.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۳۰ ب.ظ

قول و قرار !

نمی توانیم بفهمیم ؛

که چون از حسیـــــن فاصله می گیریم، این گونه گرفتارِ پستی ها می شویم ؟

یا چون گرفتارِ پستی ها می شویم، از حسیــــن دور می افتیم؟؟

خدای من !

مگر در روضه های سالِ قبل به هم قول نداده بودیم که دیگر سمتِ غیرِ حسیــــــــــــن نروم ؟

من قول دادم نروم ، و تو قول دادی نگذاری بروم !

مگر قرار نشد قرار دهی زندگی مان را زندگی حسینی ؛ و مرگمان را مرگِ حسینی ...

که هر دو حیات است !

مگر قرار نشد ...

پس چه شد که حال و روز ما این شده ؟!!

پس چه شد که باز هم سرمان به زیر است و روی ما سیاه ...

چه کسی گفت "جون" غلامِ  ارباب، روسیاه بود؟!!

سپیدی روی او چشمِ ملک را خیره می کند!

روسیاه منم و امثالِ من که ...

شبی است برای خودش امشب.

باز محرم؛

باز حسیــــــــــــــن علیه السلام؛

باز روضه؛

باز باران ...

باز باران ...

و باز، احساسِ آغوشِ خدا ...

مومن! رجایت کجاست ؟!!

حی علی العزا ء ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۴
کبوتر حرم

نظرات  (۱۶)

۲۶ آبان ۹۱ ، ۰۴:۴۷ خون سرخ ( فائزه )
به نام خدا
سلاااااااااااااام دوست خوب من
چطوری خوبی ...!!
خعلیییییی وبت قشنگه خیلیییی
راسی
من برای مسابقه وب نویسی یه وب زدم برای کسب امتیاز شدیدا نیازمند نظر هستم هرچی نظرای وبم زیادتر باشه امتیازم بیشتره میای ؟؟؟؟




سلام.
بله خدمت رسیدم :)
لینکتم کردم دختر خوب؛ ان شالله موفق باشی و موید .
دیگه حلال کن اگه یه تیکه از نظرتو ...
این هم :O
چه جوریاس؟
این دو تا پست نبود! آیم شور!!

یا حســــین(علیه السلام)
کربلایت دلربایی میکند... بر جهان فرمان روایی میکند...

یا حسین بن علی اشفع لنا...



به حافظه ت شک نکن.
اینو دیشب نوشتم تازه گذاشتم. پست قبلی هم مال مهر و اون موقع هاس که چون محرمی بود آوردمش بالا.
تعجبت رفت؟! :)
سلام اینو کی گذاشتی؟!!! پس پیام دیشبت این بود؟!!!
باز روضه .... باز حسین ... باز اشک... باز شرم... باز توبه... امیدوار باش !!!!
یاحق




سلام اجی. نه اول تو روضه به تو اون اس رو دادم بعد اینو نوشتم...
با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل
سلام زیبا نوشتید بیخود که نیست محرم می شود سیاه می بندیم. ما عزادار بی وفایی خود هستیم. عهد با خدا را هر بار می شکنیم و در سوگ تقصیرمان در و دیوار را سیاه می بندیم. التماس دعا




سلام. چقد تعبیر زیبایی بود.
۰۲ آذر ۹۱ ، ۱۰:۵۶ کوچه یاد...
زینب جان!

شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما"بی حسین"شدن تو بود

و شرمنده تر آنکه تو بی حسین شدی و ما حسینی نشدیم.

حسینی باشید .... یا حسین .
۰۳ آذر ۹۱ ، ۱۱:۰۷ گروه انصار حزب الله
سلام علیکم.

دوست عزیز خسته نباشید.

اپدیت جدید گروه انصار حزب الله(فلسطین اشغالی)

ایام محرم رو به شما تسلیت میگیم.

منتظر قدم و نظر شما هستیم.

التماس دعا.

یا عباس.
این قطره های اشک که مانند شبنم است
دریا اگر شود برای شما کم است
گیرم بهشت هم بروم با شفاعتت
بهشت بی گل رویت جهنم است
........................................
آپ هستم تشریف بیارید
التماس دعا.
سلام خدا خیرتون بده موافق تبادل لینک هستید خبر بدبد.
باسلام.متن زیبائی بود اما راستش با قسمت گلایه ای که از خدا کردید موافق نیستم به 4 دلیل
1. آیا ما از حکمت خدا مطلع هستیم
2. اگه خدا ما را همراهی نمیکرد آیا میشد که دلمان برای محرم و امام حسین (ع) بتپد؟
3. از کجا مطمئنید خدا به ما قول داده مگه ما مطمئنیم که عزاداری پارسالمان مورد قبول حق بوده که بگوئیم خدا نیز به ما قول داده
4. از کجا معلوم ما زیر قولمان نزده باشیم و حتی خدا را کنار زده باشیم
حق یارمان انشاالله
یاحق



- - - - - - - - - - - - - - - - - -
با سلام.
بله با توجه به آموزه های اساتیدم رجای قوی دارم عزاداری مورد قبول بوده. خدا اگر نخواد قبول کنه اصلا توفیقش رو هم نمیده. اما نکته این جاس ک مهم تر از قبولی حفظِ قبولیه ...
با دلایلتون کاملا موافقم اما این دلایل شامل کسی میشه که از خدا گلایه کرده باشه... اما حقیقتش در متنم از خدا گله ای ندارم ...
از این که دقیق نظرمیدین و باعث میشین به دلنوشته های تمرینی م با دقت بیشتری نگاه کنم و حواسم جمع باشه ممنونم.
۰۸ آذر ۹۱ ، ۱۳:۰۷ منتظرالمهدی(عج)
سلام خوشحال میشم به وب من سر بزنید واگه موافق به تبادل لینک بودید بهم اطلاع بدید..
سلام ...
این خداست که به همه ی قرارهایش پابند است و این منم که عهد میشکنم و یادم میرود که "قالوا بلی" را برگزیده ام.
این فراموشیها بر سر آدم چه ها که نمی آورد.



کبوتر حرم:
:( :(
سلام من ازمطالب بسیارخوبتون استفاده میکنم وهرچندوقتیکباربهتون سرمیزنم وقت کردی بهم سربزن خوشحال میشم
سلام
قبل از اینکه شما منو پیدا کنید و بخونید
من شما رو از مدت هاست لینک هم کرده ام
اما لازم ندونستم بگم
الانم برای این نگفتم که بگم لینکتون کردم
بلکه برای این گفتم که بدونید قبلا وبلاگتون اومدم و این اولین بار نیست
موفق باشید و بنویسید ......




سلام. اگر بحث از انصاف نبود لزومی نداشت نظرم رو ابراز کنم.
از لینک ممنون.


قول و قرار !
۲۵ دی ۹۱ ، ۱۲:۲۶ خادم الشهداء
سلام دوست بزرگوار عزاداری هایتان قبول حق
اکثر مطالب وبلاگتان را مطالعه کردم به عنوان پیشنهاد می خواهم بگویم که اگر از عکس هم استفاده کنید جذابیت وبلاگتان چند برابر می شود. موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی