.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۲۷ ق.ظ

من ماندم و ...


بسم الله الرحمن الرحیم...

مدتی بود که با این شدت بازی نکرده بودی با من؛

ترسیده بودم که ...

که مبادا دیگر با مَـنَـت میلی نباشد که جامم را نشکسته ای...

خیرَ حبیبِ من ...

شکرت میکنم با تمام وجودم - وجودی که از توست، یــا توست! -

شکر؛ که اینجا که ایستاده ام جاییست که از وسیله هایت هم کاری برنیاید؛ آدم خوب ها را می گویم...

جایی که "تنها" من بمانم و ... من بمانم و ...

بازی کن حبیبِ من

امــــا تو را به زهرای دردانه ات قسم... ارحم ضعفی و قله حیلتی ... نگذار در این بازی، بَد ببازم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۳
کبوتر حرم

نظرات  (۱۲)

سلام
دلنوشته ی زیبایی بود.
من رو یاد این دعا انداخت: الهی قلبی محجوب و نفسی معیوب و عقلی مغلوب و هوائی غالب و طاعتی قلیل و معصیتی کثیر و لسانی مقر بالذنوب فکیف حیلتی؟! یا ستارالعیوب و یا علام الغیوب و یا کاشف الکروب...
یا الله
ارحم ضعفی وقله حیلتی...
رحم همراه با رافت!...
دعا....
یارب نظر تو برنگردد ما را
سلام خوشحالم که دوباره بازگشتید.
سلام.
چه قدر زیبا بود.
مرسی.
عملیات انجام شد...
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۴ فدایی سید علی
سلام زیبا بود...
یا لطیف! ارحم عبدک ضعیف و ذلیل...
التماس دعا
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۱ فدایی ولایت
تفسیر کن تو حرف مرا از نگاه من

او مانده است خیره به چشمان و آه من

شاید اگر حسین نگاهم نکرده بود...

می سوخت جان من ز شرار گناه من
بازی تمام نشده است...
عوض شده است...
در این دنیای بازیها ما هیچیم... از خود هیچ نداریم...
خیر حبیب من... خودم را به تو وا می گذارم... و این واگذاری را به تو وا می گذارم...

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:

بازی عوض شده است...
همیشه جملاتت حساب شده و تامل برانگیز است...
دنیای من , بازی بچه گانه است
تاس دارد , مهره دارد , نقشه دارد , مار دارد , پله دارد
آن کسی می برد که بازی بچه گانه را خوب آموخته باشد!
.
خیلی افسوسـ میخورمـ !
گاهی دوست دارم آب شوم , بروم در میان زمین
ناب شوم , بروم در میان ابر ها
خواب شوم , بروم که نیایم!
.
التماسـ دعا
دعوتید به پست رهبری فقط یک رای دارد .
سلام گلاب

من هم تازه اومدم بعد از مدتها...
از هفته بعد تازه امتحاناتم شروع میشه،خیلی سنگینه دعام کن.

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:
سلام...
چشم...
ان شالله موفق باشین...
سلام وب خوشگلی داری مطمئن باش به منم سر بزنی ضرر نمی کنی البته تازه راه انداختم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی