.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۰۲ ق.ظ

من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم ...

بسم الله

- به شرطِ طـهـارت - "برخی" تصمیماتِ بزرگ را باید با دل گرفت؛ نه فقط با عقلِ تنهای بی یاور!

چند بار که با دلت هم کلام شوی؛ به حسابش بیاوری؛ گوش به آه و ناله اش بدهی؛ خودش می گوید رضا به فلان کار هستم یا نیستم، کم کم زبانش را می فهمی ...

به دلت رجوع کن گاهی ... کم کم عقل یاد می گیرد دلِ وامانده چه وقت صحیح می گوید و چه وقت ناصحیح!

 

ما تلخیِ "نــه" گفتنمان را کـــه شنیدیـــم...

وقت است بنوشیم از این پــــــس بلـه ها  را

یک بار هم ای عشقِ من ؛ از عقل میندیـش

بگـــذار کـه دل حـل بکند مسئلـــه هــــا را...

 

دلنوشت: پاسبانِ "حـــرمِ دل" شده ام، شب همه شب/ تا در این پرده جز اندیشه ی "او" ننگارم ...  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۱
کبوتر حرم

نظرات  (۱۶)

سلام آجی
قشنگ بود...
هرچه جز حق ،بسوز و غارت کن هر چه جز دین ،از آن طهارت کن...




سلام.
چه شعری بود...
چقدر زیبا بود
سلام




سلام. ممنون ...
سلام از این که با وبلاگ زیبا و قشنگ شما آشنا شدم خوشبختم امیدوارم که توفیق قسمت من بشه که بتونم با وبلاگ زیبا و قشنگتون ارتباط داشته باشم راستی می دونی من برای این شب های وبلاکم یک صندلی داغ را اندازی کردم وقت رو غنیمت می شمارم وهمین الان از شما دعوت می کنم که تشریف بیارید باعث افتخارمون هست که توی این صندلی داغ از نظر ارزشمند شما استفاده کنیم
سلام.
زیبا نوشتی آجی
پر از تو ام ...
...

گفتی: همین‌جا در طریق هدایت باشید تا من برگردم.

و رفتی.

نگفتی کجا می‌روی، ولی گفتی نزدیکم.

گفتی «فراموشتان نمی‌کنم.»[2]

گفتی به شما سر می‌زنم. گفتی هر وقت بیایم و ببینم هستید، پیشتان می‌مانم.

و رفتی.

سر قولت ماندی. فراموشمان نکردی. همیشه به ما سر زدی. امّا...

...

برای خواندن ادامۀ متن دعوتید به "رازی در منتهی الیه مشرق"
۱۵ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۰۹ لبخند خدا و بندگی من
سلام
وبلاگ پرمحتوایی دارید اگر با تبادل لینک موافقین لطفاً بهم اطلاع بدین.
شاد و توانگر باشید.
من از اظهار نظر های دلم فهمیدم.. عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند..
...
..
.
جاذبه ی خاک به ماندن می خواند و آن عهد باطنی به رفتن، عقل به ماندن می خواند و عشق به رفتن، و این هر دو را خداوند آفریده است تا وجود انسان در آوارگی و حیرت میان عقل و عشق معنا شود... "شهید آوینی"
//////
///////
////////
سلام..
بعد از یه وقفه ی تقریباً طولانی برگشتم و تصمیم گرفتم هر هفته آپ کنم!
خیلی دوست دارم بهم سر بزنید.. خالی از لطف نیستــــ...!
با پُست « دست خدا » بروزم و منتظر حضور سبزتون...
شاد و سرزنده و سلامت باشید.. یاحق
سلام علیکم
از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم
مطالب بسیار عالی و با محتوا هستن
خوشحال میشم اگر به وبلاگ ما بیاین و نظرتون رو در مورد تبادل لینک بفرمایید
منتظرم
سر بزنین
agha in shahid cheghadar shabih shomast

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/198720



- - - - - -

؟؟ !!!
۱۶ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۵۰ فدائی ولایت
از خدا آمده ام تا به خدا برگردم

پس چرا از سفر کرب و بلا برگردم

می روم پشت سرم آب نریز ای مادر

وطن مادری آنجاست چرا برگردم

من به پابوسی آن سرور بی سر بروم

وای اگر از حرمش بی سروپا برگردم

کفن و چادر و انگشتر سوغاتم نیست

بگذارید که با شرم وحیا برگردم

سر پروازبه سوی غم دیگردارم

می روم شام مگربااسرابرگردم

دل بیمار فقط ازتو شفامی خواهد
سلام
با برخی از فوائد دعا برای فرج بروزم و منتظر...
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۰۷:۰۴ سرباز سید علی
خدایا! طعم عبادت خالصانه ات را بر من بچشان و بر من نور رحمتت را بیفشان.
قلبی ده که جز یادت هیچ چیزخشنودش نکند.
سری ده که جز فکر تو در آن نباشد.
دستی ده که جز فرمان تو نبرد.
پایی ده که جز به راه تو نرود.
زبانی ده که جز کلام تو هیچ نگوید
چشمی ده که جز بزرگی ات هیچ نبیند
گوشی ده که جز سخن تو هیچ به جان نگوید.
خدایا! بر من لطفت را بباران.
سلام

از خدا میخواهم که همیشه در راهش باشی و روزمرگی های دنیایی در آینده گرفتارت نکند ...




سلام.
آمیــــن...

سلام عزیزم.
برای بار سوم عرض میکنم لطفا نظراتو نبند! چون در هر صورت من که نظرمو میذارم! منتها یکم تو مشکل میفتم
این کامنت برای مطلب آخرته.
راستش نمیدونم تیکه آخر مطلبت مربوط به من میشه یا نه؟ و اصلا ربطی داره به پیامی که چندروز پیش برام فرستادی یا نه؟ یا لااقل منم یکی از اون جامعه هدفتم یا نه؟
جوابی که میدم با این فرضه که من هم یکی از اوناییم که این مطلب باتوجه به اونا نوشته شده!(با توجه به قرینه های داخل متن!!!)
هنگم... نمیدونم چی بگم... خانومی و دوست دارم...العزه لله جمیعا، واسه همین مطمئنم خوبی و بزرگوار پیش همه.
اگه تایید نکنی نظرمو، یا چنانچه دس به ویرایش بزنی، حالا حالاها بهت سر نمیزنم.
دعا...دعا...دعا



- - - - - - - - - - -

سلام. چشم تایید شد بدون ذره ای دستکاری! اما زیادی سخته که زیرش تکمله هم نزنم!
شرمنده که باعث زحمت میشم؛ دلیلش فقط محتوای پست هاست...
به معرفت شما ایمان دارم اینکه نوشتمو می فهمی و با وجود وقت کمت، لطف می کنی هرجا بشه زیرشو امضا می کنی :)
جامعه ی هدف :دی
یه کمی خطاب به تو هم هس؛ چون ایرادی دیدی موظفی بگی که میگی. نامردی اونه که تذکرم نده تو ذهنش غیبت آدمم بکنه از شان آدمم کم کنه ... :)
سلام! وقت بخیر...
انشاءالله عازم سرزمین نور هستم..
ملتمس دعا...
با پست «بی رنگی» بروزم و منتظر حضور سبزتان.. یاحق
۱۸ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۲۵ پشت هیچستان
به شرط طهارت
این تبصره خیلی مهم است...


دعوتید به غزل.





- - -
مادامی که دل ناطاهر است، عقل از آن ناطاهرتر خواهد بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی