.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۳۱ ب.ظ

بُت نمی کنیم رهبرمان را ...

سلام. افراد بسیاری هستند که در اینترنت به صورت کاملا مستدل و مستند، ولایت فقیه را اثبات می کنند. من ادعای سواد ندارم؛ و امیدوارم متن ناقص بنده، جسارت به سواد دوستان نکند. قصدم هم اثبات نیست؛ فردی که معتقد بودند بنده شخص ولی فقیه را بُت کرده ام، مصداق هایش را در دو کامنت طولانی برایم فرستادند؛ اما چون میدانم مسلما غیر از آن یک فردی که کامنت گذاشته، دوستان دیگری هم هستند که شاید از این چند جمله ی زیرین، برداشت مبهم کرده باشند، به جای پاسخ به آن یک نفر، ترجیح دادم توضیحاتم را عمومی بنویسم. تکه های این رنگی کپی کامنت است.

مصداق اول :

(هرچند لافتی الا علی لاسیف الا ذوالفقار ...اما، سید علی در عصر غیبت، برای
چشم های ما یگانه مَرد است)

چشم های ما حضرت علی علیه السلام را می بیند؟ چشم های نالایق ما حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را می بیند؟ اگر چشم های کسی آن قدر طاهر شده که مهدی زهرا را ببیند؛ چشم های گناهکارِ امثالِ من، هنوز منور به جمال او نشده؛ دل خوش می کنیم به یگانه مردی که چشم هایمان می تواند ببیند.

بُت سازی بود ؟!
دومین مصداق :
(امام خامنه ای دامت برکاته)

شما به امام جماعتِ مسجدتان چرا می گویید امام؟ معنای امام چیست؟ پیشوا؛ مقتدا؛ کسی که دنبال او عمل می کنیم؛البته توضیحات کامل را بسته به میزان اشتیاق و حق طلبی تان در این لینک می توانید دریافت کنید.
سومین مصداق در ارشیو تیر ماه :

امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف:

سعی کنید اعمال شما طوری باشد که شما را به ما نزدیک کند و از گناهانی که موجبات نارضایتی ما را فراهم می کند، بترسید.

آیت الله بهجت اعلی الله مقامه:

آیا ما نباید توجه داشته باشیم که رئیسی داریم که بر احوال ما ناظر است؟ وای بر احوال ما اگر او را در کارهایمان و در همه جا ناظر نبینیم.

امام خمینی اعلی الله مقامه:

شما فکر کنید ، بعد از ظهور حضرت چه کار می کنید؟؟ خب آن کار را همین الان بکنید! حضرت به وقتش می آیند!!

امام خامنه ای مد ظله العالی:

"انتظار" یعنی : قانع نشدن به وضع موجود زندگی انسان و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب؛ که مسلم است این وضع مطلوب با دست قدرتمند ولی خدا، حضرت حجه ابن الحسن ارواحنا فداه تحقق پیدا خواهد کرد. باید خود را به عنوان یک سرباز و انسانی که حاضر است برای آن چنان شرایطی مجاهدت کند، "آماده" کنیم.

امام صادق علیه السلام خطاب به امام عصر عجل الله فرجه :

آقای من ! غیبت تو خواب را از من گرفته، و محل آسایش مرا تنگ کرده، و راحتی قلبم را گرفته و... و مصیبت مرا به درد همیشگی وصل نموده است. (و حال بنگریم غیبت امام عصر، با ما چه کرده است ؟؟)

راستش درست متوجه نشدم منظور آن بزرگوار کجای این عبارات بود؛ اما حدس میزنم که منظورشان نقل کلام امام خامنه ای در کنارِ کلامِ اهل بیت عصمت باشد؛ که این مسئله حتی اگر از سهل انگاری بنده و خدای نکرده جسارت به ساحت اهل بیت باشد، بت سازی نمی تواند باشد. نقلِ کلامِ مجتهدین و فقها در کنار کلامِ اهل بیت به معنای کسرِ شانِ کلام معصوم نیست، بلکه تفسیر کلام معصوم است. ترتیب هم را به سلیقه انتخاب کرده بودم به تناسب محتوای جملات!

چهارمین مصداق:

(اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اید امامنا الخامنه ای)

امام؟! توضیحش قبلا آمد. هیچ جا نهی نشده که بعد از صلوات دعا نکنید؛ که اتفاقا سفارش شده قبل و بعد از دعایتان صلوات داشته باشید. چه دعایی بهتر از این که تا ظهور حضرت مهدی ، نائبش موید و منصور باشد؟!!

مصداق 5 :
بغــض سوزنــاک حضرت آقــــا

این عبارت در ارشیو وبلاگم بوده، این آدرس.

خب این بخش کمی، فقط کمی شرحش سخت می شود. می دانی چرا؟

چون محبت را که نمی توان نوشت...

محبت را باید محب باشی تا بتوانی بخوانی، بچشی، بفهمی...

محب که باشی، با نگاه محبوبت هم حرف داری، چه برسد به بغضش، چه برسد به کلامش.

بماند که آن بغضِ سوزناکِ ، بغضی به وسعت تاریخ تشیع بود.

بغضِ شخصیِ آقا نبود که بگویم به خاطر بغض شخصی ایشان ما دلمان پرپر می زند، هرچند اگر محب باشی، برای بغضِ شخصی محبوبت هم دلت به تلاطم می افتد.

آن بغض، مخاطبش حضرت ولی عصر بود، که غیبت طولانی اش شیعه را به دردِ غربت دچار کرده و غفلتِ شیعیانش، مولا را به دردِ غیبت و غربتِ مضاعف...

آن بغض، فریاد می زد: اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبت ولینا و کثره عدونا و قله عددنا و شده الفتن بنا و تظاهرالزمان علینا ...

ادعای عاشقی برای دهنم بزرگ است؛ اما می دانم بچه که بودم با دلم دوستش داشتم، بزرگتر که شدم با عقلم، پسندیدم سیره اش را. با مطالعه ی کتاب هایش، ذره ذره با هر سخنرانی ، با هر نگاه ناب، با هر راهنماییِ به جا و منطقی و معقولش...

میدانی؟ مبنای عشق باید عقل باشد؛ وگرنه متزلزل می شود. اما وقتی عقلت پذیرفت چیزی را، اگر به محبتت میدان بدهی ، پروازت می دهد. من توضیح نمی دهم؛ و نمی توانم بدهم. کسی که محبتِ کسی را - هرکه باشد- چشیده باشد، محبتی معقول و بر مبنای منطق، این را تصدیق می کند. محبتِ بر مبنای منطق، انسان را به تجربه هایی می رساند که حتی عقل ... ! بحث فلسفی شد، و تا حدی سلیقه ای. این سخن بگذار تا وقتی دگر.

اما ... !!

شمایی که خامنه ای را دوست نمی داری. با شمایم؛ با خودِ خودِ شما. انصافا چند بار آرشیوِ خامنه ای دات آی آر را ورق زده ای ؟ چند بار کتابِ " زن مسلمان در نگاهِ مقام معظم رهبری" را خوانده ای؟ چند بار جستجو کرده ای که مطمئن ترین منبع در عصر غیبت، چه کسی می تواند باشد؟

فقط بدان

الفضل ما شهد به الاعدا... بخوانید

اخیرا در یک وبلاگ یک پست مرتبط دیدم که : ببینید

-------------------------------------------------

پ.ن : ما از همان جایی که چشممان به دهان مبارک مقتدایمان است، نه خامنه ای را العیاذ بالله خدا می دانیم و نه با اهل بیت عصمت و طهارت قابل مقایسه؛ هرچند شک نداریم عده ای شورش را درآورده اند، تا آن جا که خود آقا اعتراض کنند به برخی غلوها ... در همیشه ی تاریخ چینش افراطی ها و تفریطی ها همین طور بوده؛ در قبال حضرت علی علیه السلام با آن همه عظمتشان، هم خوارج را می بینیم که علی را کافر می دانسته اند (!) و هم علی الهی ها را که از آن طرف بام افتاده اند... ! چه رسد به امام خامنه ای که به فرمایش خودشان ، غلامِ قنبرِ علی هم نمی شویم... ( البته یادمان نرود حدیث نبوی را که فرمودند : علماء امتی افضل من انبیاء بنی اسرائیــــل ...)

اللهم عجل لولیک الفرج و اید امامنا الخامنه ای الی ظهور الحجه ...

 

بعدنوشت: عاشــــقِ اینهایی هستم که متن هایم را دقیق می خوانند و ایراد می گیرند، ایرادِ درست، نه ایرادِ بنی اسرائیلی! مثلِ یک عزیزی که به عنوان قبلی این متن ایراد گرفت. " ما خامنه ای را خدا نمی دانیم" گفت: "یعنی فرض می کنی میشود انسان را خدا دانست اما تو نمی دانی ؟ در همین حد هم کفره" یعنی ببینید چقدر ظرافت میخواهد و دقت. از آن عزیز و امثال او واقعا ممنونم؛ و از هر که از این به بعد برای نوشته هایم آینه باشد؛ بی دقتی هایم را گوشزد کند... وبلاگ می تواند دفترچه ی تمرین باشد، و باید باشد... حواستان جمع !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۱
کبوتر حرم

نظرات  (۲۷)

سلام علیکم خواهر خوووووبم.خوبی؟ راستش متنت رو خوندم مثله همیشه جوابی در خواندن بحث های منطقی وبه طبع پاسخ های منطقی جز تکرار همان جملات ندارم...اللهم عجل لولیک الفرج...اللهم احفظ امامنا الخامنه ای ...آمین



سلام. بله خوبم ! ممنون که خوندی من که میدونم شما ذهنت چقدم که پر از شبهه است در این زمینه !!! میخواستی چه کنی بخونی عزیزم
سلام
خوشحالم که با وبلاگ ارزشی شما آشنا شدم.
من شما رو با اجازتون لینک میکنم اگه خواستید مرا با اسم بشارت لینک کنید.
در ضمن با امام خامنه ای از نگاه شخصیت ها بروزم خوشحال میشم اگه به من سر بزنید.
۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۶:۳۶ کوچه یاد ...
غدیر دلداگی و مهر ورزی برعاشقان مبارک باد

۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۶:۳۹ گروه انصار حزب الله
سلام علیکم.

خسته نباشید دوست گرامی.

اپدیت جدید گروه انصار حزب الله(کلیپی زیبا از جواب حاج سعید قاسمی به شبه های هواپیمای بدون سر نشین)

منتظر نظر و قدم سبز رنگ شما و تمامی میهمانان وبلاگتون هستیم.

یاحق
شکرگزار با خود شکر سعادتمند است تا نعمتی که باعث شکر شده ؛

زیرا نعمت کالای دنیاست و شکر ، نعمت دنیا و آخرت است.



" سلام بزرگوار... خدا قوت. منتظر حضور گرم و همیشگیتونم...
بوی عطر یاس دارد جمعه ها
وعده دیدار دارد جمعه ها
جمعه ها بر عاشقان ایینه است
وعده گاه عاشقان ادینه است
جمعه ها دل یاد دلبر می کند
نغمه یا بن الحسن سر می کند
سلام
عالی بود؛
اگر از سرهایمان کوه بسازند هرگز فرزندانمان در کتاب تاریخ نخواهند خواند که خامنه ای تنها ماند ...
سلام .ی سوال:
چرا امام گفتند راه قدس از کربلا می گذرد واین جمله چه ارتباطی با جاوید الاثرشهید متوسلیان داره به جواب این سوال احتیاج دارم البته میتونستم از خیلی طرق دیگه به جواب برسم ها اما دوس دارم تو جواب بدی ؟ خواستی کامنتو عمومی کن .زوووود جواب بده منتظرم.



سلام عزیز چه سوال قشنگی! باید فکر کنم. الان نمیشه. ببخش تو وبت جواب ندادم عمومی کردم که اگه کسی زودتر از من وقت کرد جواب بده بیاد و بگه. معذرت ...
سلام
ما خامنه ای را خدا نمیدانیم
اما در دیار من هر که او را قبول نداشته باشد میگویند
کافر است...
ممنون که بهم سر زدی
ولی ای کاش نظرت رو نصفه نمیگفتی...
۱۲ آبان ۹۱ ، ۰۷:۲۶ ------یه کم حرف دل-------
روایتی از عماریاسر در فضائل امیرالمومنین(ع)
از عماریاسر نقل است:من با امیرالمومنین در بعضی از جنگهای او با او بودم؛تا عبورمان افتاد از بیابانی که سرشار از مورچه بود. من گفتم : «ای امیرالمومنین آیا کسی را می شناسی از خلق خدا که شمارش این مورچه ها را بداند؟»فرمود : «آری ای عمار. من می شناسم مردی را که تعداد آنها را می داند و نیز می داند چه اندازه میان آنها نر است و چه اندازه ماده!»من گفتم: «ای مولای من آن مرد کیست؟»فرمود: «ای عمار! سوره یس را نخوانده ای که می گوید: « وَکُلَّ شَیْءٍ أَحْصَیْنَاهُ فِی إِمَامٍ مُّبِینٍ» و هر چیز را ما در امام مبین به شمارش آوردیم؟»گفتم: »آری ای آقای من!»فرمود: «من آن امام مبین هستم!»



الحمدلله الذی جعلنا من المتسمکین بولایه علی بن ابی طالب امیرالمومنین والائمه المعصومین...
۱۲ آبان ۹۱ ، ۰۸:۲۳ انتظارزیبا
سلام وقتتون بخیرامیدکه روزگاربروفق مرادتون باشه.......به روزم با........دلم منتظرته بیای جوابشوبدی....موفق باشیدالتماس دعا..
۱۲ آبان ۹۱ ، ۱۱:۲۰ خانم مهندس
گفت پیغمبرص که بعد از من على
رهبر خلق و امام است و ولى

پس بخوانید اى قدح نوشان خم
آیه الیوم اکملت لکم . . .
××××
عید امامت و ولایت بر شما مبارک..

غدیر کربلای عوام بود و کربلا غدیر خواص در غدیر با آنکه بیعت گرفته شد "جفا" شد و در کربلا با آنکه بیعت برداشته شد "وفا" شد... (آیت الله خامنه ای)


ســـــــــــلام
عــــیـدتــــــــون مبـــــــــارکــــــــ

التماس دعا
یا زهـــــــــرا
دائم به سرم فکر علی نیست که هست

هرشب به لبم ذکر علی نیست که هست

دیگر چه سعادتی بود بهتر از این........

در سینه ی من مهر علی نیست که هست



سلام ... خدا قوت. عید بر شما مبارک التماس دعا ... یا علی
نقل است از آیت اله بهاءالدینی که "مرتبه ولایت، مقام اجرای احکام الهی بوده و مرتبه نبوت، مقام تشریع احکام الهی است که مرحله اجرای احکام به مراتب دشوارتر و بزرگتر از مسأله تشریع است.
فلذا، شاید مجرد ولایت، مقامش از مجرد نبوت، اعلا و افضل است؛ چرا که مشکلاتی که ولی دارد، در نبوت محض نیست."
حال در مداقه کلام فوق و نگاهی تطبیقی به آن، مصائب اجرای احکام الهی در جایگاه ولی آن هم در چنین زمانه ای که دنیای عنان از کف داده یمان در راه رسیدن به آرمانهای امانیستی و ماتریالیستی سر از پا نمی شناسد هیچگاه قابل درک و یا حتی تصور نخواهد بود. دنیای امروزمان که بر اساس مصادیق روایی در دست، هیچ از پایان زمان کم ندارد و "حفظ دین" و "آتش در کف دست" واژه گان تعابیر عینی آن به شمار می روند به واقع عمیق ترین شاهد این گفتار است.
به گواه تمام روایاتی که از بدو ظهور دین عزیزمان و اندیشه دینی متبلور از آن، تا کنون در باب آخرالزمان و دین، دنیا و انسان در طول وعرض آن به ارث برده ایم، مرحله اجرای احکام الهی به مراتب دشوارتر، دشوارتر، دشوارتر، و ... از مسأله تشریع آن است.
حال در باب یاد ولی ای که چنین رسالتی را یک تنه در غیاب انسان کامل به دوش می کشد ذکر عباراتی همچون "امام"، "یگانه مرد عصر غیبت*"، "واید امامنا" و از این دست، آیا کلامی از نوع اغراق، افراط و یا از جنس گفتار جَزمیون و یا غُلات است؟ که توضیح آن مجالی نو طلب کند؟
______________
*) گواه به نظریه فقهی مسأله ولایت فقیه که از مصادیق خاص آن موضوع اعلمیت آن است، اگر غیر عبارت "یگانه" صادق بود و اجل ولی بر مسند، در قید حیات به سر می برد، آنگاه ولایت جماعت شیعه بر باد بود.



کبوتر حرم:
از توضیحات شما ممنون.
غیر عبارت یگانه صادق نیست. و تکرار از باب تاکید است...
((ولایت مطلقه فقیه))
اثبات این موضوع بوی خون رو به مشام آدم میرسونه اما اطلاعاتی که دادی ربطی به این موضوع واثباتش نداره پس راجع به ولایت باید کار را به اهلش سپرد.این چیزایی که فرمودید اگه داخل یکی از بحثای دانشگاه مطرح کنید همه میخندن چون با مسایل مذهبی یه مسئله مذهبی رو ثابت کردید پس به درد آدمای مذهبی میخوره که خدایی نکرده ته دلشان شبهه دارن اما باقی چی؟
امادر کل خوبه خداخیرتون بده.
...



کبوتر حرم:
سلام. ممنون از تذکر ولایت مطلقه. از بی دقتی جا مونده بود اضافه ش کردم.
خودم هم گفتم که یک در پی اثبات نیستم. و دوم این که توضیحاتم دقیقا خطاب به کسانیه که مذهبی هستند و ته دلشون شبهه دارند! کسی که از این عبارات ایراد گرفت با استفاده از مسئل مذهبی ایراد گرفته بود و ب همین دلیل با دلایل مذهبی یه چیز مذهبی رو توضیح دادم. و ضمنا در محیط دانشگاه هستم و خوب میدانم با هر قشری باید با دلایلی از چه جنس صحبت کرد
به چه دلیلی لغت مطلقه را حذف کردید؟
آیا این عقب نشینی از مواضع است؟
بد نیست دوست عزیز سه نقطه ای مروری بر قانون اساسی داشته باشند.




خوب بود شما یک نگاه به متن می کردین بعد نظر میدادین!!! من مطلقه را طبق تذکر ایشان اضافه کردم، نه حذف !
حمد لالله که ولی دارم و من
یه علی دارم و من
مهدیم غایب ولی
سید علی دارم و من
با سلام.

عید غدیر رو به شما دوست گرامی تبریک میگیم.

اپدیت جدید گروه انصار حزب الله(دلیل کمک به لبنان کلیپی از سخنان دکتر حسن عباسی)

پ.ن:خبر رسانی محل سخنرانی استاد عباسی در گیلان.

منتظر قدم های شما دوستان عزیز هستیم.

یاعلی.
۱۴ آبان ۹۱ ، ۱۷:۲۹ فدایی سید علی
یا مهدی
شنیده ام از ما دلتنگ تری برای آمدنت،
شنیده ام دل نگرانِ مایی،
شنیده ام گریه می کنی برایِ ما ،
کی تمام می شود؟
غروب هایی که "دلِ" ما "گیرِ" دلتنگی ات است آقا!

خوشحال میشم تشریف بیارید

بسیار خوب توضیح دادید....به جا بود حرفهایتان...
به وصف مرتضی ماندیم در باب خداوندی
که مخلوق از کجا میداند آداب خداونــدی

سلامی به گرمی ولایت امیرالمومنین به خدمت شما دوست عزیز

دوباره یک سال گذشت و رسیدیم به سر منزلگه عشاق
غدیـــــــر........ و چه زیباست این اسم
سالروز "عید الله الاکبر" و تاجگذاری امیرالمومنین، یعسوب الدین، ولی الله الاعظم، وصی النّبی المکرم حضرت شاه نجف علی بن ابیطالب روحی فداه بر تمام عاشقان و شیعیان آن حضرت مبــــــارک

شما رو دعوت میکنیم تا در این روز گرامی تحفه ای ناقابل را از بچه های قرآن و حدیث با عنوان:

خورشیــــد و مـــــاه
قبول بفرمایید.
یا علی
سلام خوبی؟ همینجوری گفتم بپرسم،مواظب خودت باش دیگه هم ازین سوالا نپرس.




سلام. آره خوبم خواهر. چشم دیگه نمی پرسم توام که ... :)

۱۵ آبان ۹۱ ، ۱۵:۱۸ علی سلیمانی
چطور میشه درباره ی انسانها

قضاوت درست کرد؟!
سلام
متن جالبی بود، البته من با دیدن عنوان متن، احساس میکردم شبهات بسیار جدی و تخصصی باشن(!) ولی ...

کمتر کسی رو دیدم چنین مسائل پیش پا افتاده ای براش شبهه باشه، مگه اینکه اساسا مفهمون ولایت مطلقه ی فقیه رو درک نکرده و مطالعه ی عمیقی در موردش نداشته باشه.
پیشنهاد میکنم، در مقاله ی بعدیتون، بیشتر حول قید "مطلقه" در عبارت "ولایت مطلقه ی فقیه" توضیح بدین، چون اکثر افراد حتی ولایی، در این مورد یا اطلاعاتی ندارن و کورکورانه دست به دفاع میزنن، یا خودشونم درگیر شبهه هستن.

قلمتون استوار
پاینده باشین
یا علی




سلام.
نه اولش هم گفتم که قصد تخصصی حرف زدن ندارم.
ولی این شبهه های غیرتخصصی برای خیلی از اطرافیان من قابل درک نیست!
جالبه اگر آدرس وبلاگ اون کسی که از این عبارات ایراد گرفت رو میذاشتم هیچ کی باور نمی کرد کسی که انقدر ادعای مذهب داره چنین چیزایی بگه...
به فرمایش شما با اصل مشکل دارن.
سلام آجی.مذهبی و میشه برام تعریف کنی؟؟؟؟جدی!



سلام آبجی. نه نمی تونم. خودم هنوز دقیق تعریف مذهبی رو نمی دونم!
_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__


به خاطر بسپار!

همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است

آرام ، بی صدا و همیشگی

مهم اینست که ما این همراهی را قدر نهیم ! خدایا کمک کن
التماس دعا

بچه محل http://zekredost.blogfa.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی