.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ

مدتی که نبودم... بخوانید!


بسم ا لله الرحمن الرحیم

ماه اخیر سرم شلوغ بود و مسیرم تقریبا به اینترنت نمی خورد!

در فاصله ای که در این آدرس نبودم، غافلگیرانه متوجه شدم مدتی اینجا توسط فرد یا افرادی ناشناس به روز می شد!! که بعضی دوستان متوجه شده بودند...

بحول و قوه الهی اکنون مشکلی وجود ندارد. ان شاءلله مشکلی هم نبوده باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۵
کبوتر حرم

نظرات  (۱۶)

سلـــــــــام.
به به...
از این ورا !!
از طریق فرد یا افرادی ناشناس اداره میشد!!!!!ینی چی؟؟؟

- - - - - -
پاسخ:
سلام آبجی.
یعنی شاید بشه گفت یه جورایی هک شده بود !! الحمدلله مشکل مرتفع شد :)
سلام آجی
انشالله قسمت دوم این دفتر باوقفه کوتاهی که بود پربارتروپربرکت تر رقم بخوره



بعضی چیزا خودت نمی دونی که چی جوری انتقدر تو دلت می شینند! ـآجی
بعضی حرفها ونوشته ها بدون اینکه خودت بدونی که چطور وبراساس کدوم درد به زبونت میان که بگی راه میشن واس خواننده هاش....
دردای قشنگ و عشق به حل شدن تو مسیر تو وبلاگ موج میزنه فک نکن چون ولیجه ام اینو میگم خودت میدونی که باتو تعارف ندارم ! مواظب این قشنگی باش.....دلم واس ...تنگ شده بود

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیز... ان شاءلله ... واسه چی تنگ شده بود ؟ :(

سلام خوشحالم ک دوباره اومدی
امیدوارم قلمت روز به روز تواناتر بشه
موفق باشی دتری

پاسخ:
پاسخ:
سلام. ان شاءلله نیت قلم هم قوی بشه :)
شما هم ...
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۹ چادر سیاه من
سلام و سپاس از خبر رسانی شما ان شاالله موفق باشید
سلام
خوشحالم که برگشتی آجی
چندباری که سر زدم اینجا دیدم یه وبلاگ دیگه باز میشد!
گفتم حتما هک شده!
خدارو شکر که مشکل حل شده..
بازم منتظر قلم زیباتون هستیم...

پاسخ:
پاسخ:

کبوتر حرم:
سلام بانو :) تشکر از لطف شما...
سلـام
اتفاقا من ده بار سر زدم ولی اصلا به روز نمی شد که هیچی اصلا وبلاگ نبود!
میخواستم از خانم معلم بپرسم که چادر من پرچم من چی شده که شما خودتون کامنت گذاشتین
خوشحالم که دوباره برگشتید
الحمدالله
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام. یه مدت نبود. یه مدت کوتاه یکی دیگه به روزش هم کرد!
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۶ خسرو زارعی
باسلام
با مطلب شاخصه های رییس جمهور از منظر مقام معظم رهبری به روزم منتظر نظرات شما می باشم
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۴ پشت هیچستان
سلام علیکم

خیره انشاالله
موفق و موید باشید
سلام دوست عزیز
با مطلب شهیدی که به جهنم رفت در خدمتتان هستم.
منتظر شمایم.
یاعلی
سلام....
رسیدن بخیر..انشالله خیر بوده..
پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:

سلام
خیر بوده :)
سلام آجی
راستa یه نظرسنجی گذاشتم تو وبلاگم
خواهش میکنم بیا و با جواب قشنگت کمکم کن
سوال:با یه ویدو کلیپ چه طور میشه خانوما رو به حجاب ترغیب کرد؟......
منتظرتم!
سلام
ختم سوره واقعه از فردا
حتما به توضیحات رجوع شود.
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۳ خادم الزهرا
بسم رب الزهرا(س)
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما...
بادوپست(بدون شرح و توبه نامه قبل از شهادت)به روزم...
منتظرتونم...
فمن الله التوفیق...
علی علی
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۵ قصر ستاره ها
سلام ابجی...امیدوارم که حالتون خوب باشه....

اسمت شریفتون رو هم که نمیدونم....

راستشو بخای من این مدت به وب شما و یا بهتر بگم اصلا به وب دوستانم سر نزدم....بیخبرم..ولی خدارو شکر میگم که دوباره وبلاگ رو با مدیریت خودتون اداره میکنی

اومدم اعیاد شعبانیه رو بهت تبریک بگم..
در این ماه عزیز التماس دعای خیر ازتون دارم...
با ارزوی ظهور مولایمان(امین)اللهم عجل لولیک الفرج
اگه خاستی به منم سر بزن...
یا علی
سلام


خدا قوت


با مطلب و اما قالی باف . . . در خدمتتون هستم.


مدد مولا



۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۸ امدادگرجوان
سلام
اگه این رو راست میگید یه پیشنهاد دارم
یه فایروال نصب کن و اسکن بگیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی