.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۰۲ ب.ظ

باز هم از سفره ی آقاجون...

ان شاء الله اگر با کسی دم خور هستی اگر تند است هر چه می توانی تحمل کن که خدا چیز بزرگی برایتان فرستاده است. بعضی وقتها خداوند چیزهای خوب و قیمتی را داخل جل می پیچد و به انسان می دهد .اگر کسی تند است ، خوش اخلاق نیست ، درست با آدم حرف نمی زند ، معنایش این است که خدا چیز قیمتی را داخل جل کهنه  پیچیده است . برای این که اجنبی آن را نگیرد . مال خود شماست و باید به دست شما برسد . جل کهنه را کسی باز نمی کند ببیند چه چیز داخل آن است ، ولی شما باز کنید . حقیقت و انسانیت درون آن است . همان جایی که ناگوار است !

این هم سری از اسرار بود که عرض کردم . انشاءالله همه شما فهم دارید . گذشته شما را خدا با لطف و عنایتش حل کرد . از آینده هم خیالتان راحت باشد . اگر دیدی یک جا قشنگ نیست صبر کن . آن را باز کن . چیز گرانبهایی درون ان نهفته است.

مرحوم حاج محمّد اسماعیل دولابی ؛ "طوبای محبّت جلد اول"

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

پ.ن :

* هرچند کپی نویسی دوست ندارم؛ اما این روزها برای نوشتن، هیچ چیز به اندازه ی کلام حاج آقا دولابی گوارا نیست...

*گاهی حس می کنی خدا می خواهد بشکنی؛ اگر خودت نشکنی، به زور می شکانَد؛ شاید می خواهد از نو خشتِ اولِ بنایِ وجودت را صاف بگذاری؛ دوستی روزی می گفت: رقص آن جا کن که خود را بشکنی... آن روز نفهمیدم؛ امروز می فهمم.

* این پست، نوشته ی یک آدمِ غمگین نیست!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۵
کبوتر حرم

نظرات  (۲۹)

با سلام .ممنون مطلب بسیار مفیدی بود . بدون اغراق عرض میکنم واقعا این مطلب تأثیر عجیبی بر من گذاشت . به چه دلیلش بماند ولی چند روزی بود که ذهنم درگیر بود و این مطلب کمک کرد تا کمی آرام شوم. خدا خیرتان دهد
یاحق




سلام. خدا را شکر.
۱۶ آبان ۹۱ ، ۱۳:۰۷ مثله همیشه من ولیجه
سلام رقص آنجا کن که خود را بشکنی...
در خلوتهای خود ذکر یا حاضر ویا ناظر ویا رفیق ویارقیب را زیاد بگوییم.همین اذکار مانع انجام بسیاری از کارهاست.
ی هدیه تو این متن به مادادی مام گفتیم ی هدیه داده باشیم به شما...
رقص آنجا کن که خود را بشکنی...
بدعا اجی




سلام.
ممنون از هدیه ی به جا و قشنگت !
چشم
سلام عالی بود خیلی استفاده کردم موفق باشید




سلام. آدرس وبلاگتون نیومده :( میشه لطف کنین تو متن نظر بنویسید برام؟
۱۶ آبان ۹۱ ، ۱۸:۰۰ گروه انصار حزب الله
سلام علیکم.

دوست گرامی خسته نباشید.

اپدیت جدید گروه انصار حزب الله(گزارش یک طرح)

منتظر قدم و نظر شما و تمامی میهمانان وب شما هستیم.

پ.ن:از انجایی که نظر ها درباره این طرح متفاوت است در صورت به وجود امدن بحث

با ارامش و احترام طرف مقابل به بحث کردن بپردازید.

متشکر.

یا زهرا.
سلام دترجان. خوب نوشتی، ببخشید خوب کپی کردی!!! ولی حالش نبود. دعا کن برای حال دگرگونم.
راستی دیدیم بگو چت شده بود. کاش نمی گفتی غمگین نیستی. چته؟ این روزا بیشتر از روزای اولی که باهات آشنا شدم نگرانم.
خیلی مواظب خودت باش.
یا حق.




سلام سیدجان. انصافا کپی کلام حاج آقا می ارزه به هزار هزار حرف خودم دیگه.
چی رو دیدی؟ کِی چِم شده بود؟

نه والا باور کن این متن رو از رو غم ننوشتم...
این غمگین نیستم رو نوشتم برای دوستای خوبی مثل شما که همیشه نگران حال منن و رصد می کنن احوالمو... ممنونم.
۱۶ آبان ۹۱ ، ۲۰:۵۷ باران نم نم
چقدر زیبا و دلنشین بود ...
گاهی شکستن اول سازندگیست...
تا ویران نشه چیزی که خراب ساخته شده که درست نمیشه...میشه؟!
۱۷ آبان ۹۱ ، ۱۷:۱۷ علی سلیمانی
الآنم هستش
با سلام. ممنون که به وب حقیر ما سر میزنید . جوابتون رو داخل وبلاگ خودمون دادم.اما وظیفه دونستم که بیام واینجا هم پاسخ رو عرض کنم .
اگه لایق این همسایگی باشم و قدرش رو بدونم.بله بنده مشهدی هستم .
دیگه داره بوی محرم میاد ، التماس دعای فرج داریم
حق یارمان انشاالله
یاحق
سلام آبجی.
چه کپی نویسی ای بهتر از کپی نویسی بیانات بزرگان.
ببخش آبجیتو که انقد دیر به وبت سر زده.بدعا.یاحق



سلام.
خواهش می کنم چه حرفیه ...
سلام

اگر دیدی یک جا قشنگ نیست صبر کن..
قشنگ بود..
سلام به خواهرم

همیشه در پناه چادر مادرمان حضرت زهرا از شهدا و دین بگویی.
دعاگویتان هستم دعایم کنید.
یاعلی.
۲۰ آبان ۹۱ ، ۱۱:۵۰ انتظارزیبا
سلام به روزم باتنهاتوئی
۲۰ آبان ۹۱ ، ۱۲:۲۶ تازه های روانشناسی
سلام.ممنون بابت مطلب خوبتون



سلام. وبلاگتون اخیرا فیلتر شده؟!!
سلام

آنروز که همه دنباله چشمانه زیبا هستند تو به دنباله نگاه زیبا باش
سلام استاد ببخش ما هی مزاحم شما میشیم .آپم میخام اولین نفر شما باشی آبجی.یاحق



سلام . استاد ؟!!!!!!! همینم مونده ! مراحمی !
۲۱ آبان ۹۱ ، ۱۷:۵۸ گروه انصار حزب الله
با سلام.

دوست عزیز خسته نباشید.

.....................................................

مث کبوترم سوی تو میپرم / ارزومه برم باز به سوی حرم

دم محرم مث هر سال اقا / واسه عزات یه پیرهن سیاه میخرم.

پیشاپیش محرم ماه عشق به ارباب بی کفن رو بهتون تسلیت میگیم.

اپدیت جدید گروه انصار حزب الله(کلیپی زیبا به مناسبت فرا رسیدن ماه عشق)

منتظر قدم های شما دوستان حسینی هستیم.


یا حســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــِین(ع).
سلام

احسنت... گزینش بسیار خوبی بود.

واقعا فکر کنم سری از اسراره...
سلام

کربلا بیت الحرامی دیگر است

حاجیانش را مقامی دیگر است

نیت اش، ترک سر و تن گفتن است

در پی اش، تکبیر در خون خفتن است...

"محمد رضا آقاسی"
ببخشید دیر اومدم
راستی
زیارتت قبول..



خیلی دیر !
سلام
سلام
امروز فقط به این خاطر سر زدم بهت که یه مطلب از محرم بخونم. حیف که نبود. ولی منتظرش می مونم...
یاحق.




سلام.
نوشتن از حسیــــــــن ، زبانِ طاهر می خواد؛ انگشتِ مطهر می خواد ...

ی پست آبکی یه هفته است نوشتم وقت نمیشه ویرایشش کنم بذارم!

ضمنا ممنون که همیشه سر میزنی سیدجان :)
۲۴ آبان ۹۱ ، ۱۳:۰۱ ☫گروه انصار حزب الله☫
سلام علیکم.

خسته نباشید.

اپدیت جدید گروه انصار حزب الله(دفاع مقدس امروز...)با بیانات دکتر حسن عباسی.

منتظر قدم و نظر شما و میهمانان وبلاگ شما هستیم.

یاحسین.
سلام]

آدمی بزرگتر از این دنیاست، و این راز تنهایی اوست.آدمی تا اسیر این دنیا و زینت های آن است توان تغییر ندارد،که اسیر، دستانش بسته است .

ایام عزای اهل بیت بر شما تسلیت باد
۲۴ آبان ۹۱ ، ۱۶:۱۳ انتظارزیبا
سلام دوست باوفا...ایام حسینی(ع)روبه شماتسلیت عرض میکنم...به روزم با....خسته ام....سری بزنیدتابانظرتون خستگی رودورکنید...دراین روزاالتماس خیلی دعا...
حاج آقا دولابی:)
سلام ... خوبی؟:)



سلام! چه عجب از اینورا ! بله حاج آقا ... :)
ما یک پیاله ایم که لبریز باده ایم
این یک پیاله را به ملک هم نداده ایم
با هر سلام صبح به آقای بی کفن
انگار روبروی حرم ایستاده ایم
با نوکری خانه ی ارباب با وفا
احساس میکنیم که ارباب زاده ایم
شکر خدا که نان شب ما حسین شد
ممنون لطف مادر این خانواده ایم
داریم با حسین حسین پیر میشویم
خوشحال از این جوانی که از دست داده ایم

السلام علیک یا ابا عبدالله...آپ هستم
www.behtarin-d0st.blogfa.com
سلام بزرگوار.
سرت سلامت باشه ان شاالله . ممنونم از بودنت.
چرا به یادت نباشم مومن؟ اتفاقا اینجور که گفتی بیشتر تو دلم موندی. اگه قسمت شد و رفتم حتما به نیابتت یه 2 رکعت نماز زیارت میخونم.
شاید این تنها کاری باشه که از دستم بر میاد. برای صبر دلم این روزها تمنا میکنم دعا کن بزرگوار
خدا قوت. مطلبت خیلی آرومم کرد. اجرت با مهدی فاطمه عج ان شاالله
دعا زیاد بفرمایین
یا حق



سلام. ان شالله از زیارت کربلا بییشترین بهره و ببرین و مهم تر از اون نگهش دارین... و بسیار ممنونم که دعا خواهید کرد ان شالله...
ای بابا حالا یه دفعه هم که ما اومدیم مهمونی تیکه بارونمون کن... اصن خوب کردم اومدم:|



خوش اومدی خواهر جان؛ البته که خوب کردی اومدی.
بازم سلام..
خیلی نکته ی ظریف و جالب بود.
دور و برمون هست، منتها ما درک اینجوری که مرحوم گفتن رو نداشتیم.
ان شاء الله که پیدا بشه.



کبوتر حرم: سلام و رحمت الله سیده خانم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی