.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۰۶ ب.ظ

یوم الله


آنـــــــــــروز که دشمن به جانمان حمله کرد، شهدا ما را شرمنده ی خود کردند؛
نکند حالا که دشمن به نــــانمان حمله کرده ... شرمنده ی شهدا شویم ...
.
.
 
فدای اون من دیپلمات نیستم، من یک انقلابی هستم گفتنتون آقا ... :)
ما هم بچه انقلابی هستیم آقا
نه فکرِ مذاکره به سرمون میزنه نه هوسِ رابطه ...
.
.
راهپیمایی 22 بهمن رزمایشه؛ یک راهپیمایی مقطعیه ...

دعا می کنیم بتونیم راهپیمای دائمی راه شهدا باشیم ان شالله ...


پ.ن : دنبال یه چیز دیگه میگشتم اینو پیدا کردم. جالبه: 
کلیک کنید ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۱
کبوتر حرم

نظرات  (۳۰)

سلام
بسیار زیبا بود
انشاالله من هم خواهم آمدددددد

سلام
حرفات تسلی دهنده است
چقدر این جملات پر مفهوم وپر از تلنگرند...

"تو اگر مسلمانى چگونه یاور مسلمان نیستى و اگر تسلیم دین حق هستى چگونه هم زبان و همدل کافرانى و اگر در مقابل حکم خدا سربزیرى چگونه خدا را باور ندارى. تو مسلمانى، اسلام مى‏‌گوید جهاد و خمس و زکات و تولى و تبرا پس جهاد تو کو؟ خمس و زکات کجاست؟ دوستى با دوستان و دشمنى با دشمنان چه؟ تو مسلمانى که غیر مسلمان را دوست مى‏‌گیرى؟ تو مسلمان باشى و امام امت را دوست نداشته باشى؟ مى‌‏شود مسلمان بود اما دوست امام حسین نبود؟ اى مسلمان راه امام حسین را بستند، بماتاختند، تو در خانه نشستى و گزاف مى‏‌گویى؟" خیلی استفاده کردم لازم بود خیلی...
آجی ایرانی و غفلت؟؟ ایرانی مسلمانو غفلتو بی تدبیری؟؟ ایرانی مسلمانه بچه شیعه ی پیرو امام خامنه ای و بهونه دست گرگ دادن؟؟؟
"وجدان ها بیدارتر از قبل است"

مواظب خودت باش...




- - -

سلام
دقیقا به خاطر همین جملات لینک دادم... خوب شد کپی کردی ...

ممنون . هستم :)
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۳۵ فدائی ولایت
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
ازوقتی که ازگوشه ی قلبم رخت بربسته ایی و رفته ایی،دیگرحتی ستاره های آسمان شهر هم برایم چشمک نمی زنند،برگردد ،که دیگرتا اعماق وجودم درمنجلاب گناه افتادم واین را خوب میدانم که اول خودم باید برگردم....
"شهیدگمنام"
از غرب که به میدان آزادی نگاه کنی،آزادی قبل از انقلاب است.

از میدان امام حسین(ع) به آزادی نگاه کنی،آزادی بعد از انقلاب است.

پس بنگر در کدامین سو ایستاده ای هموطن!!

سوی امام حسین(ع) یا سوی غرب؟!!

از وبلاگ بنده خدایی کپی شد خوشم اومد برات گذاشتم آجی




ممنون :)
الله اکبر


http://zekredost.blogfa.com/
سلام آبجی.انشاالله.
پایین یه مطلب کوچولو راجع به شهید خوشنویس میارم.کامل تر و انشاالله کتابو بهت میدم بخون:
-شهید خوشنویس در سال 63 در رشته ی حقوق پذیرفته شد اما در این رشته نام نویسی نکرد.بعد از شرکت مجدد در کنکور در رشته ی مهندسی الکترونیک دانشکده فنی بابل و دبیری فیزیک مشهد قبول شد که از بین این دو رشته دبیری را برگزید تا راحت تر به جبهه برود و کسی مانعش نشود.

-میر هادی در سرودن شعر هم قریحه ای داشت:
من معتکف خاک در کوی حسینم من عاشق دلباخته ی روی حسینم
بااین دل افسرده و با روی سیاهم سر گشته ی آن طره ی هندوی حسینم
ترسی نبود ساعت مردن به دل من زیرا که چو سر بر زانوی حسینم
دوزخ مبریدم که به حق دم عشقش من مستحق بودن پهلوی حسینم
از گرمی محشر به دلم وحشتی نیست زیرا به پناه قد دجوی حسینم
بندی به دل و جام وجود مگذارید بینی که گرفتار سر و روی حسینم
من خیمه ی خود کندم کندم از هر بیایان ای همسفران بادل و جان سوی حسینم
بودم به جهان مانده و بی نام ونشانی خود زنده کنون از دم و از بوی حسینم

برگرفته از کتاب فرهنگنامه ی جاودانه های تاریخ،دفتر پنجم




- - - - - -

سلام.
خیلی ممنونم واقعــــــــــــــــا ...
هم لذت بردم هم استفاده کردم.
بله کلا خرج کتابای من گردن شماست ... خجالت ...
سلام فجر انقلاب بر شما مبارک




سلام.
ممنون...
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۵۷ انجام وظیفه
چشمان شهدا به راهی است که از خود به یادگار گذاشته‌اند،‌و چشمان به شرمندگی روزی که با آنها روبرو خواهیم شد.(آوینی)
سلام. ما نه اهل سازشیم و نه اهل مذاکره. نه دپیلماتیم و نه سیاستمدار. فقط و فقط انقلابییم. اگه کسی از این حرفا بدش می آید مشکل خودشه. ما فقط چشم و گوشمان به سوی ولایت است و بس. خدایا ما را در راه ولایت بمیران
سلام.از شواهد به دست اومده مشخصه که شما ارادت خاصی دارید به ولیعهد ایرانیان امام رئوف(علیه السلام) گفتم که یه قالب وبلاگ به شما معرفی کنم.

http://www.salehon-theme.ir/?p=889

این هم عکس دموی قالب وبلاگ:

http://sayberi174.ir/theme/emamreza/Demo.jpg


یازهرا(س)
سلام...متاسفانه اشرف سادات دیشب بدیارباقی شتافت وازشماحلالیت خواست


- - - -- -

سلام

نه !!
بعله ...دخترعزیزم رفت .دختری که حسرت آغوش مادرانه مو به گوربرد.لطفا کسانی که میشناسیدبحرمت جدش وبحرمت پدرجاویدالاثرش امشب تنهاییشو بانمازی روشن بفرمایید .اجرشمابامادرساداتش



- - - - - - - -

:(
:(
:(
سلام.خدا رو شکر همه اومده بودن
به روزم با «مسؤلیت در نظام اسلامی، خدمت یا خیانت»
جمهوری ما نشانگر اسلام است

افکار پلید فتنه‏جویان خام است

جمهوری اسلامی ما جاوید است

دشمن زحیات خویشتن نومید است

22 بهمن امسال حضور پر شوری دیگر
دست همتون درد نکنه خدا قوت

اللهم عجل لولیک الفرج
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۳۶ امیر و بانو
گوارای وجودتان !

لبخند شیرین حضرت " سید علی "

در حماسه حضور ولایت مداران
سلام
سلام
این اسم خیلی برام با برکت بوده از کوچولوئیم تا حالا...امیدوارم تا ابد همینطوری باشه...
بعضی از بچه ها پیگیر شدن چرا برات کمتر نظر میذارم واسه همین خواستم یه بار دیگه با این اسم بهت سربزنم و به بچه ها دوباره بگم میخوام از این به بعد با اسمی که ناشناس باشه کامنت بذارم. این چند وقت هم بودم منتها با یه اسم دیگه.
22 بهمن امسال ملت گل کاشت... بابل که خیلی شلوغ بود و پر شور. انشاالله هیچ وقت شرمنده شهدا نشیم...
یاحق



- - - - - - - -

سلام.
عجب بعضی بچه ها پیگیر شدن !!
بسیار ممنونم از لطفت، جوابت و سرزدنات سیدجانِ عزیز :)

ولی خدایی زیاد تقصیر من نبود ... :(
برام دردناک و مسخره بود وقتی وکلای مجلس از مردم بخاطر حضورشون تو راهپیمایی 22 بهمن تشکر میکردند. دلم میخواست بهشون بگم مردم کارشونو درست و خوب انجام دادند شماها هم کارتونو درست انجام بدید... وظیفه شما تشکر کردن نیست...




فکر می کنن صاحب این انقلابند و باید از ماها تشکر کنن هه !
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۳۹ امیر قربانپور
الا ای دوست ، قلبم نینواییست
دلم تنگ شهیدان خداییست
کجایید ای شهیدانی که گفتید
شهادت یک جنون کربلاییست
درود خدا بر شما
به من هم سری بزنید
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۰۱ فدائی ولایت
پیر ما گفت شهادت هنر مردان است
عقل نامرد در این دایره سرگردان است

پیر ما گفت که مردان الهی مردند
که به دنبال رفیق ازلی می گردند
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۱۰ خدا نهایت عاشقی
زیبا بود
بالاترین سرمایه همان شرف وانسانیت است که از پدر ارث مى برى (فضل پدر) ...




سلام. به شرط به ارث بردنش !
می رود دل به همان جا که تعلق دارد
صحبت از کرببلا شد وطن از یادم رفت
سلام
خدا قوت! اتفاقی به وبلاگت برخورد کردم؛ لازم دیدم بگم که این بیتی که برای علایقت انتخاب کردی انصافا خیلی قشنگه؛ من که خیلی باهاش صفا کردم؛ ایشالا کربلایی شی! موفق باشی.
ایشالا عاقبت بخیر بشی! مثل شهدا!
نسأل الله منازل الشهدا
سلام فقط ارث بردن شرط نیست استفاده از سرمایه هم مهم است. موفق باشید
۳۰ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۵۴ از طرف پدری مهربان
با سلام و خسته نباشید با تشکر از وبلاگ و فعالیت خوبتون
دور قرآن از 10 اسفند شروع می شه اگه دوست دارید سریع اعلام نمایید تا فرم را ارسال کنم
هر روز توسط هر فرد حداقل 1 حزب خوانده میشود و اعضاحداکثر 120 نفر هستند و در پایان هر روز قرآن یک دور می شود
اگر قبول کنید مسئولیت بالایی دارید چون اگر یک روز 1 نفر حزب خود را نخواند قرآن ختم نمی شود
هر فرد بعد از 120 روز قرآن را یک دور کامل می کند
علاوه بر ثواب ختم گروهی قرآن در هر روز در پایان 120 روز ختم فردی کرده
لطفا به دوستان و خانواده خود نیز بگویید تا10 اسفند گروه تشکیل شود
اگر مایلید یا اطرافیان مایل بودیند میل بزنید و تعداد حزب های خواسته شده را بگویید
منتظرم
steghlalt@yahoo.com
سلام عزیزم آپم
منتظر حضورگرم ونظر زیبات هستم
سلام. با "لطف خدا دیدار جانبازان" به روزم.
"باسلام.

میدانم آنقدر سرتان شلوغ است که وقت خواندن نامه های پر درد من یا دختران هم درد مرا ندارید. برای همین حرف آخرم را اول میزنم: آقایان رئیس، تقاضا دارم دیگر در فکر ساختن فیلم..."
ادامه این پست را حتما بخوانید.
منتظر نظر شما هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی