.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۵۱ ق.ظ

دلم کبوتر حرم اش ...


آیت الله جوادی آملی :

هیچ موجودی از هیچ موجود دیگری راضی نمی شود، مگر به وساطت مقام امام هشتم. هیچ انسانی به هیچ توفیقی دست نمی یابد و خوشحال نمی شود، مگر به وساطتِ مقامِ رضوانِ رضا علیه السلام. و هیچ نفس مطمئنه ای به مقام راضی و مرضی بار نمی یابد، مگر به وساطتِ مقامِ امام رضا !

او نه چون به مقام رضا رسیده است، به این لقب ملقب شده، بلکه چون دیگران را به این مقام می رساند ، ملقب به رضا شد...

- - - - - - - -

مردی خدمت امام رضا علیه السلام رسید و پس از طرح دو سوال، عرض کرد :

من دوست دارم بدانم که شما چقدر مرا دوست می دارید؟؟

امام فرمود: مراجعه کن به دلت، ببین تو چقدر مرا دوست داری؟!! من هم همان اندازه دوستت می دارم...

( این روایت منو ذوق مرگ کرد   )

- - - - - - - - - - - - -

پ.ن :

1 - صَفَر گذشت؛ اما من دلم هنوز سیاه پوش است ... :( بخوانید

۲- هر چقدر در این چند روز دلتنگش بوده ای، نگاهت کرده، دلت را برگزیده، شک نکن ... در محضر امام رئوف، غیرممکن است که غیرممکن است...

۳- در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت، در حالی که گویی ایستاده بودم؛ چه غصه هایی که فقط سپیدی مویم حاصل شد ، در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود. دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می شود و اگر نه، نمی شود ! به همین سادگی ... کاش نه بیهوده می دویدم و نه غصه می خوردم؛ به جایش فقط او را نگه می داشتم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۴
کبوتر حرم

نظرات  (۱۳)

سلام دترجان
خوش بحالت که این روایت ذوق مرگت کرد. وقتی این متنو برام پیامک کردی خیلی هم دلم گرفت، واسه همین نمی دونستم باید چی جوابتو بدم...

راستی چرا دعوا داری؟؟؟ حالا فرض کنیم یکی هم اینطوری فکر کرده. بذار خوش باشه. بابا جونم همیشه میگه "برداشت های بقیه راجع به کاری که بهش مطمئنی نباید برات مهم باشه، حتی نباید بهش فکر کنی."
انشاله برداشت های ناصواب بقیه برات مهم نباشه ولی میخوام حتی بهش فکر هم نکنی.
و لطفاً دیگه با کسی دعوا نداشته باش والا بهت سر نمیزنمااا!!!!
موفقِ موفقِ موفق باشی
یاحق




- - -

سلام سیدجان. دعوا کجا بود؟
مثلا الان اگر قرار باشه برداشت هیچ کس مهم نباشه، منم نباید توجه کنم که شما فکر کردی من دعوا دارم ! اما شما چون رییسی چشم.

پـــــس
برداشت همه مهم نیست، اما برداشت بقیه در بـــعــــضی موارد مهمه :) خب اگه قرار باشه از حرفی که میزنی برداشت دیگه ای بشه، نزدنش بهتر از زدنش ...
:)
۲۴ دی ۹۱ ، ۱۵:۰۲ محسن احمدی
سلام
خیلی دوست داشتم الان مشهد بودم
ماه ربیع هم مبارک!
همیشه از حرمت بوی سیب می آید
صدای بال ملائک عجیب می آید

سلام ضامن آهو، دل شکسته ی من
به پای بوس نگاهت غریب می آید

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی...
سلام دیدگاه آیت الله جوادی قطعا صحیح و اموزنده است اما خوب است برای مواجهه با شبهات وهابیت استدلال این مسئله را هم بدانیم.
موفق باشید التماس دعا




سلام. چشم.
۲۵ دی ۹۱ ، ۱۲:۲۵ خادم الشهداء
سلام روایت زیبایی بود. نمی دانم ولی امیدواریم که اقا همه ما را دوست می دارند
باسلام.آری صفر گذشت اما من دلم هنوز سیاه پوش است.
خدایا این سیاهی را از دل و قلبمان پاک نما
با مطلب اول ربیع جای شادی ندارد به روزیم.
یاحق




سلام.
تنها برداشتی که منطبق با منظور بنده بود ...
متنتان را لینک کردم.
۲۵ دی ۹۱ ، ۱۶:۱۱ دختر باحجاب
سلام.چه زیبا بود منم ذوق مرگ شدم از این روایت چقدر خوبه که امام مهربونمون ما رو دوست داشته باشه...عزیزمه
عجب روایتی....

خداروشکر محبت اهل بیتو تو دلامون گذاشتی......
سلام..کبوتر جان..
حستو خیلی قشنگ نوشته بودی!!
به حال قشنگی که داری خیلی حسرت میخورم!!
میشه به ما هم یاد بدی..چه جوری اینجوری ای!!؟؟



سلام...
کدوم حال قشنگ ؟!!
کوتاه بیا خواهر ...
چرا؟؟!!
همین که اینجوری به زبون میاری..دلت هم حتما همینو میگه دیگه..کبوتر جان..



...
سلام ....

انشالله موفق باشی ...راه سختی رو انتخاب کردیم ولی خیلی خیلی شیرین....

وقتی مریضی موقع مرخصی بهت میگه خانم دکتر خداخیرت بده ,خدا پدرومادرتو بیامرزه ...انگار همه ی خستگی این هفت سال وکشیک ها وخوابگاه و...همه وهمه شیرین میشه ولذت میبری از شغلت ....از خوشحالی یه بنده خدا واز دعای خیری که برای پدر ومادرت میکنن....



سلام ...
خدا رو شکر و خوش به حالتون ...
سلام امیدوارم در راه دفاع از راه حق و حقیقت توفیقتان افزون باد التماس دعا



سلام
ان شالله...
سلام کبوتر جان خیلی دلم برا آقا تنگه
احساس میکنم بعد اون 40روز در محضر آقا بودن وظیفمو خوب انجام ندادم که آقا منو نمی طلبه
آگه یه روز پرواز کردی به مشهدالرضا سلاممو به آقا برسون بگو دلتنگشم
از بس عهد وپیمون شکوندم روم نمیشه خودم صداش کنم
یاعلی التماس دعا



- - - -

سلام دخترعمو ! :)
همیشه اهل شکسته نفسی بودی شما ...

یادش بخیر اون چهل روز هم جواری ...

ممنون سر زدی و همه مطالبو خوندی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی