.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۴۲ ب.ظ

بارون...


می گفت: غبطه می خورم به تو که همش فرمانده بارون میشی!

راست می گفت؛ اما "کرامتِ" فرزندانِ زهرا موروثیه ...

گفتم:

بزرگترا به بچه ای که شیطون تره بیشتر سر میزنن! تا اگه خرابکاری کرد جمعش کنن! همین یه دونه رو یادت باشه تا دیگه به منِ سه نقطه! غبطه نخوری...


فرمانده... ناظر؛ حاضر... سرباز... شرمنده؛ خیلی خیلی شرمنده ... فرمانده ... دست گیر ... بارون... :(( بارون ...


با بالِ شکسته پر کشیدن هنر است

این را هـمـه ی پرندگان می دانند ...


پ.ن: این عشق "الهی" است؟  اگر نبود موهبت خدا: بارون؛ خیلی بی چـــاره تَر از اینا بود این دلِ وامونده ...


مخاطب دارد: نگاه دو نفر برایم خیلی مهم است: خدا، و آن کس که باور کنم دلش با خداست ... بعضی آدم ها، نمی دانی از کِی، بی آن که بفهمی، مهم می شوند برایت؛ می گیرد دلم وقتی باخدایی سهوی از من ببیند، به رویم نیاورد، تذکر ندهد، اما در خودش، در فکرش از شانم بکاهد ... می گیرد دلم... شرم بود که جرئت بیان مستقیم را از من گرفت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۳
کبوتر حرم