.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ب.ظ

در کربلا همه چیز هست ...

بعد از مدت ها، باز هم از سفره ی آقاجون !

میگن:

امیدوارم وقتی در دنیا مصیبتی دیدید بدانید خدا کمی تاسی به آن ها را نصیب شما کرده است، به آن پشت نکنید و گریه نکنید. مصیبت چه از اولاد، چه از پدر، چه از مادر، چه از مال، چه از آبرو و چه از هر چیز دیگر.

حتی اگر یک خار به پایت رفت یاد آن ها کن! در کربلا همه چیز هست. بچه های کوچک گاهی از شتر می افتادند و وقتی که راه می رفتند، خارهای مغیلان به کف پایشان می رفت! یک مورد از این ماجرا که اتفاق افتاده است.

اگر خاری در دنیا به پایت رفت، خوب برود! اساسا  صحنه کربلا برنامه مومنین از گذشته ها و آینده هاست. وقتی که برنامه را دیدی وحشت نکن. زیرا راه خدا این است ...


پ.ن: باز هم از حاج اقا دولابی چیزی گرفتم که باید در این زمان می شنیدم. اما چه کنیم که عمل به شنیده ها به این آسانی نیست... راست میگوید؛ در کربلا دوری از برادر بود، دوری از پدر بود، دوری از ...

اگر خاری به پایت رفت خب برود ...

به آن پشت نکنید و گریه نکنید ...

مگر می شود گریه نکرد ؟ :((


اللهم صل علی محمد و آله و طیب بقضائک نفسی و وسع بمواقع حکمک صدری و هب لی الثقه لاقر معها بان قضائک لم یجر اا بالخیره ... خدایا درود بفرست بر محمد و ال محمد، و خاطر من را به قضای خود شاد دار، و آن جا که تقدیر توست، سینه ی من را گشاده کن... و همتی بلند عطایم کن و دلم را چنان اطمینانی بخش که به پشتوانه آن اقرار کنم که قضای تو جز به نیکی روان نگشته است ... آمین یا رب العالمین....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۸
کبوتر حرم