.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۰۱ ب.ظ

پست توضیحی

بسم الله

خیلی ها با کلافگی پرسیدید چرا نظرات پست های قبلی غیرفعال است.

شما یک نگاه به تعداد نظرات بیندازید، اما بشمرید چندتای آنها مرتبط با موضوع متن است؟؟ نظر یعنی این که بگویی اینجای حرفت درست است، آن جا غلط به نظر می آید، آن جا را می توانی عمیق تر کنی، آن قسمت حرفت، مستند به این آیه یا حدیث است، این تکه حرفت جای فکر دارد و ...

اما وقتی باز بودن نظرات، بخش نظرات را به پایگاه تبلیغاتی تبدیل می کند و من را به هدفی که از نوشتن پست ها دارم نمی رساند، ترجیح دادم مدتی نظرات را ببندم، حمل بر هر چیز بکنید چندان اهمیتی ندارد...


پ.ن : نمی گویم کامنت متفرقه نباید باشد، که اتفاقا برعکس، در مورد دوستانم واضح است این غیررسمی بودن فضا را خیلی هم دوست دارم. بـــنــده در دنیای واقعی خیلی زیاد دیدم افرادی را که بعد از مدت کوتاهی برخورد با ما می گویند واقعا فکر نمی کردیم جوِ دخترانه ی مذهبی ها، اصلا دوستانه یا مفرح باشد. فکر می کنند برخورد خانم های محجبه با آقایان نامحرم و با خانم ها، یکسان است ...

که اتفاقا خوب است همین جا برای بعضی ها بگویم، یکی از اهدافِ جزئی من در انتخاب وبلاگی با این ظاهر و محتوای به ظاهر ناهمگون باعنوان، این بود رهگذرانی که به خاطر عنوان وبلاگ سر می زنند و هیچ وقت هم نظری نمی گذارند، و کم هم نیستند، به چشم ببینند که چادری و محجوب بودن با محبت داشتن، با شوخ طبعی، با تفریح و حتی گاهی سر به سر هم گذاشتن(!) منافاتی ندارد...تا حدی که از لحاظ شرعی منعی نداشته باشد.

مگر حتما باید بنویسی که حجاب با حضور انسانی زن در جامعه منافات ندارد؟

مگر حتما باید آیه و حدیث در اثبات حجاب بیاوری؟

مگر همه آن ها که عمل به این حکم الهی نمی کنند، در اثرِ کمبودِ دانش اینگونه شده اند؟

کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم...

گاهی به چشم دیدن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۴
کبوتر حرم