.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۱۳ ب.ظ

نهالِ وجود ...


حضرت علی(علیه السلام) در نامه معروفشان به عثمان ابن‏ حنیف می‏فرمایند:

«الا ان الشجرة البریة اصلب عودا و الروائع الخضرة ارق جلودا و النباتات البدویة اقوی وقودا و ابطا خمودا

آگاه باشید درختان بیابانی، چوب‏شان سخت ‏تر؛ و درختان کناره جویبار پوست‏شان نازک‏تر است.

گیاهان بیابان، آتش چوبشان شعله‏ ورتر و پر دوام‏تر است...

.

در این خمار کسم جرعه ای نمی بخشد // ببین که اهل دلی در میان نمی بینم ...


بعدنوشت: به دوراهی های زمین که می رسم چشم به آسمان می دوزم... آن جا همیشه راه یکی است..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۰
کبوتر حرم

نظرات  (۲۷)

۲۰ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۲۲ .::.چادرم؛ پرچمِ من.::.
الـــهی! تاکنون می گفتم گذشته ها گذشت؛ اکنون می بینم که گذشته هایم نگذشت، بلکه همه در من جمع است؛ آه آه از یوم جمع ...
جالب بود .
تا حالا این جوری فکر نکرده بودم .
.

پاسخ:
پاسخ:
- - - - - -
کبوتر حرم: مرسی !
۲۱ فروردين ۹۲ ، ۰۷:۳۰ مریم السادات
سلام
وبلاگ خوبی داری
خوب بود متنت .............
۲۱ فروردين ۹۲ ، ۰۸:۰۸ آی شلوغ دانشجوی سیاسی دانشگاه تبریز
اولین پالس تکان دهنده رجانیوز منتشر شد . دقتها را بایدبیشتر کرد.
سلام دوست عزیز
آپم با "بوشهری عزیز تسلیت"
الهی، خوشا آن که چون عین ثور، چشم بینا دارد و مانند قلب اسد و عقرب، دلی آتشین و روشن و مثل جوزا در راه تو، میان سخت بر بسته است!...

الهی، گریه زبان کودک بی زبان است، آنچه خواهد از گریه تحصیل کند. از کودکی راه کسب را به ما یاد داده ای، قابل کاهل را از کامل مکمل چه حاصل؟

الهی، شکرت که به ناز و نعمت پرورده نشدم، وگرنه از کجا حسن می شدم.

ایندفعه پیش دستی کردیا!

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:

:)
منم یکی از اون بیابونیام
جونم فدای امیر المونین
آپم.نیومدی هم معامله که نیست
بیکار شدی بیا
حوصله داشتی بیا
نظرم ندادی معامله که نیست...تو فقط بیا
یا علی

پاسخ:
پاسخ: - - - - - - - - - -
کبوتر حرم:
خوش به حال بیابونی ها اگر دائما سبز بمونن...
منم یکی از اون بیابونیام
جونم فدای امیر المونین
آپم.نیومدی هم معامله که نیست.اشکالی نداره

یا علی
سلام آجی ،چقدر آرومه این عکس وچقدر رسا بیان کرده مفهوم رو!!

پاسخ:
پاسخ:
سلام ! آره ...
۲۲ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۰۷ بیم فروریختن
سلاام علیکم!حال شما؟!
چقد خوب بود پستت...کلی کیف کردم!و بخصوص با کامنت بالا!
بنده اندکی آپیم..تشریف بیاورید لطفا

پاسخ:
پاسخ:
سلام ! نوش جان :)
سلام
عجب درختی است درخت وجود شما

ببخشید سر نمی زنیم
راستی , ما زخم معنوی داریم
دانشجوی پزشکی میتواند درمانش کند؟!
ولی احسنتم , تک بال کار نمیکنید , با دو بال معرفت و دانش
ما را هم دعا کنید , آخر ما از شما بیشتر محتاجیم
یا زهرا(س)

پاسخ:
پاسخ:
سلام :)
نهال وجودِ من نهالِ کنار جویبار است...
چشم موفق باشید :)
سلام رفیق میدونم زحمت میشه اما اگه ممکنه آدرس منو تو لینکات تغییر بده.اون وبلاگم خراب شده این جدیده...ممنون
به اسم"ماهی!" لطفا...
http://www.kebriayi.blog.ir

پاسخ:
پاسخ: سلام!
مبارک باشه !
ما چرا علاقه نداریم آدم باشیم؟ من کبوتر! تو ماهی :دی
:)))))))
سلام
ایام شهادت "مادر" تسلیت...

پاسخ:
پاسخ:

سلام سیدجان...
یا حسین(ع)!!!

چه خبر است؟!چرا این همه دشمنی با مسلمانان و این همه سکوت جهانی مسلمین؟!!

خدایا دشمنان اسلام را نابود بگردان.

با مطلب "اهانت به ساحت مقدس حضرت فاطمه (س)" به روزم تشریف بیاورید و حمایت نمایید
یا زهرا (س)
به روزم و منتظر نظرات سازنده .
سلام .
با یه مطلب به روزم و در حال جمع کردن نظرات تو این ضمینه .
اگه بیایین و نظر بدین ممنون میشم .
۲۷ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۵۰ کلیک های پایداری
سلام

دعوتین


نفوذ بیشتر آمریکا در شرق آسیا....

در صورت تمایل به تبادل لینک
ما رو با عنوان (((( کلیک های پایداری )))) لینک کنید
و خبرمون کنید تا مشتاقانه همکاری کنیم تو این راه دراز و سخت///

یا زهرا(س)
سلام

وبلاگتون فوق العاده ست...!

خدارو شکر که اینجا رو پیدا کردم...

لینک شدید در " احسن الحال"
..........................................

با " صدات درنیاد" بروز هستیم و منتظر حضورتون

التماس دعا
سلام
من ومستی و مشتاقی الا یا ایها الساقی! نمیگم خدا دوست داره زمین خوردن بندشو ببینه ولی دوست داره که میزان مستی ومشتاقی رو ببینه...
یادت هست می گفتم طوفان!! زندگی با طوفانی که هر لحظه حس کنی خدا تو این طوفانها حضور داره و توی غبار دودلی ها جهتی رو انتخاب کنی که اگه حتی مطابق میل خودت نیست ! رضایت خدارو داشته باشه قشنگ تر به نظر میرسه تا اینکه راحت بشینیمو آروم زندگی کنیم...
طهارت روح ممکنه نمیشه مگه اینکه دل از هر چی غیر "او" خالی شه...
ودل از غیر او خالی نمیشه مگر با درد کشیدن ...
درد داره نوشته هات وخوب بند بندش رو درک کردم...
آجی دعا..

پاسخ:
پاسخ: کبوتر حرم:
سلام ولیجه :)
توی غبار دودلی ها جهتی رو انتخاب کنی که اگه حتی مطابق میل خودت نیست! میدونی قشنگترش باز چیه؟ حتی میلت هم مطابق اون جهتی بشه که اون میخواد.

ینی من زیر نظر تو تکمله نزنم می میرم :دی
سلام هم خدمت شما و همه خدمت همه دوستان
راستش می خواستم برای پست بالایی (پست روز 28-ام) یه چیزی بگم، اما لینک "نظر" روش کلیک نمیشد
به هر حال، واقعا فوق العاده بود، خدا قوت
همونطور که یکی از دوستان بالایی گفت:
"احسنتم , تک بال کار نمیکنید , بلکه با دو هر بال معرفت و دانش"

یا حسین (ع)
التماس دعای فراوان

پاسخ:
پاسخ:
- - - - - - -
سلام...
سلام
با مطلب اساس خودسازی بروزم و منتظر... به امید توفیق الهی
سلام به خواهر بزرگوارم. خوبی انشاءالله؟
با مطلبی با عنوان اسامی مهاجمان به خانه حضرت زهرا(س) در خدمت شما دوست بزرگوارم هستم.
یاعلی
یازهراء
سلام
به روزم
سلام عزیزم دیروز اومدم خواستم واست نظر بذارم ولی اون بالا نظرات باز نشد
میخواستم بگم باز خیلی زیبا نوشته بودی ینی خیلی به دلم نشست
قلمت به خودم کشیده
راستی با یه مطلب برای حاج محمود کریمی آپم
به نظراتتون گدام

پاسخ:
پاسخ:
سلام. خب بسته بود دخترم :)
:دی
سلام
چند شب پیش بابا محمد اسماعیل میگفت:
"زن های قدیمی خیلی معرکه بودند، تا چیزی گم میکردند، با صلوات آن را پیدا می کردند..."
یا صاحب الزمان! گم شده ما شمایی...گمتان کردیم که گاه و بیگاه در زندگی کم می آوریم...
"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

راستی خیلی دلم میخواست امروز تو میزگرد باشم و حرف بزنم. چقدر حرف داشتم برای گفتن...

پاسخ:
پاسخ:
سلام. ذوق مرگمان نمودی با سیدجان آمدی!
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اید امامنا الخامنه ای...
راستش با این که جات پیش ما خالی بود اما برا دلت خیلیم بد نشد نیومدی! حرف خوب بود ولی شنونده نبود! فقط از رو غیرت نشسته بودیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی