازم میام خب من لینکت میکنم تو هم یادت نره



کبوتر حرم:
سلام. ممنون . تا باشه از این بی جنبگی ها خواهر جان ...
چشم مام لینکتون می کنیم. ممنون از لطفت :)
سلام این یکی را نشنیدی؟ میگویند به مردم اعلام شد این سری یارانه هایتان توی ماشین رهبری است و نقدا پرداخت خواهد شد!!
الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقا



کبوتر حرم:
سلام! نه این یکی رو واقعا نشنیدم!! الحمدلله... ممنون از حضور شما.
سلام.
واییییییییییییییییییییییییی.
خیلی قشنگ نوشتی خیلی.
از وبلاگت خوشم اومد!
راستی دوست داشتی وبلاگ منم بیا!



کبوتر حرم:
سلام
ممنون از لطف شما
ادرس وبلاگتون رو نذاشتین که بیام :) چی جوری بیام خب؟؟
۲۳ مهر ۹۱ ، ۱۷:۳۴ خادم المهدی (عج)
من عرفه نفسه فقدعرفه ربه به درستی که هرکس خودرابشناسد خدای خویش راهم خواهدشناخت به روزم بامطلب آشتی باخداازطریق.......... یاحق




کبوتر حرم:

با سلام. آدرس وبلاگی از خودتان نگذاشته اید. چه طور بخوانم مطلب شما را ؟
سلام ممنونم که تشریف اوردید امیدوارم وبلاگ قرآنی خودتون رو فراموش نکنید

امام باقر علیه السلام :

إنَّ اللّهَ تَبارَکَ وَ تَعالی إذا أحَبَّ عَبداً غَتَّهُ بِالبَلاءِ غَتّاً وَ ثَجَّهُ بِالبَلاءِ ثَجّاً فإذا دَعاهُ قالَ لَبَّیکَ عَبدی لَئِن عَجّلتُ لَکَ ما سَأَلتَ إنّی علی ذلِکَ لَقادرٌ و لَئِنِ ادَّخرتُ لَکَ فَما ادَّخرتُ لَکَ فَهُوَ خَیرٌ لَکَ .
خداوند تبارک و تعالی چون بنده ای را دوست دارد در بلا و مصیبتش غرقه سازد و باران گرفتاری بر سرش فرود آرد و آنگاه که این بنده خدا را بخواند فرماید: لبیک بنده ی من ! بی شک اگر بخواهم خواسته ات را زود اجابت کنم می توانم اما اگر بخواهم آن را برایت اندوخته سازم این برای تو بهتر است

اصول کافی ج2 ص253(باب شدة ابلاء المومن حدیث 7)
۲۴ مهر ۹۱ ، ۰۳:۰۳ خرابات گریه
سلام و ارادت محضر تمام کبوتران سبک بال عالم هستی که گرد پرچم ولایت پرواز می کنند . . .



به حق کبوتران خونین بال انقلاب آخر الزمان ؛ حاجت روا خواهید شد . . .

محتاج هستم و التماس دعای مخصوص دارم . . .





یا علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی . . .
چقدر دلم برا نوشته های قشنگت تنگ شده بود
عالی بود مثل همیشه.
خوشحالم که وقت کردم و تونستم به وبت سری بزنم.
یاحق.



سلام سید جان.
من خوشحال ترم که بازم نظرت رو این جا می بینم.
هیچی مث اومدن دوستام بهم انگیزه نمیده...
کییییییییییییییییف کردم!!!
خدا قوت ویژه به این قلمت...
خواهر خودمی
راستی از نظرات پرسیدی:
بنا به شکستن عرف وبلاگی... نظرات از دو الی سه پست قبل تایید میشه.. مهم خوندن نظرات توسط منه که هم میخونم هم لذت میبرم هم دعا میکنم و هم در برد مدرسه مان استفاده میکنم!!!!!
و اینکه اگر معرفی وبلاگ ارزشمند شما دوستان مفیدم باشد، بخش نظرات، که بنا را گذاشتم به معرفی وبلاگ های شما در لا به لای مطالب ##ای کاش مفید## وبلاگم!!
چادرت و چادرم پرچمم.........
دعا گویت هستم



کبوتر حرم:
سلام خانم معلم.
ممنونم از لطفتون.
کار جالبی می کند، اولین باره می بینم.
ممنونم از دعاتون...
۲۴ مهر ۹۱ ، ۰۸:۳۲ خانم مهندس
سلام
آی گفتی خواهر
چشم منو امر ولی..جان منو سید علی
ای مبتدایم چشمان تو...مومن شدم بر ایمان تو
در دست مهدی دستان تو...جانم فدای سید علی
ای حسرت جان و تنم ...تنها دلیل بودنم
آه ای شهادت العجل



کبوتر حرم:
سلام و رحمت الله...
سلام
خیلی جالب بود و من با حرفهاتون موافقم.
موفق باشید




کبوتر حرم:
سلام.
ممنونم هانیه خانم.
۲۴ مهر ۹۱ ، ۱۹:۱۹ خانم مهندس
اما جواد (ع)فرمود:
مؤ من در هر حال نیازمند به سه خصلت است : توفیق از طرف خداوند متعال، واعظى از درون خود، قبول و پذیرش نصیحت کسى که او را نصیحت نماید.

((شهادت امام جواد علیه السلام رو بهتون تسلیت می گم...



سلام مهندس.
حدیث، رزقِ این ایام من بود! بسیار ممنونم.
ان شالله قسمتمان کاظمین...
۲۴ مهر ۹۱ ، ۲۰:۴۸ دختر باحجاب
سلام. تسلیت شهادت آقا امام جواد علیه السلام رو خدمتتون عرض میکنم. زیبا نوشتید!



کبوتر حرم:
سلام. ان شالله قسمتتان کاظمین...
با عرض سلام وخسته نباشید من هم به نوبه خودم این روز غم انگیز رو به شما تسلیت عرض می کنم امیدوارم خداوند منان به ماتفیق رو بدهدکه از شیعیان واقعی حضرت باشیم
امام جواد (علیه‏السلام) فرمودند:
لاتَکُن وَلِیّا لِلّهِ فِی العَلانِیَةِ ، عَدُوّا لَهُ فِی السِّرِّ ؛ در ظاهر ، دوست خدا و در باطن ، دشمن خدا مباش . [ بحار الأنوار ، ج 75 ، ص 365]



سلام.
ان شالله قسمتتان و قسمتمان کاظمین...
۲۵ مهر ۹۱ ، ۱۸:۰۲ منم ولیجه
سلام راستی سالروز ازدواج حضرت زهرا امام علی رو تبریک می گم



سلام. بر شمام مبارک...
پیوند یاسی از سلاله پاک محمدی و لاله ‏ای از نسل همان باغ و همان گل...؛ زمین و زمان، به شادباش این پیوند مقدس آمده ‏اند.

مروارید چشم‏ هاست که بر سر و روی تازه عروس می‏ریزد و فرشتگان، سبد سبد گل از باغ‏های بهشت، پیش پایشان می‏ افشانند. اگر زمین در غربت همیشگی‏ اش چیزی برای شادباش این دو فرشته آسمانی ندارد، ملائک از فردوس، هدیه آسمانی خدیجه علیه االسلام را می آورند و دعای خیر مادر را در طبقی از نور، نثار چشم ‏های نگران فاطمه می‏کنند.

عروسی که پدرش خیرالبشر و شوهرش اسداللّه‏ باشد، عروسی که فاطمه باشد، بانوی اول و آخر جهان نیست؟!


سلام بزرگوار ..

استفاده کردیم ...

موفق باشید
۲۶ مهر ۹۱ ، ۱۲:۵۸ تازه های روانشناسی
سلام.ممنون از حضور.ن.بنده از نظراتتون خیلی استقاده میکنم.ممنون
لباس یاس برتن کرد زهرا / کنار دست او بنشست مولا
محمدخطبه خواند زهرا بلی گفت، / غلط گفتم بلی نه “یاعلی” گفت . . .
سالروز پیوند خوشبوترین گلهای گیتی، تبریک و تهنیت . . .

(آپ هستم یا علی)
سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه...
من تازه جوابتونو خوندم...فکر کنم با mozilla firefox به وبلاگم وارد بشید باز کنه...



سلام.
ممنون از راهنمایی تون
۰۳ آبان ۹۱ ، ۱۴:۲۱ تبلیغ رایگان وب سایت های مذهبی
سلام دوست عزیز
در راستای تبلیغ و ترویج سایت های مذهبی و مهدوی یک وبلاگی طراحی شده
که شما میتونید وبلاگ یا وب سایت خودتونرو
به صورت رایگان در اون تبلیغ کنید و بازدید خودرا افزایش دهید.
برای تحقق این هدف در این طرح شرکت نمایید.
با ارزوی موفقیت.
http://tablighaterayegan.mihanblog.com
یاعلی.
چرا خلط مبحث میکنید ما اگر هم نان شب هم نداشته باشیم ذره از ایمانمان به اقا کم نمیشود
ما حرفمان با ان دسته از مسئولینی است که چرا به فکر مردم نیستید؟


- - - - - - -

دقیقا بنده هم همین رو عرض کردم که این مردم با تمام سختی ها دست از ولایت برنمی دارند. عده ای سعی دارند بی مسئولیتی برخی مسئولان را به پای ناکارامدی نظام بنویسند و ما مردم با عشقمان به ولایت نشان می دهیم که تفاوت این دو را خوب می فهمیم ...
۰۸ آذر ۹۱ ، ۱۹:۱۳ .........قطره
من لینکت کردم اگه خواستی بنده هم لینک کن

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی