.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

.:. چادرم ؛ پرچم من .::.

آن گاه که عشق کامل شد؛ پروانه عاشق شد، به آتش عشق پروانه خواهد سوخت...

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۲۸ ب.ظ

عنوان ندارد!

بسم الله

در دفتر یادداشت های نوجوانی ام چیزهای جالبی پیدا میشود؛ نوشته بودم :

"من شیطان را دیدم! با همین دو چشم مادی خودم دیدم."

یادم هست یکی از دوستانم فکر کرد ادعای کرامت دارم! برایش توضیح دادم.

ما را همین نفسِ نازپرورده و گستاخ بس است برای کشتی گرفتن؛

یادش بخیر رمضان! دست و پای شیطان بسته بود!

گاهی شرایطی ایجاد می شود که دیدن آن شرایط با همین دو چشم مادی مقدور است؛ اما تو دست شیطان - سگِ درگاهِ خدا- را در گرداندن آن می بینی!

گاهی ترس برت می دارد از این خودنمایی شیطان، و گاهی خدا را شکر می کنی که سوالات امتحان این دفعه اش این قدر واضح بوده؛

وقاحت می خواهد چنین امتحانی را زمین خوردن!

و قــُــل ربٌِ اعوذ بک من همزات الشیاطین ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۹
کبوتر حرم

نظرات  (۲۰)

۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۰ جشن فراموشی ها
اعوذ بالله من الشیطان اللعین الرجیم...
پناه میبرم به خدا از شر شیاطین..از شر خودم...و هر آنچه که در وجودم غیر از تورا میخواهد...


پاسخ:
پاسخ:
:)
سلام آجیم
گاهی وقتها این نفس انقدر خسته میشه که ترجیح میده فرار کنه ! از ما فرار کنه وپناه ببره به سمت حرم...
چقدر دلم حرم میخواد...
:(
انشالله به"زودی" بطلبه ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام. ان شالله
فرار به حرم؟! چه نفسِ سر به راهی!
شجاعت گاهی صدای آرامی است که در انتهای روز می‌گوید فردا دوباره تلاش خواهم کرد.

***
از دیروز بیاموز، برای امروز زندگی کن و به فردا امید داشته باش.
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۵۷ باران (رازی در منتهی الیه مشرق)
برای کشف اقیانوس‌ها باید شهامت ترک ساحل آرام خود را داشته باشیم.
***
برای ترقی در زندگی نباید منتظر آسانسور بود؛ بلکه باید راه‌ پله را پیش گرفت و پله‌پله بالا رفت.
***
هرگز مغرور نباش. برگ‌ها زمانی بر زمین می‌افتند که تصور می‌کنند، طلا شده‌اند.
الهی، ناتوانم و در راهم و گردنه های سخت در پیش است و رهزنهای بسیار در کمین و بار گران بر دوش. یا هادی، "اهدنا الصراط المستقیم. صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین."
سلام
امام زمان(عج): من صاحب حقم... علامت ظهورم زیاد شدن آشوب ها و فتنه هاست.
التماس دعا
اللهم اعوذ بک من شر نفسی!
واقعا بعضی امتحانا وقاحت میخواد زمین خوردن!
جدیدا خدا نمونه سوال میده امتحان نمیگیره! نمیدونم داستان چیه! انگار ک موضوع امتحان عوض شه یه سری نمونه سوال دیگه میده اون وسطا! خلاصه که خدا کلی حواسش بهم هست!

بعله شما که حسابی با امام رضا رفیقی. سفارش ما رو هم بکن:)

پاسخ:
پاسخ:
خوش بحال شما که خدا حواسش بهت هست :)
شرمنده میشم میگی با امام رضا رفیقم. رفیق شبیه رفیقش هست یه کم؛ اما من... پس نگو عزیزم...
سلام
با اجازه وبتون رو لینک کردم.
به ما هم سر بزنید.
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام. تشکر.
خوشبحال اونایی که نفسشون سر به راهه...
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۴۹ طلبه امروزی
سلام
بالاخره کتاب « حجاب مشروطه » به پایان رسید و برای دانلود منتشر شد . در این کتاب اثبات می شود که حجاب زنان رعایتش مستحب است نه واجب . یعنی بر زنان مستحب است که موی و سر،گردن،دستها(از آرنج تا انگشتان) و پاها (از زانو تا انگشتان) را بپوشانند . مستحب هم عملی است که رعایتش ثواب دارم ولی ترک آن حرام نمی باشد . می توانید نتایج و مقدمه این کتاب را در وبلاگ مطالعه کنید و کتاب را هم دانلود نمایید .
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۴۰ چادر سیاه من
سلام با مطلب طلبه امروزی به روزم تشریف بیارید
این محال است که گدا از درتان رد بشود....
برا از دل نویسی آماده ای؟؟؟؟
به قول بچه ها آپم بسرید....
یامادر
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۳۳ باران (رازی در منتهی الیه مشرق)
بیا روی این سنگ بزرگ

...صد سال گذشته است. همه در آن دشت حاضر شده‌ایم. جارچیان صدا می‌زنند: «هر کس عید قرن پیش را دیده است، بیاید». هیچ کس نیست....



ادامۀ مطلب و داستان عجیب فراموشی انسان را در "رازی در منتهی الیه مشرق" بخوانید.
امام خمینی(ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم.
هنوز در خوان اول هفت خوان رستم جان مانده ایم ما...

پاسخ:
پاسخ:
:(
من سعی میکنم بهش فکرنکنم چون دست خدا بالای همه چیز است
اینطور بهتره دلیلشو اگه خواستی تو کلاس بهت میگم!
پاسخ:
پاسخ:
ان شالله :)
وب حریم بهشت.من و عشقم با چادر مشکیش بروز شد
..
با پست:
..
تقدیم به شهید علی طلعتی که بعد از 25 سال به شهرمون برگشته
سلام
افتخار دهید و وبم را نورانی گردانید.
موفق و سربلند و در پناه چادر مادرسادات زهرای اطهر باشید
یاعلی
۰۱ مهر ۹۲ ، ۰۷:۰۲ مریم آسمانی
بهش میگفتن حسن طلا
حتی تافت موهاش رو میبرد جبهه
خیلی به چهره اش میرسید و براش مهم بود

وقتی شهید شد از تار موهای طلایی اش شناسایی شد
حسن، شهیدی بود که طلایی شد


+

با دل نوشته هایی به روز هستم

ممنون میشم به قلم و فکرم کمک کنین :)

یه وبلاگ دیگه هم دارم با نام : www.mighaat.mihanblog.com

هر کدوم را لایق تبادل لینک کردن دیدید بهم خبر بدید :) خوشحال میشم


التماس دعای فرج + شهادت

یاعلی بامهدی تاحق
اگر دوست داشتید به منم سربزنید.اگر مایل به تبادل لینک بودید بهم خبربدید.ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی