.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۷ ب.ظ

نمک نشناس...

سر بر زانو در فکر محاسبه ی کارنامه ی یک ساله ...

سال گذشته ماه مهمانی خدا در جوار امام مهربان ... آن هم نه یک روز و دو روز.

رمضانی بود نه دیدنی؛ که چشیدنی!

شب ها و سحرهایی که حتی کاهلانی مثل من را هم بی نصیب نمی گذاشت...

سه شب قدری که در صحن انقلاب رو به روی پنجره فولاد حضرت معین الضعفاء به سحر رسید...

خلوتی که با هیچ تجربه ای عوضش نمی کنم.

خلوتی با خود؛ دور از هیاهوی سنت بسیار حسنه ی صله رحم!

چقدر تعلقات سخیفی را که به دست و پای دلم پیچیده بود، در آن ایام شناختم...

چقدر سکینه نازل شده بود بر قلبم بعد از آن مجاورت با امام رئوف...

چقدر هنوز هم گاهی برکاتش راحس می کنم.


و چقدر میترسم از خودم، که نمک خورده و نمک نشناس بوده باشم...


قدیم تر ها یک دوست خوبی داشتم - که نمی دانم چرا دوستم نماند! - می گفت:

"" انقد نگو نمک خوردم و نمکدون شکستم. نشکستی.

 از من اصرار که چطور با این اطمینان میگی نشکستم؟

گفت: جنس نمکدون رو بچسب ... !  ""


و مدت هاست که خوشم به این که جنس نمکدانِ امام رئوف زودشکن نیست...


پ.ن:  بقول ولیجه ی عزیز، این غیبت های رمضانه ی من دارد جالب می شود... خدا صبرم بدهد :)

شاید هم مثل سال گذشته: الخیر فی ما وقع -ان شاءلله-


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۵
کبوتر حرم

نظرات  (۲۱)

سلام آجی
انشالله برکاتش ادامه دار باشه
شیرینی رووف بودن آقا پشت این نوشته ها هم میشه درک کرد!خیلی جالبه...
مواظب خودت باش

پاسخ:
پاسخ:
سلام. ان شالله از بین نبرده باشمش...

:)
کشتی ای که طوفان نبیند، ناخدایش با خدا نمی گردد...

پاسخ:
پاسخ:
:)
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۵ آشنای غریب
الان که می نویسم بغضم بدجور گرفته.
شمام همش میای از حرم میگی و مارو هوایی می کنی،مایی که چندساله توفیق شرفیابی رو نداشته.
خوش بحالتون.
.:طرح عذاب شیطان در ماه رمضان:.
ناگواری های شیطان:
1-سجده کردن برای خدا
2-تلاوت قرآن
3- دیدار با مومن
4-صدقه دادن
5-فروبردن غضب
6-مسواک زدن
7-نماز اول وقت
8-صله رحم
9-دعا هنگام عطسه(یرحمک الله)
10-سکوت
بیاید ماه رمضونی جوری عذابش بدیم که تا حالا به عمرش ندیده!!!
آجی چه روزای خوبی بود...
برکاتش به ما هم رسیده بود...
آره خیلی جالبه...!

پاسخ:
پاسخ:
جالبه ولی خیــــلی سختم هس خب :) :(
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۷ یه بچه ولایی
سلام
خوش به سعادتتون
انشاءالله رمضان امسال هم به شیرینیه رمضان سال گذشته باشه براتون
اینبار با وامی از عرفان نظر اهاری به روزم
و منتظر حضورتون
درپناه حق
یا علی مددی
سلام خواهر
مبادا سنگ و گل، جان و دل را از شما بگیرد ... ( علامه حسن زاده آملی)
برای خودتونه ...
سلام.... وقتی دلت که هوایه حرمو کرد مطمئن باش آقا نگات کرده..خوشبحالت .... منم دعا کن...
سلام خوشا به سعادتتان. انشالله قدر دل دردمندت را می دانی
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۵ جشن فراموشی ها
یه معلم داشتیم همیشه سر کلاس ِ فلسفه تو پیش دانشگاهی 5ذقیقه اخر کلاس رو یه صفحه از طوبی محبت میخوند..30 نفرهمزمان نیت میکردن همه هم جوابشونو میگرفتن..الانم هروقت دلم میگیره طوبی محبت حاج اقا دولابی رو میخونم..یه تقوا و ایمان بی نظیر داشتن..

پاسخ:
پاسخ:
:)
۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۹:۲۵ جشن فراموشی ها
در مورد این پست جدیدت،منم زیر تیغ بودم اما الان تو این ماه مبارک دوران نقاهتمه..دارم بهتر میشم..
حرفاتو خیلی دوست دارم...خیلی..

پاسخ:
پاسخ:
:) لطف داری
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۱ یه بچه ولایی
بسم الله
سلام
چرا نظر دهی برای دو پست بالا رو غیر فعال کردین؟
خیلی قشنگ بودن
مخصوصا "بیچاره دل چه میکشد میان این زد و خورد"
ممنون


پاسخ:
پاسخ:
سلام.بعضی پست هایی رو که خیلی دلنوشته باشه این جوری می کنم...

جهت حفظ امانت، اون تیکه از خودم نبود.
آرزوم بود برم طرح ولایت! :(

چرا غیر فعالن بالایی ها :(

پاسخ:
پاسخ:
:( مثل منِ امسال ...
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۰۵ یک بنده بی چیز
سلام مطلبت رو خیلی قشنگ می نویسی معلومه اهل حالی امیدوارم خدا این حال خوب رو برات نگه داره راستی از امام رضا بخواه ما رو هم مثل تو عاشق خودش بکنه البته این امام رو هر کسی زیارت بکنه هواییش میشه نمی دونم چرا یه جوراییه با دلت بدجوری بازی میکنه راستی امیدوارم خدا ما رو هم جراحی کنه اونم جراحی اساسی التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام.
من عاشق امام رضا؟ من مدیون امام رضام ...
سلام
عبادات قبول...
خداوند صبر بده. به من . به تو. به همه...

پاسخ:
پاسخ:
سلام :)
داره میده.
دعوتید به پله 13 هیئت وبلاگی حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها.
التماس دعا
سلام بر کبوتر حرم
تو طرح ولایت بین این همه دل پاک به یادتم... امیدوارم خدا به حق این دل های روشن بچه ها تنها مساله زندگی مون رو خودش , رضایت خودش و دغدغه رسیدن به خودش قرار بده...
عزیزمی
علی یارت
این شب ها محتاج دعام... خیلی...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خدا خیرت بده :)
گل گفتی بین این همه دل های پاک رو ...
چشم...
سلام
دعاکن یکم بیشتر تر بهم صبر بده...



پاسخ:
پاسخ:
سلام
چشم :)
سلام کبوتر حرم
"چقدر میترسم از خودم که نمک خورده ونمکدان شکسته باشم"
این حس لحظه ای ارومم نمی ذاره
آخه امام رضا منو هم به مهمونی خوش دعوت کرده بود
چه روزای قشنگی بود و تکرار نشدنی
برایم دعا کن طرح ولایتی عزیز

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ان شالله که این طور نبوده .
چشم و محتاجم به دعات ...
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۵۶ فاطمه سادات منتظرالمهدی
سلام و خدا قوت هم صراط
اومدم برا پست جراحی نظر بزارم که جایی نبود!
خیلی تعبیر زیبایی بود
من همیشه خودم رو اینطور آروم میکنم
مادرا بچه ای که خیلی دوست دارند رو محکم به آغوش میگیرند بچه دردش میاد اما ته دلش میگه مادرم عاشق منه و چون دوسم داره اینکارو میکنه
خدا هم بنده هایی که دوست داره تو فشار قرار میده تا ناب بشن برا خودش
پس تسلیمم به این عشق
در پناه مهدی فاطمه (عج)

پاسخ:
پاسخ:
سلام :)
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۴ دوست قایمشهری نویسنده تو!
سلام!می خواستم تو پست اول نظر بدم نشد...انگارغیرفعاله...فقط می خواسم بگم دقیقا وصف حال منه!دقیقا!
بد جوری هم درد داشته این چندروزه!

پاسخ:
پاسخ:
سلام :)
اره غیرفعاله گلم.
خوش اومدی...
و تواصوا بالصبر ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی