.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۵ ب.ظ

رزق معلوم ...


حبیب من

هرگاه حب چیزی مرا فراگرفت که ارزش دل بستن نداشت، تو آن را از من گرفتی.

گاهی تمام تلاشم را برای رسیدن به مقصدی به کار گرفتم که گمان می بردم خیرم را در آن قرار دادی؛

اما تو تلاشم را بی ثمر کردی !

هرگاه به خاطر خواهش دلم یا از روی نقص علم، در پی چیزی دویدم، تو مانع رسیدنم به هدف شدی!

امــــا

هرگاه بخاطر تو از چیزی گذشتم، تو آن را به من بازگرداندی؛ یا بهترش را عنایتم کردی.

هرگاه از صمیم دل چیزی را به تو واگذار کردم به بهترین نحو به سرانجامش رساندی!

حبیب من

تو را هزاران بار شکر ...

به خاطر تمام شرهایی که در مسیر مبتلا شدن به آن بودم و تو از سرم رفع کردی.

به خاطر تمام خیرهایی که حواسم به آن ها نبود و تو بر سرم نازل کردی .

به خاطر آن خیر کثیری که به تو سپردمش و ...

به لطف تو؛ رزقِ طهوری شد که زندگی ام را به او پیوند زدی .

ایمان آوردم که هم ســِــرِ هر زن یا مردی در کتاب الهی ثبت است!

مانند همه ی الطاف الهی... رزق معلوم...


اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

اللهم اغفر لی الذنوب التی تغیر النعم ..


پ.ن: به قول حاجیم این جاست که تفاوت انقلابی و غیرانقلابی مشخص میشه. وقتی احمدی نژاد با بیست و چهار میلیون رای روی کار اومد، از لحظه اول تا تونستن بهش غیرقانونی گفتن! کارشکنی کردن و تا تونستن پیش داوری ... ولی حالا با این که کاندیدای مورد نظر انقلابی ها، رای نیاورده، همه به منتخب تبریک میگن و همه تلاش دارن باهاش همکاری کنند و چیزی نگن و کاری نکنن که برای نظام هزینه تراش باشه...

اگر انقلاب رو "بچه" ی اون داستان تاریخی بگیریم:

از این جاست که مشخص میشه مادرِ واقعی بچه کیه ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۳۰
کبوتر حرم

نظرات  (۲۸)

۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۹ چادر سیاه من
سلام زیبا نوشتید عالی بود ممنون
"به قول حاجیم"


گفت مرا بخوانید
تا اجابت کنم شما را ...
چه زیباست که من...
هزاران جواب بی سوال دارم....

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:

راس میگی باید میگفتم به فرموده ی حاجیم :))
سلام
آه... آتیشم میزنه قصه رزق معلوم. خداکنه طاقت بیارم

پاسخ:
پاسخ:
سلام...
میاری ان شاءلله ...
مادر...
سلام
خیلی از او برکات دیدیم
خیلی
خیلی
خیلی





.
پس منم مادر شدم!

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر.
مادر؟!
سلام
عالی بود ...........
داستان من و خدا، داستان معادله ای ست که با عقل حسابگر مادی جور در نمی آید...
گاه کم می گذاری و رحمانیت ش را نمایان می کند و گاه دوان دوان به سوی ش می روی و رحیمیت ش را...
رزق ها از سر ما زیادند از سر لطف حق...
همان به که زمزمه کنیم"کم من قبیح سترته" را...

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:

سلام :)
اللهم لاتنزع منی صالح ما اعطیتنی ابدا و لاتردنی فی سوء استنقذتنی منه ...
سلام
حال میکنی این ساعت میام بهت سر میزنم.
هرچند نظراتو دیر به دیر چک میکنی...
عب نداره- درساتو بخون
عیدت مبارک.
اللهم عجل لولیک

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:
سلام.
آره خیـــلی :)
ممنون عید شما هم ...
تا سایه ى مهدى به جهان افتاده است؛
شوقى به قلوب شیعیان افتاده است؛
در طلعت آفتاب روشن امروز؛
عکس رخ صاحب الزمان افتاده است ..... !!
"ولادت با سعادت امام زمان (عج) بر تمام شیعیان جهان مبارک باد" : )

با عرض سلام و خسته نباشید
تشکر بابت وب ارزشی عالیتون
شما با افتخار به قلب پیروان و رهروان شهدا پیوند خوردید....
یا علی / سید علی
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۲ بنت الهدی
شبی را به خوابم بیا، نازنین!
دلم را پُر از بوی خورشید کن

بیا چشــمه غصـــه‌های مــرا
پُر از جوششِ شـعر امید کـن

بیا کــه جــهان، زیر هر گام تو
پُر از رویش سبزه‌ها می‌شود

دلِ آســمان، پُر زِ رنـگین کمان
زمیـن، غرق ذکر خدا می‌شود

جشن میلادت مبارک
سلام
فکر میکنم سرتون خیلی شلوغه!
چون نظرات رو خیلی دیر تایید میکنید
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:

:)
سلام اجیم
خوبی؟ببخش دیر اومدم
رزق معلوم! واژه ی دقیقیه...
انشالله مراتب بالاتری از خیر براتون رقم بخوره...
اجی پست آخرت درباره تنهایی بود "من ماندم وتو" چقدر اتفاقات بهم ربط دارن!
... دعام کن....

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:
سلام عزیز
این تنهایی از اون تنهایی ها نیست. منظور اینه باید بفهمی حتی اگر رزق معلومت بهت برسه باز هم تویی و خدا... باز هم بعضی جاها فقط خدا محرمه ... تو می مانی و ...
سلام خواهر جون.
عیدت مبارک.
1179سال از تولد آقا گذشت وقتی این عدد رو می بینم از خودم خجالت میکشم وقتی حساب میکنم که آقا چند سال تو غیبت هستن بیشتر خجالت می کشم.همش به این فکر می کنم که کی واقعا منتظر ظهوره؟ ما؟ یا آقا؟؟؟؟
خدایا ظهور حجتت را نزدیک گردان و ما را از منتظران آن حضرت قرار ده.
به حاجیتم سلام برسون.
دلم حالش خوب نیست.براش دعا کن.
یا علی.

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:
سلام! از این طرفا ... :) چشم!

ما منتظریم؟ نه. به نبودنش عادت کردیم ... :(
سلامی دوباره
منظورم مادر انقلابه!
ته پستتون رو عرض میکنم...

:)

التماس دعای فراوان

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:

سلام.
بله ...
تا سایه ى مهدى به جهان افتاده است؛
شوقى به قلوب شیعیان افتاده است؛
در طلعت آفتاب روشن امروز؛
عکس رخ صاحب الزمان افتاده است ..... !!
"ولادت با سعادت امام زمان (عج) بر تمام شیعیان جهان مبارک باد" : )

با عرض سلام و خسته نباشید
تشکر بابت وب ارزشی عالیتون
شما با افتخار به قلب پیروان و رهروان شهدا پیوند خوردید....
یا علی / سید علی
آجی البته که این تنهایی با اون تنهایی فرق میکنه اما این تنهایی ودرک رسیدن به این برهه از مسیر کمال خودش مقدمه سرازیر شدن خیره ...
راسی آجی دلم برات تنگ شد

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:
صحیح است :)

منم ...
۰۵ تیر ۹۲ ، ۰۸:۰۴ مهدی حیدری
سلام؛ وقتتون بخیـــر ...
با پست: بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم؛ بروزم!

حضورتون خالی از لطف نیست؛
ان شاء الله هر هفته بروز میکنم ...

پایدار باشید؛
در پناه حق...
سلام
پست جالبی است در یکی از وبلاگ ها و اگر دوست داشتید نظر نیز بگذارید :
http://harimeshgh.persianblog.ir/post/86/
سلام...شما به وبلاگ قرانی من دعوتیید...ممنون میشم اگه برایید
سلام تک تیرانداز ماهری هستید. هدف گیری تان عالی بود
موفق باشید اعیاد مبارک

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:
سلام.
والله یرزق من یشاء ...

ممنون.
سلام آجی
ببخش دیر اومدم.
"به خاطر آن خیر کثیری که به تو سپردمش و ...
به لطف تو؛ رزقِ طهوری شد که زندگی ام را به او پیوند زدی "

الحمدلله...الحمدلله...

اندازه دل تنگم از آنتی ژن و گلبول قرمز و اینها گذشته...

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:

سلام عزیز.
لطف کردی :)
شما همچنان دعا کنید برای مـــا :)
امام خمینی در سوگ یار دیرین خود :
ملت ایران در این فاجعه بزرگ هفتاد و دو تن بی گناه بعدد شهدای کربلا از دست داد. بهشتی مظلوم زیست، مظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلام بود.بهشتی مثل یک ملت بود برای ملت ما.
سلام
بالاخره کنکور تموم شد و من برگشتم!
با پستی جدید بروزم...
منتظرم..
حاجیتون واقعا درست می فرمایند..
۰۹ تیر ۹۲ ، ۲۰:۱۹ بنده عاصی
ای کاش بی قرار میشدم
سخت پا بسته شدم اما دل بسته نه ولی زندانی چرا...
نگرانم

می بینید قاعدتا من باید انرژی بدم . اما مثل همیشه بیشتر نگرانم.
چون بی قرار نیستم.
مثالشو بزنم. چمران بی قرار بود. جملاتشو دیدید انگار تو بغل خدا نشسته داره حرف میزنه.
خب حالا معلوم میشه کسی که از پایین داره نگاه میکنه چه شکلی باید حرف بزنه.
خیلی پر روییه نه؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
کبوتر حرم:

در این جور مواقع -به تعبیر شما- پررویی چیز بدی نیست...
سلام راست گفتید......
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۸ عبد الزهرا
سلام. تشکر بابت وبلاگ ارزشی و خوبتون. وب شما با افتخار به همسنگری های ما پیوست ....
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.
التماس دعا
اللهم ان لم تکن غفرت لنا فیما مضی من شعبان
فاغفر لنا فیما بقی منه....
با سلام خوشحال میشم در صورت تمایل تبادل لینک داشته باشیم...
جاماندیم.یاحق
اینکه شما در خانه چه برنامه ای میبینید به ما مربوط است!
اینکه چه میپوشید چه مینویسید به ما مربوط است !
آنچه مینوشید و آنچه میگویید به ما مربوط است!
با چه کسی بیرون میروید به ما مربوط است!
چه دینی دارید و چگونه آرایشی میکنید به ما مربوط است!
اما امنیت وضع معیشت " قدرت خرید" کیفیت تحصیل
آینده فرزندانتان " امنیت راه ها" مشکل مسکن و آبرو و غرور
احساساتتان و آرزوهایتان و بقیه موارد به ما مربوط نیست و اهمیتی
ندارد مشکل خودتان است
اینجا تحمیل تفکر فردی بر جمع است یعنی( دموکراسی آخوندی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی